Wakkere Vivadames.

17-07-2012 20:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.

Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Feli jo

Net Paul Simon bij uur van de wolf. Morgen naar Ziggodome

Als ik u ga slapen is het vast sneller morgen. Sweet dreams!
quote:watervrouw2 schreef op 18 juli 2012 @ 00:36:

Feli jo

Als ik u ga slapen is het vast sneller morgen. Sweet dreams!Slaap lekker en veel plezier morgen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:watervrouw2 schreef op 18 juli 2012 @ 00:36:

Feli jo

Als ik u ga slapen is het vast sneller morgen. Sweet dreams!Veel plezier morgen! Misschien kom je mijn zoon nog tegen
Fijn dat je het zo gezellig hebt gehad theetje. Goed dat je toch gegaan bent.
sweat dreams WV
quote:thee schreef op 18 juli 2012 @ 00:31:

Heb ECHT genoten MV, zowel van het eten als van het gezelschap. In tijden niet zo'n onbezorgde avond gehad. Blij dat ik gegaan ben.

Jo. dat heb je knap gedaan, gefeliciteerd!Thee, wat fijn dat het zo leuk was! Heeft een mens af en toe nodig he?
yess unch het was een fijne avond, zowel luchtige gesprekken als zwaarder maar wel allemaal fijn en dat in combinatie met lekker eten maakt een avond best compleet, ondanks/dankzij emoties.
Ja Jo, zoals je hebt kunnen lezen echt een fijne en lekkere avond. Erg bijzonder, ook qua openheid naar elkaar toe etc.
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 juli 2012 @ 00:29:

[...]

Gefeliciteerd zeg, wat goed 2e, was je met Moos?Nee joh, we wonen ongeveer 85 km uit elkaar. Beetje lastig
quote:thee schreef op 18 juli 2012 @ 00:44:

Ja Jo, zoals je hebt kunnen lezen echt een fijne en lekkere avond. Erg bijzonder, ook qua openheid naar elkaar toe etc.Super!
Btw, het is echt een top meetadres hoor

(kan altijd de link mailen...)
quote:Jonari schreef op 18 juli 2012 @ 00:44:

[...]

Nee joh, we wonen ongeveer 85 km uit elkaar. Beetje lastig Ja wie weet via msn video connection .
quote:thee schreef op 18 juli 2012 @ 00:45:

Btw, het is echt een top meetadres hoor

(kan altijd de link mailen...)Ja kaart ziet er goed uit, leuke sfeer zo te zien op de site.
lieve dames! Ik lees ook niet terug hoor.

Heerlijk dat je zo'n fijne avond hebt gehad theetje

Jo wat goed van je!

Ieb bedankt voor je mail. Ik ga even brainstormen. Wil natuurlijk ook graag.

Vanmiddag naar praktijkondersteuner geweest. Alles was perfect. Bloedonderzoek, cholesterol in alle soorten en maten was prima, suiker was uitstekend, nier-, leverfunctie dik in orde. Risicofactoren op hart en vaarziekten besproken. 2% kans. Als ik stop met roken en wat afval wordt het risico 1%. Ik ben zo gezond als een vis dus. En zo sterk als een beer ben wel blij natuurlijk. Dit wordt voortaan jaarlijks gecheckt.
Unch, hoe gaat het met jou? Alweer wat vrolijker?
quote:andersnogiets schreef op 18 juli 2012 @ 00:50:

lieve dames! Ik lees ook niet terug hoor.

Heerlijk dat je zo'n fijne avond hebt gehad theetje

Jo wat goed van je!

Ieb bedankt voor je mail. Ik ga even brainstormen. Wil natuurlijk ook graag.

Vanmiddag naar praktijkondersteuner geweest. Alles was perfect. Bloedonderzoek, cholesterol in alle soorten en maten was prima, suiker was uitstekend, nier-, leverfunctie dik in orde. Risicofactoren op hart en vaarziekten besproken. 2% kans. Als ik stop met roken en wat afval wordt het risico 1%. Ik ben zo gezond als een vis dus. En zo sterk als een beer:rofl: ben wel blij natuurlijk. Dit wordt voortaan jaarlijks gecheckt.Dat zijn goede berichten meis! Fijn!
MV, het 'probleem' bij een evt. meet is dat er halverwege station en dt restaurant nog een terras zit met heerlijke wijn en goddelijk heerlijke broodjes tonijnsalade en clubsandwiches
Fijn thee! Dat zijn goede avonden.

En Ans, wat een heerlijk bericht! Heb je een stok achter de deur om te stoppen met roken? Ga je het proberen?
quote:Jonari schreef op 18 juli 2012 @ 00:51:

[...]

Dat zijn goede berichten meis! Fijn!

Zeker goed nieuws zeg.

Thee, voor het terras moet het wel mooi weer zijn of is het overdekt?

Pfff, wat veel geschreven al zeg. Heb niet teruggelezen maar wel dat: Ans, zo gezond is als een vis

Jo, tweede is geworden!!! Wat goed

en Thee een heel leuk en lekker etentje heeft gehad

Hoop dat het met de andere ook goed gaat.
Ans, dat zijn goede berichten, fijn al doe ik met stoppen met roken (nog) niet met je mee.
Ja, met mij gaat wat beter. Fijne avond gehad. Ben alleen vandaag verbrand. Had wat in de zon gelegen, niets aan de hand. Gewoon korte periodes, beetje kleuren. Daarna op het water gegaan en binnen een halfuur aardig rood. Zo goed opgepast, balen.
Ooh ja, en wij zijn ook 2e geworden.....

maar dan van onder haha. Mijn eigen partner/vriendin is met vakantie en speel nu met andere vriendin. Vorige week wel 2e van boven. Maar desondanks hebben we toch lekker gespeeld en een hele gezellige avond gehad.
Ha die Moos!

Heb jij ook goed gekaart?
Nou unch... Ik heb altijd moeite als medici vragen naar slechte gewoontes. Ik ben altijd bang dat ze belerend overkomen. Niks van dat. Ze bood hulp aan als IK daar klaar voor ben.

Zo efficient die nieuwe huisartsenpraktijk. Ben blij met dat jonge spul. Zo lief ook en echt meelevend. Dat heb ik de laatste jaren met mijn oude vader in ziekenhuizen ook gemerkt. Zo totaal anders dan vroeger!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven