Wakkere Vivadames.
dinsdag 17 juli 2012 om 20:16
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.
Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.
http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.
http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

woensdag 18 juli 2012 om 00:38

woensdag 18 juli 2012 om 00:40
woensdag 18 juli 2012 om 00:47
woensdag 18 juli 2012 om 00:50
lieve dames! Ik lees ook niet terug hoor.
Heerlijk dat je zo'n fijne avond hebt gehad theetje
Jo wat goed van je!
Ieb bedankt voor je mail. Ik ga even brainstormen. Wil natuurlijk ook graag.
Vanmiddag naar praktijkondersteuner geweest. Alles was perfect. Bloedonderzoek, cholesterol in alle soorten en maten was prima, suiker was uitstekend, nier-, leverfunctie dik in orde. Risicofactoren op hart en vaarziekten besproken. 2% kans. Als ik stop met roken en wat afval wordt het risico 1%. Ik ben zo gezond als een vis dus. En zo sterk als een beer ben wel blij natuurlijk. Dit wordt voortaan jaarlijks gecheckt.
Jo wat goed van je!
Vanmiddag naar praktijkondersteuner geweest. Alles was perfect. Bloedonderzoek, cholesterol in alle soorten en maten was prima, suiker was uitstekend, nier-, leverfunctie dik in orde. Risicofactoren op hart en vaarziekten besproken. 2% kans. Als ik stop met roken en wat afval wordt het risico 1%. Ik ben zo gezond als een vis dus. En zo sterk als een beer ben wel blij natuurlijk. Dit wordt voortaan jaarlijks gecheckt.
woensdag 18 juli 2012 om 00:51
quote:andersnogiets schreef op 18 juli 2012 @ 00:50:
Jo wat goed van je!
Vanmiddag naar praktijkondersteuner geweest. Alles was perfect. Bloedonderzoek, cholesterol in alle soorten en maten was prima, suiker was uitstekend, nier-, leverfunctie dik in orde. Risicofactoren op hart en vaarziekten besproken. 2% kans. Als ik stop met roken en wat afval wordt het risico 1%. Ik ben zo gezond als een vis dus. En zo sterk als een beer
ben wel blij natuurlijk. Dit wordt voortaan jaarlijks gecheckt.Dat zijn goede berichten meis! Fijn!
Jo wat goed van je!
Vanmiddag naar praktijkondersteuner geweest. Alles was perfect. Bloedonderzoek, cholesterol in alle soorten en maten was prima, suiker was uitstekend, nier-, leverfunctie dik in orde. Risicofactoren op hart en vaarziekten besproken. 2% kans. Als ik stop met roken en wat afval wordt het risico 1%. Ik ben zo gezond als een vis dus. En zo sterk als een beer

woensdag 18 juli 2012 om 00:54

woensdag 18 juli 2012 om 00:58
woensdag 18 juli 2012 om 00:59
Nou unch... Ik heb altijd moeite als medici vragen naar slechte gewoontes. Ik ben altijd bang dat ze belerend overkomen. Niks van dat. Ze bood hulp aan als IK daar klaar voor ben.
Zo efficient die nieuwe huisartsenpraktijk. Ben blij met dat jonge spul. Zo lief ook en echt meelevend. Dat heb ik de laatste jaren met mijn oude vader in ziekenhuizen ook gemerkt. Zo totaal anders dan vroeger!
Zo efficient die nieuwe huisartsenpraktijk. Ben blij met dat jonge spul. Zo lief ook en echt meelevend. Dat heb ik de laatste jaren met mijn oude vader in ziekenhuizen ook gemerkt. Zo totaal anders dan vroeger!