De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
hello,

nikki weet je al iets meer? Spanning kan veel doen met je cylcus, zal er waarschijnlijk wel mee te maken hebben.

Mida, lekker dat je een goede dag met daan hebt gehad. Wat rot zeg dat je moest huilen op de bruiloft, maar wel heel begrijpelijk, ik zou ook heel boos worden. R. doet dat nu ook, wegrennen en maar lachen, hij ziet het echt als een spelletje. Daar komt nu bij dat ie vertikt te eten. Over de hele dag eet hij bijna niets. Ik weet dat je er niet teveel aandacht aan moet geven maar als hij zonder ontbijt naar de psz gaat vind ik toch niet zo leuk. Vanavond was het echt drama. Op de gang, geen toetje, niet meer spelen, etc heeft allemaal geen effect. Hij vindt het best als het resultaat maar is dat hij niet hoeft te eten. Ik maak al juist dingen die hij lekker vindt, maar ik doe hem nergens een plezier mee. Herkenbaar? Hebben jullie nog tips?

Morgen moeten we voor de echo met T. Ik vind het wel erg spannend.
Kikkie, gelukkig herken ik dat niet, van het niet willen eten. Daan is wel een slechte broodeter, maar het avondeten gaat eigenlijk bijna altijd goed. Hij eet alleen niet graag rijst en pasta, maar dat maak ik toch minimaal 1 keer per week. Eet hij wel is het goed, eet hij niet ook prima. Dan geef ik hem 's avonds meestal nog wat extra fruit. Eet hij wel fruit of ook niet? Ik denk dat je moet proberen om er geen strijd van te maken en om het "gezellig" te maken aan tafel. Niet te moeilijk doen als hij niet wil eten en juist heel enthousiast reageren als hij wel wat eet. Probeer maar te denken dat het gewoon een fase is.

Spannend morgen, hopelijk is alles goed. Wat denk je zelf, denk je dat ze er last van heeft?

Snico, Cola, Joehoe! Alles goed?

Jaimie, nog steeds druk? Hoe is het met je man, nog steeds last van zijn rug?
Kik, waar ik nu ineens aan denk, Daan heeft nu echt een fase dat hij weer gevoerd wil worden. Degene die het eerst klaar is met eten helpt hem dan, heb je dat al geprobeerd?
Gister weer naar het ziekenhuis geweest voor een gesprek over het hoe en wat van de chemokuren en de datum is vastgesteld wanneer we gaan beginnen. A.s dinsdag 15 april is het zover om 9 uur krijg ik mijn eerste chemo toegediend. Ik moet een uur voor dat ik het infuus in krijg al medicatie slikken tegen de misselijkheid en dan krijg ik het infuus ingediend. Vervolgens zal ik 3 uur lang aan het infuus moeten zitten om alle medicatie (dus de chemo)toegediend te krijgen. En vervolgens kan ik gewoon weer naar huis gaan. En dan na 2 weken eerst weer bloedprikken, om te controleren hoe het gehaalte van mijn witte bloedcellen is is dat goed, dan zal de volgende chemo worden toegediend.

Heb een heleboel informatie meegekregen naar huis, waaronder een waslijst met bijwerkingen. En wanneer ik moet bellen met het ziekenhuis bij bepaalde bijwerkingen, zoals koorts, zodra ik koorts heb moet ik gelijk bellen met het ziekenhuis, ook is het 's nachts dan met de spoedeisende hulp. En als ik dan zulkse dingen hoor, tja dan is het echt he, ik ben echt ziek. En ik moet heel wat doorstaan om beter te worden en dat wordt ik ook wel. Maar toch soms heb ik nog de illussie dat het niet zo is, dat het allemaal een grote fout is. Maar helaas, ik ben wel ziek. En vanaf dinsdag zal ik er tegen aan moeten. En dan het doel voor ogen houden dat ik beter zal worden!

liefs
Nikki, klinkt erg heftig allemaal. Ik zou heel graag wat zinnigs willen zeggen, maar ik zou écht niet weten wat. Behalve dan dat ik erg met je meeleef en dat ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen. Goed hoor dat je zo positief blijft, dan heb je de helft al gewonnen!
jeetje nik, dat klinkt heftig en als een pittige weg naar beter worden. Maar ik vind je zo flink en ik weet zeker dat dit ook mee zal werken aan je herstel.

Kan je het thuis allemaal een beetje regelen met de kindjes?

Ik zal aan je denken en hoop dat je bespaard blijft van al teveel bijwerkingen.

liefs van mij
Ik vind het een beetje raar om nu met een blij bericht erachter aan te komen, maar weet ook dat jij nikki gewoon wilt dat we gewoon blijven schrijven wat we altijd deden.

De echo van T was goed, ze hoeft dus niet in een spreidbroekje. Daar zijn we uiteraard heel blij om.
verder reageer ik morgen nog even, ga nu lekker slapen.
Kik, fijn dat alles goed was met T!
Nik dat klinkt allemaal echt nu hè, erg spannend en onzeker wat er allemaal gaat komen. Je weet dat het heftig gaat worden maar hoe en wat precies dat weet je niet. Maar jij bent een sterke vrouw, en jij gaat het hartstikke goed doen! Sterkte voor jou en je naasten.

Kik wat goed zeg dat de echo goed was. Gelukkig geen spreidbroekje. Hier is eten exact hetzelfde als bij jou. Bijna niets dus. Ik besteed er weinig aandacht aan, ik vind het wel vervelend maar ik heb mezelf voorgehouden dat het weer een tijdelijke fase is en hopelijk eet ze snel weer beter! Maar, geen snoepjes meer overdag! Tenminste dat probeer ik maar dat valt nog niet mee zeg, altijd wel iets of iemand die snoep heeft voor haar.

Mida groot gelijk dat je lekke rgaat genieten van je verlof. Nu kan het nog, straks zit je weer midden in de vermoeiende gebroken nachten, rust nu lekker uit nu het nog kan! Je huis is lekker schoon! Daan is ook goed verwend zie ik! (Foto's! :-) )

Druk, ja nog steeds! Jaimieman gaat weer iets beter maar ik heb letterlijk 3 kinderen gehad de afgelopen dagen. Allemaal moesten ze verzorgd worden en eten krijgen. Ik weet nu zeker dat er geen derde komt hoor haha! Sje hangt erg aan me momenteel, krijgt weer wat tandjes geloof ik. Vandaag ook gewerkt en nu nog traktatie maken voor vrijdag op het kdv. Ik heb nijntjes uitgeprint en daar plak ik een koek achterop van nijntje en een foto van Sje eraan. Ik ga snel maar verder!
Als ik mijn stukjes teruglees valt het me altijd op dat ik zoveel uitroeptekens gebruik... excuses!
Jaimie, ik vind het wel meevallen hoor die uitroeptekens, ik heb zelf ook de neiging om ze veel te gebruiken.

Daan trakteert vandaag op het kdv, dus is ook het fototoestel daar. Ik beloof dat ik later deze week wat foto's plaats. Ik heb van die giraffekoekjes (lange dunne chocoladekoekjes) met een vingerpoppetje van Ikea en twee snoepsleutels eraan gemaakt. Ik had geen inspiratie en geen zin om erg veel tijd aan de traktaties te besteden, dus daarom nog maar een keer de vingerpoppetjes.

Dus Jaimieman is nog steeds thuis? Mannen zijn ook meteen zo zielig als ze eens wat hebben, ze zijn ook meteen een echte patient. Hopelijk knapt hij snel op.

Gisterenavond toen ik naar bed ging had ik steeds een vreemd gevoel in mijn buik , geen echte krampen, ik kan het gevoel moeilijk beschrijven. De baby was ook de hele avond al flink druk. Ik was echt bang dat het zou gaan beginnen. Morgen is Daan jarig, dus ik zag de bui al hangen. Maar na een uurtje was alles weer rustig, gelukkig. Nu zijn we toch zover, laat hem dan nog maar een weekje wachten
Jaimie, hebben jullie gisteren nog iets speciaals gedaan op Sje zijn echte verjaardag, of heb je hem in de waan gelaten dat hij zaterdag jarig was?

Als de bevalling niet gaat beginnen gaan we morgen wel iets leuks doen met Daan. In ieder geval gaan we of naar Mac Donalds óf we gaan pannekoeken eten, hij mag zelf kiezen. En ik denk dat we misschien naar een binnenspeeltuin gaan. Ik ben de laatste 2 weken erg achteruit gegaan met mijn bekken en ik kan bijna niet meer vooruit. Dus naar de dierentuin, wat eigenlijk het plan was ga ik nu écht niet redden.
voor de laatste loodjes mida. spannend hoor. Kijk elke dag wel even snel. Geen krampen meer?

hier is het nog steeds drama met eten met R. Ik heb besloten het te negeren, maar is soms moeilijker dan ik dacht. Verder is ie wel weer wat liever gelukkig.

cola, snico? alles ok?
quote:kikkie1 schreef op 10 april 2008 @ 14:08:

Geen krampen meer?

Nee, niks meer!

Zometeen moet ik weer naar de gyn.

De volgende afspraak staat voor de 21e, ik hoop eigenlijk wel dat die niet meer door hoeft te gaan

Ja, het zal niet meevallen om het niet eten te negeren, maar het lijkt me voor de gezelligheid in huize Kikkie wel beter.
ARGGG meiden, geen goed nieuws bij de gyn! Mijn bloeddruk is ineens veel te hoog (155-95). Ik heb urine achtergelaten en bloed laten prikken, ik kan over een kwartier bellen voor de uitslag. Is het niet goed, moet ik zometeen terug naar het ziekenhuis. Ik weet niet of ik dan ook word opgenomen, ik heb net voor de zekerheid mijn tas maar snel gepakt. Als het goed is laat ik vanavond nog wel iets weten, anders weten jullie waar ik ben

Ik hoop toch zó dat ik morgen gewoon thuis kan zijn en dat we Daan zijn verjaardag niet in het ziekenhuis moeten vieren
O jee Mida! Ik hoop dat alles goed is!
oh nee he mida. Hopelijk is alles goed.
mida?
gefeliciteerd met daan, mida!! Ik hoop toch zo voor je dat je niet in het ziekenhuis ligt.
hello girls,

Nikki, pfoe spannend hoor. T is inderdaad nu echt hè, dat was t altijd al, maar als je al die spullen mee krijgt en doorleest.... Maar goed, wat moet dat moet. Ik denk dat je er positief in moet gaan, klint en is moeilijk, maar positief blijven is heel belangrijk hoor!

Ben je nu nog een beetje aan t genieten?

Jaimy, nog gefeliciteerd met Sje. Alweer 1 jaar, Echt niet normaal hoe snel de tijd gaat!

Mida, ik hoop zo dat je D. z'n verjaardag thuis kan vieren!

Met flirty gaat t weert helemaal goed, hier en daar zitten nog wel een paar korstjes en rode plekjes. Maar dat gaat vanzelf weer weg.

Nu heeft t zoontje van mijn vriendin de wp. Ik heb v andaag dan ook alle spullen daar langs gebracht.

Dan nóg een ego berichtje........ik heb zo t donkerbruine vermoeden dat ik zwanger ben. Ik weet t natuurlijk nog niet zeker. As donderdag (de 17e) is mijn nod, maar ik ben onlangs een beetje bloed verloren (net als bij flirty), de hele dag door krampjes en steekjes in mijn onderbuik, zere tieten, En gister toen ik iets te enthouisiast van de bank opstond voelde ik me toch een steek/ kramp oid in mijn buik, Beetje vergelijkbaar met bandenpijn zegmaar. en ik ben moe. Ik ga dr vanuit dat t niet raak ik (althans dat probeer ik), dan valt de teleurstelling hopelijk mee.

FF flirty uit bed vissen.

bye
Vanmiddag sms gekregen van Mida, ze ligt in het ziekenhuis. Gisteravond opgenomen. Morgen wordt ze waarschijnlijk ingeleid. Ik houd jullie op de hoogte zodra ik wat hoor!
He Mida, balen zeg, had zo voor je gehoop dat hij nog even was blijven zitten, dikke knuffel voor jou.

Snico hoop voor je dat je zwanger bent. Zo natuurlijk harstikke leuk zijn. Maar goed kan me voorstellen dat je een slag om de arm houd.

Kik, fijn dat de echo van T goed was, is toch altijd fijn, je zit toch altijd wat in de zenuwen.

Vandaag voor de 3e keer achter een pruik aangeweest en eindelijk geslaagd, eindelijk iets gevonden in mijn haarkleur (dat was het grootste probleem) Heb gelijk 3 mooie sjaals kwijt, was wel een vermogen kwijt maar goed moet er natuurlijk ook goed uitzien straks. Heb 3 sjaals en was 160 euro kwijt, maar goed dan heb je ook wat toch?

Ga nu bankhangen, ben kapot. Zulkse dagen wanneer ik er echt geestelijk mee bezig ben zoals ziekenhuisbezoekjes of zoals vandaag pruiken passen, zijn geestelijk toch erg vermoeiend. Dus lekker vroeg op bed!
ach mida, dus toch. Heel veel sterkte! Misschien dat je dit weekend je kleintje dus al kan vasthouden.

Snico, spannend. Ik hoop voor je dat je zwanger bent. Kan me voorstellen dat je nog even voorzichtig bent.

Nikki, kan me voorstellen dat het geestelijk erg vermoeiend is. Wat fijn dat je goed geslaagd bent, en in je eigen haarkleur.

Hoe is het met R? Gaat hard he met een tweede.

Hier hebben we denk ik een staartje te pakken van een buikgriepje, iets minder. Ben trouwens gister naar een dietiste geweest ivm afvallen ook voor de bloeddruk. Het klikte goed, maar was ook wel confronterend.
al iets bekend van mida?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven