The Never Ending Question deel 85
woensdag 18 juli 2012 om 14:06
woensdag 18 juli 2012 om 14:32
quote:Lizzl schreef op 18 juli 2012 @ 10:42:
Draag jij Allstars gympies of vind je jezelf daar te oud (volwassen) voor?
(was ooit een discussie op het forum... te oud voor Allstars )Wil je nu zeggen, dat ik mijn 3 weken oude Allstars niet meer kan dragen??
Heb ik naast mijn laarzen eindelijk eens wat anders gekocht, krijgen we dit weer, wat een complete onzin
Maar hou ze toch lekker...staat leuk en zitten lekker..lekker puh.
Draag jij Allstars gympies of vind je jezelf daar te oud (volwassen) voor?
(was ooit een discussie op het forum... te oud voor Allstars )Wil je nu zeggen, dat ik mijn 3 weken oude Allstars niet meer kan dragen??
Heb ik naast mijn laarzen eindelijk eens wat anders gekocht, krijgen we dit weer, wat een complete onzin
Maar hou ze toch lekker...staat leuk en zitten lekker..lekker puh.
woensdag 18 juli 2012 om 14:35
Is lang geleden dat ik zo'n Edammertje heb gehad.
Naar mijn beleving zat daar weinig smaak aan.
Ben een echte kaaskop, maar die is niet blijven hangen.
Kijk jij regelmatig om naar je buitenplantjes of staan ze daar dood te gaan??
Nu heeft het geregend natuurlijk, maar in de zonnige tijden bedoel ik dan.
Naar mijn beleving zat daar weinig smaak aan.
Ben een echte kaaskop, maar die is niet blijven hangen.
Kijk jij regelmatig om naar je buitenplantjes of staan ze daar dood te gaan??
Nu heeft het geregend natuurlijk, maar in de zonnige tijden bedoel ik dan.
woensdag 18 juli 2012 om 14:53
Edammer is een vrij vettig, zoet kaasje. Typische smaak.
Als het echt heel warm is, ga ik 's avonds lekker met de tuinslang sproeien, heerlijk hoor! Nu met steeds heel warm en dan heel nat, zie ik dat mn hortensia's dat niet al te prettig vinden. Ze krijgen bruine randjes :S Ik let daar wel goed op ja.
Waar kun jij door ontroerd raken?
Als het echt heel warm is, ga ik 's avonds lekker met de tuinslang sproeien, heerlijk hoor! Nu met steeds heel warm en dan heel nat, zie ik dat mn hortensia's dat niet al te prettig vinden. Ze krijgen bruine randjes :S Ik let daar wel goed op ja.
Waar kun jij door ontroerd raken?
woensdag 18 juli 2012 om 16:21
leeuwin1962,
Wil je nu zeggen, dat ik mijn 3 weken oude Allstars niet meer kan dragen?? Heb ik naast mijn laarzen eindelijk eens wat anders gekocht, krijgen we dit weer, wat een complete onzin O.o Maar hou ze toch lekker...staat leuk en zitten lekker..lekker puh.
Niet mijn woorden - heb zelf 3 paar
Eetbui: kaas
Wat heb jij gestudeerd?
Wil je nu zeggen, dat ik mijn 3 weken oude Allstars niet meer kan dragen?? Heb ik naast mijn laarzen eindelijk eens wat anders gekocht, krijgen we dit weer, wat een complete onzin O.o Maar hou ze toch lekker...staat leuk en zitten lekker..lekker puh.
Eetbui: kaas
Wat heb jij gestudeerd?
woensdag 18 juli 2012 om 16:37
woensdag 18 juli 2012 om 20:01
[quote]Lizzl schreef op 18 juli 2012 @ 16:21:
leeuwin1962,
Weet ik , zit er zelf over te denken om er nog een leuk paar bij te kopen.
leeuwin1962,
Weet ik , zit er zelf over te denken om er nog een leuk paar bij te kopen.