Harembroekemergency
maandag 16 juli 2012 om 20:03
hola allemaal, hoop dat iemand me kan helpen, want ik ben momenteel volledig geobsedeerd door een kledingstuk waar ik meerdere mensen in heb zien lopen maar helaas nog nergens ben tegengekomen als ik ga winkelen.
Ja ja, superbelangrijke zaak natuurlijk! MOET dat ding op zijn minst eens passen om te zien of het me staat. Beschrijving wordt een beetje moeilijk, maar zal mijn best doen. Het is eigenlijk gewoon een harembroek met het kruis op de enkels. zo, dat was niet zo heel erg moeilijk eigenlijk. Vaak met soort van afrikaanse print en van een afstandje ziet het eruit als een rok. soepelvallende stof, denk katoen of linnen en de luier afgezakt naar de enkels is het wel zo´n beetje. Op heine zag ik iets wat er op leek, maar de stof is niet naar mijn zin ( te grof) en zonder print. Wie o wie weet waar die dingen te koop zijn.????!!!!!!
Ja ja, superbelangrijke zaak natuurlijk! MOET dat ding op zijn minst eens passen om te zien of het me staat. Beschrijving wordt een beetje moeilijk, maar zal mijn best doen. Het is eigenlijk gewoon een harembroek met het kruis op de enkels. zo, dat was niet zo heel erg moeilijk eigenlijk. Vaak met soort van afrikaanse print en van een afstandje ziet het eruit als een rok. soepelvallende stof, denk katoen of linnen en de luier afgezakt naar de enkels is het wel zo´n beetje. Op heine zag ik iets wat er op leek, maar de stof is niet naar mijn zin ( te grof) en zonder print. Wie o wie weet waar die dingen te koop zijn.????!!!!!!
dinsdag 17 juli 2012 om 08:55
quote:oye schreef op 16 juli 2012 @ 20:25:
Dank je, jo1980, zoiets is het inderdaad! en ja, ik ben serieus, degene bij wie ik dat ding heb aangezien stond het prachtig!
Ook haar achterkant bekeken? Niemand (ook topmodellen niet) heeft een goeie kont in een harembroek. Direct maatje olifant. En dan een wat oudere uitgezakte olifant ook nog.
Dank je, jo1980, zoiets is het inderdaad! en ja, ik ben serieus, degene bij wie ik dat ding heb aangezien stond het prachtig!
Ook haar achterkant bekeken? Niemand (ook topmodellen niet) heeft een goeie kont in een harembroek. Direct maatje olifant. En dan een wat oudere uitgezakte olifant ook nog.
dinsdag 17 juli 2012 om 09:50
dinsdag 17 juli 2012 om 17:47
dinsdag 17 juli 2012 om 18:51
@ starshine,
ik heb er juist een heul ander beeld bij;
Lange, slanke, gebruinde griet van pakweg 31 met lange bruine lokken, zo'n broek in efffen chokoladebruin met okergeel effen wikkeltopje, bruine cowboyhoed, stralende lacch en rinkelende azuurblauwe accesoires.
Echt gezien in Malaga.
niks nie 50+ met pittig kort rood kapsel nie 'or..
ik heb er juist een heul ander beeld bij;
Lange, slanke, gebruinde griet van pakweg 31 met lange bruine lokken, zo'n broek in efffen chokoladebruin met okergeel effen wikkeltopje, bruine cowboyhoed, stralende lacch en rinkelende azuurblauwe accesoires.
Echt gezien in Malaga.
niks nie 50+ met pittig kort rood kapsel nie 'or..
woensdag 18 juli 2012 om 10:25
zoals ik al schreef: je moet doen wat je niet laten kunt en ik zal er geen minuut wakker van liggen. Maar als je aan me vraagt of ik onlangs nog een harembroek heb gezien dan is het antwoord toch echt 'ja, bij vrouwen van zekere leeftijd die een 'passie' voor Afrika hebben. Je weet wel, het type dat haar huis/kantoor behangt met Afrikaanse maskers en graag kleding met tribaldessins draagt.'
(type antropososfische manager)
Kweetniet waarom, maar jonge meiden dragen in deze contreien géén harembroeken. (geen idee of we voor- of achterlopen hierin)
(type antropososfische manager)
Kweetniet waarom, maar jonge meiden dragen in deze contreien géén harembroeken. (geen idee of we voor- of achterlopen hierin)
woensdag 18 juli 2012 om 11:17
quote:februari schreef op 17 juli 2012 @ 20:16:
Oh, ik wel hoor.
Maar hier hebben die een driekwartbroek aan, een fleecetrui en een ANWB jack.
Die zie ik hier ook veel maar niet met rood haar. Meestal peper- en zoutkleur. Overigens liepen deze types ook onder de 50 er al zo bij.....
Harembroek vind ik leuk alleen niet eentje met zo'n superlaag kruis.
Is hier niet voorbehouden aan een bepaald type. Zie jong en ouder ermee lopen. Met een leuke, platte slipper, hemdje en evt. vestje of voor net een mooi jasje. Leuk! (meesten (heb er even op gelet) hebben langer haar, evt. los opgestoken )
Oh, ik wel hoor.
Maar hier hebben die een driekwartbroek aan, een fleecetrui en een ANWB jack.
Die zie ik hier ook veel maar niet met rood haar. Meestal peper- en zoutkleur. Overigens liepen deze types ook onder de 50 er al zo bij.....
Harembroek vind ik leuk alleen niet eentje met zo'n superlaag kruis.
Is hier niet voorbehouden aan een bepaald type. Zie jong en ouder ermee lopen. Met een leuke, platte slipper, hemdje en evt. vestje of voor net een mooi jasje. Leuk! (meesten (heb er even op gelet) hebben langer haar, evt. los opgestoken )
woensdag 18 juli 2012 om 21:20
Oh ja! Nu zie ik het ook! Een antroposofische manager met een (henna) rood, kort, modieus kapsel en een Cora Kemperman gewaad op die harembroek! Toch?
Die ik bedoelde hebben "een pittig" beetje paarsig rood kort kapsel, beetje stekelig zeg maar. En een zwaar, zwart, rechthoekig brilmontuur.
En een beetje dikke kuiten.
En die lopen hier niet in een harembroek.
Maar dat terzijde.
Die ik bedoelde hebben "een pittig" beetje paarsig rood kort kapsel, beetje stekelig zeg maar. En een zwaar, zwart, rechthoekig brilmontuur.
En een beetje dikke kuiten.
En die lopen hier niet in een harembroek.
Maar dat terzijde.