Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.

Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de glossybox binnen. Er zit in:

- lipstick

- facewash van Himalaya Herbals (full size)

- schwarzkopf professional after sun treatment (100 ml)

- nagellak

- duindoornolie van Weleda (10 ml)

- duindoorn bodylotion van Weleda (20 ml)

Ben er niet erg van onder de indruk (maar dat is persoonlijk natuurlijk...)
Goed, dit was voor mij de laatste glossybox. Vandaag per direct stopzetten. Wat een teleurstelling weer. Hieronder in wit;

- lipstick van glossybox zelf in roze - niet mijn kleur en gebruik geen lipsticks

- face wash van Himalaya (fullsize) - is het enige wat ik nog wel kan waarderen ondanks dat deze maar ¤6,95 waard is. Niet erg ''glossy'' als je het mij vraagt

- Nagellak van Barry M in de meest afschuwelijke kleur die ik ooit heb gezien. Paars/blauw met veel glitters

- Shampoo (200ml) ruikt erg fijn maar denk dat ik hiermee 1x mijn haar kan wassen...

- 2 proefjes van Weleda, een bodylotion (waar ik ongeveer 1 been mee kan insmeren) en een body oil.

Ben benieuwd wat de rest heeft ontvangen en hoe jullie erover denken. Ik ga me maar eens verdiepen in andere boxen
Ik krijg hem morgen. Maar als ik jullie zo hoor, bereid ik me voor op het ergste.
Binnen:

Schwarzkopf sun protect conditioner

- Himalaya Neem Foaming face wash

- Golden Rose nagellak roze

- Glossybox Krylolan lipstick

- Weleda duindoorn bodylotion en body oil

Leuk!!!
Ik ga hem wel opzeggen (met pijn in het hart) maar helaas ivm financiële redenen.
Sja... Wat moet ik er van zeggen?

Ik heb de Glossybox tot nu toe aangehouden in de hoop dat het beter zou worden, maar de laatste 2 edities vind ik een domper. Ook ik ga opzeggen.

Wel kijk ik heel erg uit naar de beautybox, ben heel benieuwd naar de "grote editie".

@Daisy; ik heb beide boxen. Zoals je kunt lezen is het einde Glossybox. De beautybox stelt me eigenlijk nooit teleur.

Kijk even anders op hun sites om de vorige edities te zien, daaraan kun je vast wel bepalen welke het best bij jou past.
Dit was mijn eerste glossybox..

Ik had er meer van verwacht, vooral ik heb niet zoveel met Weleda..

Maar goed, gelukkig komt de beautybox ook nog..

Ik denk ook dat ik de glossybox op ga zeggen..

Zul je net zien dat ze volgende maand een geweldige box hebben..
Ja maar rougelove, dat is precies hun kracht. Bang zijn dat je wat mist ;)

Ik heb de beautybox opgezegd, krijg alleen nog de summer-box. Ik gebruik 3/4 van de box niet echt. Ja even om te proberen, zeg maar. En die ladytalk actie was de druppel.

Ik ben benieuwd of de fashionbox mij meer past, anders zeg ik die ook weer op.
Hmmm, jammer. Ik vind dat merk met de w wel fijn, maar niet echt een glossy merk
Goh, daar heb ik nou wat van over Janna Ik heb ook nog ergens die gezichtsolie.

Als je het wilt hebben, stuur even (alweer) een berichtje met je adres.
Janna -> Ik heb ook nog een foeilelijke metallic fuchsia nagellak van Goldenrose gekregen. Mag je ook

En de lippenstift ook.

Nu ik toch bezig ben: ik heb nog een nieuwe pot AOBS van Lush staan, ik krijg er ineens pukkels van.
ik wil ook mn glossybox:(
Ik flag trouwens die mailtjes van Ladytalk als spam of phishing. Ben niet gediend van dergelijke grappen.

Ik kan me ook niet herinneren dat ik heb ingestemd met de voorwaarden waarin stond dat ze mijn adresgegevens konden verkopen. Hier ben ik dus zeker nog niet klaar mee.
Wat is er met dat ladytalk gedoe?

Wat is er gebeurd?
Het is niet zo dramatisch als ik het breng hoor

Bij de beautybox kregen we een gratis membership voor Ladytalk (is sowieso gratis). Het was me helemaal niet duidelijk wat het nou was dus ik heb die kaart gewoon weggegooid.

Tot mijn verbazing kreeg ik een paar weken terug ineens het "ladytalk magazine" (=flutblaadje) thuisgestuurd en nieuwsbrieven per mail,, maar gek genoeg is het nu ineens een creditcard aanbieder.

Dus de adresgegevens worden gewoon doorverkocht/misbruikt. Mijn gegevens heb ik enkel achter gelaten bij BB om zo'n box te kunnen ontvangen, niet voor die reclamemeuk.

Maar ik zal voor de zekerheid nog even alle algemene voorwaarden doorspitten.--> de privacypolicy van Beautybox is offline.
aha, zooo dus

Ik dacht even je hebt er ineens een abonnement bij ofzo
Nouja, in theorie wel Wel gratis maar niet gewenst.

Een membership dat bestaat uit 4 keer per jaar dat vodje in de brievenbus en online nieuwsbrieven.
Ik heb hem ook binnen, was blijkbaar bij de buren afgegeven en ik had geen briefje gehad. Gelukkig goede buren die het netjes komen afgeven.

Ik vind de box best leuk!

Nu is het pas mijn 2e box en misschien zijn er in het verleden luxere boxen geweest, zoals ik hierboven lees, maar daar heb ik dus geen ervaring mee, dus ik ben blij!

Ook krijg ik binnenkort voor het eerst de Beautybox, ben benieuwd hoe die bevalt.
Ik heb de glossybox ook binnen!

Ik vind hem leuker dan vorige keer.

-De nagelak heb ik in een mooie blauwe kleur, geen glitter, dekt perfect in 1 laagje.

-De roze lippenstift is net niet mijn kleur. Toch ben ik er wel blij mee. Ik zei gisteren nog tegen mijn vriend dat ik een keer lippenstift wilden kopen. Het had van mij niet gehoeven dat ze ineens eigen merk producten gaan versturen.

-Die repair shampoo ruikt heel lekker!

-De facewash moet ik uitproberen. Hij is voor de vette tot normale huid, ik heb een droge, gevoelige huid. Geen rekening gehouden met mijn profiel dit keer.

-Ik ben fan van Weleda! Helaas ruiken de mini's naar citrus, een van de weinige geuren die ik niet lekker vind..

Hm mijn 'reviews' klinken niet heel positief, en toch vind ik het een leuke box.
Ik heb net mijn derde glossybox gekregen, vond dit de minste tot nu toe . De eerste en tweede vond ik wel heel leuk.

Er zat bij mij in:

- facewash (heb heel droge en gevoelige huid, dus kan er niet zoveel mee)

- kleurloze nagellak, gebruik ik bijna nooit

- roze lippenstift, staat me afschuwelijk

- sprayconditioner, mwoh

- twee mini's van weleda, mwoh.

Maar ja, kerstpakketeffect is zo leuk, ik ben ook dol op traditionele kerstpakketten met chocolaatjes en blikzalm
Ik vind de glossybox ook minder. juli-augustus beautybox daar ben ik benieuwd naar. Fashionbox besteld hopen dat dat wat is. ik hoopte dat er zoiets als de Fashionbox verkocht zou worden. Denk dat ik de glossybox vandaag ga opzeggen.
Als de glossybox volgende maand meevalt heb ik misschien spijt dat ik heb opgezegd.Vorige maand twijfelde ik ook, had ik toen maar opgezegd.
Ik heb hem ook eindelijk. Bij mij:

-Schwarzkopf smooth shine creme leave-in treatment. Herstelt de interne haarstructuur, voor perfect glad haar - ruikt lekker, maar mijn haar is al best wel glad en dat probeer ik juist te vermijden.

- Himalaya face wash - lijkt me fijn!

- lipstick glossy pink - niet echt mijn kleur, maar wel leuk dat er weer een keer een lippenstif in zit

- twee proefjes weleda rozengeur - ben gek op weleda en ruikt lekker

- een hele vreemde nagellak: Alessandro pro white nail, met anti-vergeling formule waardoor de nagels stralend wit en glanzend blijven. Owkee.. Iig geen groen of blauw dit keer.

Ik vind het dus wel een leuke box!
op 23-6 heb ik de beauty box besteld, komt deze tegelijk met de glossy box? heb ook nog geen mailtje ontvangen wanneer mijn beauty box wordt verzonden

Hebben jullie de beautybox al ontvangen ?
Als je iets terugleest parelschelp dan zie je dat er een paar keer al verteld is dat de beautybox in juli en augustus wordt samengevoegd en half agustus wordt verstuurd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven