Weggeef topic
woensdag 11 juli 2012 om 10:14
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
donderdag 19 juli 2012 om 21:55
donderdag 19 juli 2012 om 21:58
@ marels, ik heb met vriend even over het versturen.gehad van de printer.
Hij gaat nu op zijn werk ( hij doet iets in de computer wereld) kijken of er een printerdoos inclusief piepschuim en/of bubbelplastic ligt. Dan kan ik m je alsnog toe sturen ( de printer, niet mijn vriend
).
Je hoort dus nog weer van mij morgen avond.
Het valt het trouwens op dat ik wel heel graag wil dat jij m krijgt
.
Ben je nogal dankbaar en nu heb ik.iets waardoor ik iets voor je terug kan doen.
Hij gaat nu op zijn werk ( hij doet iets in de computer wereld) kijken of er een printerdoos inclusief piepschuim en/of bubbelplastic ligt. Dan kan ik m je alsnog toe sturen ( de printer, niet mijn vriend
Je hoort dus nog weer van mij morgen avond.
Het valt het trouwens op dat ik wel heel graag wil dat jij m krijgt
Ben je nogal dankbaar en nu heb ik.iets waardoor ik iets voor je terug kan doen.
Maat L/XL, driekwarts mouw
Het rode jurkje! Maat L
Spijkerjurkje, Maat L, DIDI
Jurk, Maat L, halterjurk/ open rug
email: poetsprinses@hotmail.nl
quote:Marels schreef op 19 juli 2012 @ 21:48:
Passen die kraaltjes door de brievenbus Lorenne?
En heb je daar misschien een foto van?
Ik denk wel dat ze door de brievenbus passen. Ophalen is denk ik niet de moeite, is maar een klein doosje hoor...
Ik zal morgen een foto maken, als je het goed vindt, ik moet nog op zolder zoeken waar die ook alweer is. Is dat ok?
Passen die kraaltjes door de brievenbus Lorenne?
En heb je daar misschien een foto van?
Ik denk wel dat ze door de brievenbus passen. Ophalen is denk ik niet de moeite, is maar een klein doosje hoor...
Ik zal morgen een foto maken, als je het goed vindt, ik moet nog op zolder zoeken waar die ook alweer is. Is dat ok?
donderdag 19 juli 2012 om 21:59
Maak er echt maar iemand anders blij mee Italië_meisje!!
Ik vind opsturen toch een riskante onderneming, je kunt veel beter iemand hebben die hem op komt halen!
Ik vind het superlief van je, maar laten we het maar niet doen.
Ik hoef echt niks terug voor die saunabon, en anders komt er vast wel eens iets langs in de vorm van boek of iets anders wat ik weer graag wil hebben.
Maar je bent een schatje
Ik vind opsturen toch een riskante onderneming, je kunt veel beter iemand hebben die hem op komt halen!
Ik vind het superlief van je, maar laten we het maar niet doen.
Ik hoef echt niks terug voor die saunabon, en anders komt er vast wel eens iets langs in de vorm van boek of iets anders wat ik weer graag wil hebben.
Maar je bent een schatje
668, the neighbour of the Beast
donderdag 19 juli 2012 om 22:00
Helaas het pak gaat niet passen bij Rouge.
Daarom hier in de aanbieding...
Een pak, paarsige/bruine kleur, pantalon met wijd uiteenlopende pijpen. Een roze blouse met daarover heen een gilet.
Tevens een bijpassende ketting erbij.
Nu komt het, vanwege mijn "voorgevel" is de blouse maat 44, het gilet, wat deels onder de borsten sluit 42 en de pantalon 40.
Geen idee of iemand "dezelfde" kwaal heeft
Daarbij moet ik ook bekennen dat het pak niet van Didi maar van Steps blijkt te zijn
Daarom hier in de aanbieding...
Een pak, paarsige/bruine kleur, pantalon met wijd uiteenlopende pijpen. Een roze blouse met daarover heen een gilet.
Tevens een bijpassende ketting erbij.
Nu komt het, vanwege mijn "voorgevel" is de blouse maat 44, het gilet, wat deels onder de borsten sluit 42 en de pantalon 40.
Geen idee of iemand "dezelfde" kwaal heeft
Daarbij moet ik ook bekennen dat het pak niet van Didi maar van Steps blijkt te zijn
donderdag 19 juli 2012 om 22:00
donderdag 19 juli 2012 om 22:03
donderdag 19 juli 2012 om 22:05
@ marels helemaal goed hoor! Maar ik ga jou wel onthouden haha ( that's me, wil.gewoon graag wat terug doen.)
@ newnick, dat pak klinkt heel leuk, heb je een foto? Ik heb namelijk hetzelfde probleem als jij, door mijn schouders en voorgevel heb ik van boven ook wat groter dan de rest.
Als je wil mag je mij wel mailen: italiemeisjeviva @ hotmail.nl
@ newnick, dat pak klinkt heel leuk, heb je een foto? Ik heb namelijk hetzelfde probleem als jij, door mijn schouders en voorgevel heb ik van boven ook wat groter dan de rest.
Als je wil mag je mij wel mailen: italiemeisjeviva @ hotmail.nl
donderdag 19 juli 2012 om 22:06