Weggeef topic

11-07-2012 10:14 3360 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
quote:tatlitatli schreef op 19 juli 2012 @ 22:55:

Iemand toevallig nog behoefte aan Nederlands als tweede taal boeken? Wij hebben er nog een aantal liggen, plus een Van Dale Nederlands als tweede taal woordenboek. Met heel veel woorden, gezegdes en voorbeeldzinnen.

IK heb ook nog staaaaaaaaaaaaapels boeken maar die liggen bij mijn ouders, een kleinere stapel ligt hier op zolder. Ik wil ze er best opzetten maar gezien mijn voorliefde voor dikke boeken is het denk ik vrijwel allemaal pakketpost, weet niet of het het dan waard is?

Heb ook nog in de aanbieding: wat jongenskleding maten 74-86

(heb al veel weggegeven dus geen hele stapels meer). Nog twee simpele winterjasjes mt 86 en blauwe jongensschoenen van Gattino in mt 22, bruine Clarks in mt 23 en sandaaltjes (blauw/geel) in mt 21. Alles in prima staat, schoentjes moeten misschien even gepoetst.

Alles is af te halen in regio 030 west.Ik heb wel interesse in de schoentjes!
De titels van de Libelle bookazines:

De laatste zomer van Ann Brashares

Zoeken naar Lena van Maureen Myant

Is dit een leven van Primo Levi

Ik ga NewNick blij maken met wat kleren voor haar dochter.

Echt een leuk topic dit, Ben benieuwd of er morgen al een deel 2 is, het gaat echt snel
quote:tatlitatli schreef op 19 juli 2012 @ 22:55:Volgens mij heb ik je gemaild, schoentjes maat 22 en groter kan ik wel gebruiken!
quote:newnick schreef op 19 juli 2012 @ 23:03:

Ik schreef hier in het topic, jong of oud; een God dat is hij, 14 jaar jonger en heeeeerlijk...Dat waren nog eens tijden...en ja ik ben nu getrouwd

Ik kan wel gokken, maar ik weet het nog niet helemaal zeker.

Hebben wij intiemer contact gehad dan alleen via het forum?
668, the neighbour of the Beast
Ze korten mijn naam af met DD daar Via mail wellicht...
marelsmarels@gmail.com
Luna, welke maat heb jij interesse in? Newnick heeft ook interesse zie ik.

Hebben jullie dan toevallig ook interesse in jongenskleding, tussen 74 en 86 heb ik nog wel wat liggen. Mailen jullie maar op weggeven1@gmail.com
if we all light up, we can scare away the dark...
Oww dan trek ik me terug voor de schoentjes!
Ik kijk morgen even naar de mails want het duurt uuuuuuuuuuuuuren voordat mn gmail laadt op de blackberry...
Maareh, ik ga nu even een beetje slapen.

Adios, amigos
Luna, ik heb 22 en 23 he? Ik heb ook nog ergens Brakkies in 23 dacht ik, moet ik even zoeken...
Ik heb ook nog wel wat schoentjes liggen, maar geen idee welke maten.

Dus wie naast Driewieler, tatlitatli en newnick nog interesse heeft in jongensspul, mail me even op fashionvictimruimtop op de hetemail.

Ik zal proberen om zo eerlijk mogelijk te verdelen, in volgorde van interesse.
Am Yisrael Chai!
Ik heb ook nog mijn oude winterjas model mantel in de aanbieding.

Hij moet wel gestoomd worden ( officieel mag je m niet wassen, deed ik altijd wel). Hij ruikt nu nl muf van het in de kast hangen.

Het is een maat 44.

Er zit een scheurtje op de rechter mouw, maar dit is wel te naaien.

Ik kon het scheurtje niet eens weer vinden, moest echt zoeken haha. De kleur is een beetje anders door de lichtval, maar het is de kleur zoals op de foto met de scheur.

De jas:

Het scheurtje

mailen kan op: italiemeisjeviva @ hotmail.nl
quote:Marels schreef op 19 juli 2012 @ 22:54:

Jammer

Als ik saunabonnen weggeef aan forummers EIS ik een foto.

Ik heb chocolover en italië-meisje al in vol ornaat op mijn laptop staan.Ja mooie foto he :D. Niet stiekem verkopen aan de playboy
quote:luna30v schreef op 19 juli 2012 @ 23:12:

Oww dan trek ik me terug voor de schoentjes!

Ben je gek, er zit al 1 maat bij die niet past bij mijn smurfje!

De kleding is ook te klein, dus terugtrekken hoeft niet!
quote:fashionvictim schreef op 19 juli 2012 @ 22:58:

[...]

Ik wou zelfs bijna een ruiltopic openen voor echt grote dingen, maar dat durfde ik niet. Terwijl het me best een goed idee lijkt, ik bedoel, de een zoekt misschien een tv en de ander eetkamerstoelen ofzo, en voor mij zou het geen reet uitmaken of ik die tv zo weggeef als ik zelf dan weer van iemand anders leuke stoelen zou krijgen. Goed voor het milieu, scheelt rompslomp en je maakt ook echt iemand blij.Ik zou zeggen doen! Vaak kan je er op marktplaats niet veel voor krijgen en dan heb je er nog geen nieuwe spullen voor.
Ah Ok, ik heb je een mail gestuurd tatli, over de kleertjes en schoentjes welke NoNick niet kan gebruiken.
Newnick bedoel ik hahahaha
quote:luna30v schreef op 19 juli 2012 @ 23:24:

Newnick bedoel ik hahahahaNoNick....hahahah
De jas is gereserveerd voor Chocolover.

Mocht zie hem niet willen laat ik het weten.
Newnick, staan er nog dingen op jouw verlanglijstje?
Ik ben wel toe aan wat kleding. Voor de rest geen idee

Ben een gelukkig mens met mijn man en kinderen!
Ik heb een paar computerspellen (los of samen):Day of DefeatSniper EliteDe eerste is voor Windows en Mac, de tweede werkt alleen op Windows. Geen verzendkosten, ik stuur gewoon de code op per email helemaal gratis dus!
Welke maat zoek je?
Broeken 40, bovenkleding 42-44

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven