doorgeefvraag
woensdag 9 april 2008 om 14:34
woensdag 9 april 2008 om 15:58
woensdag 9 april 2008 om 16:10
niet echt veel ONS, liefde op 1ste gezicht draait uit op ONS ja.
ik heb er bovendien (de liefde op het 1ste gezicht is inmiddels zeer ver verleden) een jarenlange vriendschap aan overgehouden, dus is niet altijd negatief.
rare beetje scary vraag gizzy, ik zou zeggen ja alles geven, maar anderzijds denk ik dat ik mijn laatste dagen het liefst met mijn kindje zou doorbrengen.
enfin, wie heeft er allemaal behoefte aan een koude douche ?
ik heb er bovendien (de liefde op het 1ste gezicht is inmiddels zeer ver verleden) een jarenlange vriendschap aan overgehouden, dus is niet altijd negatief.
rare beetje scary vraag gizzy, ik zou zeggen ja alles geven, maar anderzijds denk ik dat ik mijn laatste dagen het liefst met mijn kindje zou doorbrengen.
enfin, wie heeft er allemaal behoefte aan een koude douche ?
woensdag 9 april 2008 om 17:13
woensdag 9 april 2008 om 17:21
Als ik de klok zou kunnen terug draaien, dan zeg ik, dat ik het niet verdien om een vaste relatie aan te gaan en dat een ander het niet verdient om een vaste relatie met mij aan te gaan.
Maar ik heb dan ook woelige tijden achter de rug en zie de zaken zeer zeker anders dan vroeger ... .
Dus ja, dan doe je andere dingen of course.
Ben je discreet, of heeft je vriendenkring weet van je sexuele uitspattingen ?
Maar ik heb dan ook woelige tijden achter de rug en zie de zaken zeer zeker anders dan vroeger ... .
Dus ja, dan doe je andere dingen of course.
Ben je discreet, of heeft je vriendenkring weet van je sexuele uitspattingen ?
woensdag 9 april 2008 om 17:28
uitleven zou voor mij vooral het proberen van (heel) wat meer snoepjes uit de snoepwinkel betekenen, andere wensen kan ik nu ook nog uitleven denk ik.
en daar ben ik erg discreet in BM....mijn vriendenkring moet het vooral doen met hun vermoedens
wat is het beste: beginnen met extreme seks en naar mate je ouder wordt 'gewoner' of vice versa?
en daar ben ik erg discreet in BM....mijn vriendenkring moet het vooral doen met hun vermoedens
wat is het beste: beginnen met extreme seks en naar mate je ouder wordt 'gewoner' of vice versa?
woensdag 9 april 2008 om 19:57
woensdag 9 april 2008 om 20:38
(Even ter toelichting: Willem1959 profileert zich hier graag als Christen. Gezien zijn "gedrag" op dit forum kan hij dat echter niet zijn. Respect voor de medemens ontbreekt namelijk telkenmale. Dit respect vormt de basis van het Christendom. Dus houden we hem maar niet voor "Christen", maar gewoon voor "dom" Hierbij dan ook het verzoek aan een ieder om zijn posts geheel te negeren)
@BM: dat ze je nu wil.
Ik laat de vraag staan.
@BM: dat ze je nu wil.
Ik laat de vraag staan.
woensdag 9 april 2008 om 20:48