Myanmar/ Birma
vrijdag 12 augustus 2011 om 09:02
Wij gaan met de kerst 3 weken naar Azië, we vliegen dit keer op Bangkok. Nu hebben wij gekeken naar Birma en dat lijkt ons een geweldig mooi land, heeft iemand ervaringen? Wat moet ik echt niet missen en waar kan ik het beste de binnenlandse vluchten boeken? We willen graag 2 weken rondreizen en daarna nog 6 dagen naar het strand om te relaxen. Is het strand in Birma een aanrader of toch relaxen in Thailand? Alle tips zijn welkom!
dinsdag 17 juli 2012 om 04:55
Mobiel bereik toen ik er was nog niet. Internet toen wel, maar alleen in internetcafeetjes en heeeeeeeel traag, laat staan wifi op je hotel. Veel sites zijn geblokkeerd, maar de wizzkids die in de internetcafeetjes werken weten dat soms voor je te omzeilen zodat je toch op gmail kan. Maar zorg voor de zekerheid dat je ook op de webmail van je kpn/xs4all e.d. kan.
dinsdag 17 juli 2012 om 15:08
dinsdag 17 juli 2012 om 22:59
vrijdag 20 juli 2012 om 16:08
Bedankt voor je info Loes! ik heb al verschillende mailtjes gestuurd naar guesthouses maar zonder resultaat. Je krijgt vaak geen reactie terug. Ik heb in Yangon en Ngapali wat gereserveerd en voor Bagan heb ik ook wat gevonden. Nu nog Mandalay en Inle. Ik zie wel dat de prijzen ontzettend gestegen zijn, wij gaan alles vliegen en dat kost bij elkaar 1100 dollar.