Weggeef topic

11-07-2012 10:14 3360 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Oh dat is jammer choco. Je moeder heeft wel gelijk, maar toch is het jammer.

Moet je je man maar extra verwennen vanavond als troost haha
quote:bammetjebamie schreef op 20 juli 2012 @ 19:11:

Mijn modem heeft kuren door blikseminslag dus ik ben meer niet dan wel online en daardoor geen mails kunnen beantwoorden (lukt me niet goed op telefoon, zeker niet met foto's)

Excuses daarvoor, hoop dat het snel opgelost is zodat ik mijn beloftes na kan komen.ik las 'mijn man heeft kuren door blikseminslag', waaaaaat
Je mag wel bij mij komen BBQ-en choco, op mijn minibalkon.
Wat gaat dit vlug zeg.

Blijf het een mooi initiatief vinden.

Rara ik ga maandag even een pakketje maken, maar las tig blz terug dat je volgende week op vakantie gaat? Komt het dan wel op tijd aan?

Noah heb jij je pakketje al ontvangen?

Ik heb verder nog wat schoentjes voor jongens:

sandalen en bruine schoenen met flex zool maatje 22

en nog een zooi babygympjes.

verder nog een ingepakte badcape voor baby en een speenthermo (in verpakking)

Luna hier 1 met een plotselinge groeispurt dus denk dat ik in iedergeval de 86 binnenkort echt de deur uit kan doen en misschien zelf de 92

Ik laat het je weten hoor..
Lieverlief wou allemaal spul van mij.. maar reageert niet op mijn mail, logisch als je meteen een andere nick aanmaakt.. maare moet ik het nu nog opsturen of watte?
quote:elastiekje_ schreef op 20 juli 2012 @ 19:15:

[...]

ik las 'mijn man heeft kuren door blikseminslag', waaaaaat

Mijn man heeft al vijf jaar geen kuren meer

De Ziggomeneer had alles weer opgelost dachten we maar het internet en de digitale televisie vallen steeds uit.

Telefoon vast ook maar daar heb ik dan weer geen last van.

Hoop dat ze maandag weer langskomen en dan toch alles maar vervangen.
quote:rougelove schreef op 20 juli 2012 @ 19:17:

Lieverlief wou allemaal spul van mij.. maar reageert niet op mijn mail, logisch als je meteen een andere nick aanmaakt.. maare moet ik het nu nog opsturen of watte?'k Zou het niet doen. Met die rare reacties, het dubbelnicken en dan niks meer laten horen...
quote:newnick schreef op 20 juli 2012 @ 19:09:

@ mi-jo, het kaartje is onderweg. (ter goeder trouw ed)

Postzegel al vergoed?Dankje! De postzegel was inderdaad al vergoed.
@Samzoen; we vertrekken donderdag.....
quote:samzoen schreef op 20 juli 2012 @ 19:17:

Wat gaat dit vlug zeg.

Rara ik ga maandag even een pakketje maken, maar las tig blz terug dat je volgende week op vakantie gaat? Komt het dan wel op tijd aan?

Luna hier 1 met een plotselinge groeispurt dus denk dat ik in iedergeval de 86 binnenkort echt de deur uit kan doen en misschien zelf de 92

Ik laat het je weten hoor..

Samzoen.

Ik heb een zoontje die iets ouders is dan die van Luna en nu in maat 86-92 zit, en schoentjes maat 22 en groter! Mocht je nog iets hebben, heeeeeel graag
@samzoen.

Ik heb wel interesse in de schoentjes, badcape enzo.

Wil je me mailen op shenandoah at xs4all .nl?
Ik gooi hem er maar weer in!

Aangevuld met een hele lijst 'Buurtkadoos'-kaartjes, want die vond ik terug in mijn knutseldoos (in een vruchteloze poging om plakband te vinden voor mijn pakketjes).

quote:willemeen schreef op 18 juli 2012 @ 18:27:

Ik kon me niet inhouden... ben alvast naar huis gegaan en heb een snelle ronde 'wat kan weg' gedaan. Aangezien ik weinig ruimte heb krijgt troep bij mij nooit de kans om echt op te stapelen, maar misschien kan ik iemand blij maken met:

Een bruin truitje/shirtje met floddermouwen, mt. 38Een witte tuniek (als je er geen koordje omheen bindt zie je eruit als een misdienaar), mt. 40 ongeveerEen zwarte 'jumper' (soort jurkje maar dan met flodderige broekspijpen), mt. MEen geblokte blouse (wit, zwart, groen en blauw) met drukknopen en lange mouwen (type houthakker), mt. 36Een lichtgrijze spijkerbroek met rechte pijpen, lengte jeansmaat 32 en breedte jeansmaat 32.Grease 2 (met Michelle Pfeiffer)Bonnen voor Sabra Mezze (merk voor houmous enzo), om je geld terug te vragenBH-stickers ('Freedom form') van Magic, 8 stuks. Zijn een soort cups die je op je borsten plakt zodat je geen bh nodig hebt in een avondjurk (alleen werkt dat niet meer bij cup D, dan wint de zwaartekracht onherroepelijk).Schoenlepel van Van Haren, hele lange, om in laarzen te komen.'Onmacht' van Charles den Tex (ofzo), boekOok heb ik nog wat kortingsbonnen/gratis bonnen van Buurtkadoos. Het gaat om:15% korting op accessoires, fietskleding en fietsonderdelen bij Kok Fietsen aan de Nachtegaalstraat in UtrechtEerste 20 fotoafdrukken in 10x15 gratis bij Fotowereld, Nachtegaalstraat Utrecht (geldig t/m 31 december 2012)Gratis Chinese loempia en 10x 20% korting op je bestelling bij afhalen bij Chin./Ind. Afhaalcentrum Top Food, Ruijgenhoeklaan UtrechtGratis warme scones met jam bij Hooi, Burgemeester Reigerstraat UtrechtEen viergangen dagmenu gratis (je moet met 2 personen een 4-gangen verrassingsmenu nemen en eentje is dan gratis) bij Restaurant Wilhelminapark Utrecht20% korting op je eerste aankoop bij Potten & Pannen, Nachtegaalstraat UtrechtAANVULLING KORTINGSBONNEN:15% kennismakingskorting bij kapper Hairfix, Burg. Reigerstraat UtrechtGeen inschrijfkosten en 1 maand gratis sporten bij Wellness & Healthclub NewStyle, Van der Goesstraat 52 UtrechtWaardebon van ¤ 10,- bij besteding van ¤ 49 of meer bij La Piazetta (wijn, koffie en meer), Adriaan van Ostadelaan Utrecht10% van het bestede bedrag aan tegels bij mozaiek.com mogen besteden aan badkameraccessoires van Vola, Eva Solo of Piet Boon (geldig t/m 31-12), Jan van Scorelstraat Utrecht.¤ 50,00 korting per boeking pakketreis bij QualiTours, Adriaan van Ostadelaan Utrecht10% korting op aankoop bij Nisha, interieur en kinderwinkel aan de Wittevrouwenstraat in Utrecht10% korting op een klus bij Van Doorn Bouw, Utrecht10% korting bij Grieks specialiteitensrestaurant Mykonos, Drakenburgstraat Utrecht10% korting op de eerste aankoop bij Bebop Meubels, Oudegracht Utrecht10% korting op eerste aankoop bij Het Druifje (groente, fruit, rauwkost), Burgemeester Reigerstraat Utrecht10% korting + gratis klantenpas bij Pinokkio speelgoedwinkel, Vinkenburgstraat Utrecht50% korting (max van ¤ 15,00 korting) op boodschappen bij Peek & van Beurden delicatessen (brood, boerenkaas, vleeswaren, buitenlandse kaas, wijn, delicatessen). Nachtegaalstraat Utrecht15% korting op eerste aankoop bij Hooft Kaas, Wijn & Delicatessen, Burgemeester Reigerstraat Utrecht10% korting op 1 paar niet afgeprijsde dames-, heren- of kinderschoenen bij Kroon Schoenen en La Pomme Kinderschoenen, Nachtegaalstraat Utrecht¤ 15,- korting bij Restaurant Oost bij een driegangendiner voor twee personen. Je mag twee personen meenemen, die dezelfde korting krijgen. Bollenhofsestraat Utrecht2e broodje gratis bij Coffee and Crumbs, Burgemeester Reigerstraat UtrechtVan de kleding heb ik foto's, daarvoor kun je mailen op vogel-vrij@hotmail.com.
Wie gaat het nieuwe topic openen?
Marels je hebt mail
Weet iemand trouwens hoe je kunt achterhalen wie er geld op je rekening heeft overgemaakt? Ik zie nu namelijk dat er iemand geld op mijn rekening overgemaakt heeft met als vermelding Kaart. De naam van de persoon herken ik niet, het rekeningnummer ook niet en er staat voor dat het een crediteurenbetaling is? Heel apart.
Ohhhh Rara dat komt helemaal goed dus!

Newnick... ik weet het nog steeds niet helemaal zker want we hadden het over de winterkleertjes 86-92 maar ook jou zal ik in mijn achterhoofd houden...nu past hij nog wel 92.

SHenandoah...ik stuur je zo een mailtje....eerst even kijken wat er nog van mijn badkamer over is......... Ik hoor veeels te veel gestamp en gespetter(en gelach)
Je had allang mail terug Mika

(pfff, ik tikte bijna je echte naam )
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 20 juli 2012 @ 19:29:

Je had allang mail terug Mika

(pfff, ik tikte bijna je echte naam ) grapjas
quote:mi-jo schreef op 20 juli 2012 @ 19:27:

Weet iemand trouwens hoe je kunt achterhalen wie er geld op je rekening heeft overgemaakt? Ik zie nu namelijk dat er iemand geld op mijn rekening overgemaakt heeft met als vermelding Kaart. De naam van de persoon herken ik niet, het rekeningnummer ook niet en er staat voor dat het een crediteurenbetaling is? Heel apart.

Dan kun je in elk geval die 20 cent weer lijen

Kan het niet zijn dat het teruggeboekt is naar jouw rekening? Dat jij dat geld over gemaakt had?

Moest je niet geld voor een kaart aan iemand sturen?
quote:mika65 schreef op 20 juli 2012 @ 19:30:

[...]

grapjasEcht waar. Ik most 'm corrigeren...
Mika! Hoe gaat het tante?
quote:samzoen schreef op 20 juli 2012 @ 19:28:

Ohhhh Rara dat komt helemaal goed dus!

Newnick... ik weet het nog steeds niet helemaal zker want we hadden het over de winterkleertjes 86-92 maar ook jou zal ik in mijn achterhoofd houden...nu past hij nog wel 92.

SHenandoah...ik stuur je zo een mailtje....eerst even kijken wat er nog van mijn badkamer over is......... Ik hoor veeels te veel gestamp en gespetter(en gelach)Mijn smurf past net 86, is ook 21 maanden, dus het zal hier nog wel even duren voordat hij in 92 zit. Fijn dat je mij in je achterhoofd houdt!
quote:mi-jo schreef op 20 juli 2012 @ 19:27:

Weet iemand trouwens hoe je kunt achterhalen wie er geld op je rekening heeft overgemaakt? Ik zie nu namelijk dat er iemand geld op mijn rekening overgemaakt heeft met als vermelding Kaart. De naam van de persoon herken ik niet, het rekeningnummer ook niet en er staat voor dat het een crediteurenbetaling is? Heel apart.Verwacht je nog verzendkosten van iemand van dit topic?
quote:chocolover schreef op 20 juli 2012 @ 19:31:

Mika! Hoe gaat het tante? He chooc leiverd, hoest weiffie
quote:samzoen schreef op 20 juli 2012 @ 19:17:

Wat gaat dit vlug zeg.

Ik laat het je weten hoor..Lief dat je nog aan me denkt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven