Weggeef topic

11-07-2012 10:14 3360 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Ja die wil ik nog heel graag mi-jo! Zal je zo mijn gegevens toesturen! Moment, zit met neefje te wii-en en ik mag niet stoppen (ben naar de wc gevlucht hihi!).

Flower, de wii is een succes! Ontzettend bedankt!
Heb the lord of te rings dvd's binnen!

Ik heb hier nog de dvd final destination liggen voor de liefhebber.
quote:Marels schreef op 20 juli 2012 @ 18:54:

[...]

Eens.

En oooooooooh

Doe je Jon Oliva de groeten van me?

Van jou doe ik iedereen de groeten.

Heb trouwens geen idee wie het is haha. Ik ga voor de gezellig heid en de sfeer. Is mijn eerste keer. Vriend is al heel vaak geweest als fotograaf voor het werk. ( gratis erheen en nog betaald krijgen ook, hij heeft meerdere jaloerse reacties gehad van vrienden haha)
Leuk is dat het Choco

Vriend is nu met de PS3 bezig

Heb een nieuw spelletje voor hem meegenomen, hehe.
668, the neighbour of the Beast
quote:italie_meisje schreef op 20 juli 2012 @ 18:58:

[...]

Van jou doe ik iedereen de groeten.

Heb trouwens geen idee wie het is haha. Ik ga voor de gezellig heid en de sfeer. Is mijn eerste keer. Vriend is al heel vaak geweest als fotograaf voor het werk. ( gratis erheen en nog betaald krijgen ook, hij heeft meerdere jaloerse reacties gehad van vrienden haha)

Jon Oliva's Pain, hij komt spelen daar

Hij is de zanger / toetsenist van Savatage, van vroegah. Mijn grote muzikale held.

En groot is ie, de goeie man is drie keer zo dik als ik
Bird, Fashion, Luna en Rouge jullie hebben mail!

@ Rouge
quote:Marels schreef op 20 juli 2012 @ 18:52:

Ik vind het niet goed praten Mi-Jo, sorry.

Je gaat mij niet wijs maken dat die 20 cent echt echt echt echt echt niet te missen zijn terwijl je wél overal op reageert met dat je het wilt hebben en dus wel verzendkosten kunt betalen.

Als het echt op 20 cent komt, laat je überhaupt geen spul opsturen omdat je het graag wilt hebben, dan gaat elke cent naar boodschappen toe en belangrijker zaken des levens.Sorry, maar wat Marels zegt, is ook wat het eerste is wat in mij opkwam.
Ik wil ook mail
quote:Marels schreef op 20 juli 2012 @ 18:44:

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH MALI!!!

MAG IK MAGIËR???

Of is ie al vergeven? Die krijg je van me, als goedmakertje voor de kleren van een paar weken geleden!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:italie_meisje schreef op 20 juli 2012 @ 18:49:

Mi-jo, ik vind de situatie echt oprecht vervelend voor je, maar snap je wel waarom er zo gereageerd word? Je krijgt iets helemaal gratis en voor niks en dan wordt er dus om 20 cent terug gevraagd.

Ik denk dat er veel forummers zijn die ook geen of weinig geld hebben. Ik ben er ook zo een ( vriend studeert nog en ik zit momenteel in de ww, mag blij zijn als een keer niet rood sta, die dag geef ik een feestje).

Daarom reageer ik ook alleen op de spullen die ik echt graag wil hebben en die ik de verzendkosten waard vind.En waarvan ik weet dat ik verzendkosten kan missen.

het is gewoon jammer dat zoiets moest gebeuren in een zo mooi bedoeld topic.

Nu maar over tot de orde van dit topic.

Als het mij lukt maak ik morgen nog even een overzichtslijstje, anders wordt het ergens zondag middag als ik wakker ben ( we gaan naar de zwarte cross, dus dat wordt lekker zuipen en lat slapen haha)

Dat begrijp ik ook zeker. Dat heb ik ook in mijn post aangegeven. Ik begrijp ook hoe het overkomt en daarom leek het mij nu ook verstandig om het toe te lichten. Ik ben me er zeker van bewust dat er hier meer mensen zitten die krap zitten. Het is juist mooi dat men dan elkaar wil helpen door het weggeven van spullen. Daarom heb ik zelf ook al diverse spullen via dit topic weg gegeven.

In eerste instantie kon ik de verzendkosten ook wel missen van de spullen waarop ik had gereageerd. Juist doordat ook wij krap zaten was ik blij dat ik via dit topic wat extra leuke spullen kon krijgen (zoals boeken) wat we ons normaal al een tijdje niet kunnen permitteren. Maar goed toen ging dus de wasmachine stuk.. waardoor het even niet meer kan en ons geld nu echt helemaal op is vandaar dat ik nu ook 'ineens' dingen moest afzeggen en om het geld vroeg. Anders had ik wel afgezegd zodat rara de spullen aan iemand anders kon geven. Het is overigens wel dom dat we daar niet eerder bij stil gestaan hebben dat zoiets kan gebeuren en we dan dus helemaal geen 'potje' meer hebben maar goed al doende leert men.

En nogmaals ik vind het fijn dat je laat weten dat je het oprecht vervelend vind, maar het is niet zielig o.i.d. Het is even vervelend, maar er zijn op dit moment meer mensen in NL die in een zelfde soort situatie zitten die wel uitzichtloos is.. Dat is bij ons gelukkig niet het geval

Veel plezier bij de zwarte cross ;)!

quote:luna30v schreef op 20 juli 2012 @ 18:54:

[...]

Omdat je hard geld nodig hebt, is dat zon gek idee?Nee hoor dat is niet zo'n gek idee. Ik had daar alleen zelf niet aan gedacht, maar goed het is dus echt daadwerkelijk als cadeautje bedoelt. ;)
quote:Marels schreef op 20 juli 2012 @ 19:00:

[...]

Jon Oliva's Pain, hij komt spelen daar

Hij is de zanger / toetsenist van Savatage, van vroegah. Mijn grote muzikale held.

En groot is ie, de goeie man is drie keer zo dik als ik Ik zal het eens in de gaten, als ik een grote dik man zie die niet de kerstman is dan weet ik dat hij het is.
quote:Marels schreef op 20 juli 2012 @ 18:52:

Ik vind het niet goed praten Mi-Jo, sorry.

Je gaat mij niet wijs maken dat die 20 cent echt echt echt echt echt niet te missen zijn terwijl je wél overal op reageert met dat je het wilt hebben en dus wel verzendkosten kunt betalen.

Als het echt op 20 cent komt, laat je überhaupt geen spul opsturen omdat je het graag wilt hebben, dan gaat elke cent naar boodschappen toe en belangrijker zaken des levens.Dat doe ik nu dus ook niet meer ;)
Dan is het goed Mi-Jo.

Maar dan nog had je die 20 cent wel kunnen laten zitten. Da's één keer een boterham minder eten
Bij hoeveel pagina's moet er eigenlijk een nieuw topic komen?
Omdat je het zo lief vroeg, heb je een mailtje van mij Marels
quote:italie_meisje schreef op 20 juli 2012 @ 19:03:

[...]

Ik zal het eens in de gaten, als ik een grote dik man zie die niet de kerstman is dan weet ik dat hij het is.

De knapste man van heel de zwarte cross, dat is ie:

En toch is de man mijn muzikale held
quote:Marels schreef op 20 juli 2012 @ 19:02:

Ik wil ook mail Je hebt mail!
woh! Marels wat een lekker ding haha. Ja daar kan je niet omheen kijken :D
zeg Choco zit je nu tussen de speklappen door te forummen?
@ mi-jo, het kaartje is onderweg. (ter goeder trouw ed)

Postzegel al vergoed?
Maar toch is ie geweldig Italië_meisje!
De bbq ging niet door italie Mijn moeder had inene bedacht dat het afval-technisch niet goed voor me zou zijn Manlief huilt nog net niet.. Hij had zich er zó op verheugd
Mijn modem heeft kuren door blikseminslag dus ik ben meer niet dan wel online en daardoor geen mails kunnen beantwoorden (lukt me niet goed op telefoon, zeker niet met foto's)

Excuses daarvoor, hoop dat het snel opgelost is zodat ik mijn beloftes na kan komen.
mi-jo, wil je het slaapmaskertje nog wel hebben?
Met andere woorden; als er iemand vanavond een barbecue in de aanbieding heeft, Chocolover wil graag komen

Wel zielug voor vriend!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven