Weggeef topic
woensdag 11 juli 2012 om 10:14
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
vrijdag 20 juli 2012 om 20:14
quote:Marels schreef op 20 juli 2012 @ 19:54:
[...]
Oooooooh, mag ik die?
Ik wil zo graag die vreetvisjes aan mijn vriendin cadeau doen he!!
Vonden we zo grappig! Maar het kwam er nooit van vanwege kosten dus.
Evt ben ik marelsmarels@gmail.comJe hebt mail!
[...]
Oooooooh, mag ik die?
Ik wil zo graag die vreetvisjes aan mijn vriendin cadeau doen he!!
Vonden we zo grappig! Maar het kwam er nooit van vanwege kosten dus.
Evt ben ik marelsmarels@gmail.comJe hebt mail!
vrijdag 20 juli 2012 om 20:16
vrijdag 20 juli 2012 om 20:19
Voor al die boekenliefhebbers: over een paar weken is hier in mijn lieftallige stad weer de fantastische boekenmarkt.
Als jullie dan gewoon met z'n allen deze kant op komen en dan gezellig je eigen weg te geven boeken meenemen, kunnen we ze ruilen.
Maar ja, 't is wel een beetje ver weg voor de meesten
Als jullie dan gewoon met z'n allen deze kant op komen en dan gezellig je eigen weg te geven boeken meenemen, kunnen we ze ruilen.
Maar ja, 't is wel een beetje ver weg voor de meesten
vrijdag 20 juli 2012 om 20:20
quote:bird73 schreef op 20 juli 2012 @ 20:19:
Voor al die boekenliefhebbers: over een paar weken is hier in mijn lieftallige stad weer de fantastische boekenmarkt.
Maar ja, 't is wel een beetje ver weg voor de meestenWaar is het?
Maar ja, 't is wel een beetje ver weg voor de meestenWaar is het?
vrijdag 20 juli 2012 om 20:22
quote:chocolover schreef op 20 juli 2012 @ 18:57:
Ja die wil ik nog heel graag mi-jo! Zal je zo mijn gegevens toesturen! Moment, zit met neefje te wii-en en ik mag niet stoppen (ben naar de wc gevlucht hihi!).
Flower, de wii is een succes! Ontzettend bedankt!Fijn om te horen dat je blij bent met de wii.
Ja die wil ik nog heel graag mi-jo! Zal je zo mijn gegevens toesturen! Moment, zit met neefje te wii-en en ik mag niet stoppen (ben naar de wc gevlucht hihi!).
Flower, de wii is een succes! Ontzettend bedankt!Fijn om te horen dat je blij bent met de wii.