Weggeef topic
woensdag 11 juli 2012 om 10:14
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
vrijdag 20 juli 2012 om 21:56
Alvast een klein beginnetje
ik heb in de aanbieding:
* Boekje : Uw toekomst (praktische handleiding astrologie, handleeskunde etc)
* Boekje : Den haag Mijn stad
* Stapeltje voetbalplaatjes van de AH
* Een stapel grindtegels voor in de tuin die afgehaald mogen worden. (Als iemand geinteresseerd is zal ik morgen even kijken hoeveel precies en evt een foto)
* 2 glazen senseokopjes met rode versiersels
Dit is het even voor nu. Zal ook nog even in mn kelder gaan speuren. Heb ook nog een hoop sieraden liggen, kettingen en armbanden, als iemand dit leuk vind.
bij interesse kun je me ook mailen op:
uiltje_viva@hotmail.com
ik heb in de aanbieding:
* Boekje : Uw toekomst (praktische handleiding astrologie, handleeskunde etc)
* Boekje : Den haag Mijn stad
* Stapeltje voetbalplaatjes van de AH
* Een stapel grindtegels voor in de tuin die afgehaald mogen worden. (Als iemand geinteresseerd is zal ik morgen even kijken hoeveel precies en evt een foto)
* 2 glazen senseokopjes met rode versiersels
Dit is het even voor nu. Zal ook nog even in mn kelder gaan speuren. Heb ook nog een hoop sieraden liggen, kettingen en armbanden, als iemand dit leuk vind.
bij interesse kun je me ook mailen op:
uiltje_viva@hotmail.com
vrijdag 20 juli 2012 om 22:01
vrijdag 20 juli 2012 om 22:04
@ Marels heb je nog interesse in het doosje met kraaltjes van de Xenox? Het zijn vooral kleine kraaltjes, en daarvoor heb ik echt geen geduld. Ik heb het doosje opengemaakt maar ik heb geen kraaltjes gebruikt. Mocht je interesse hebben mail me dan naar lorenne at ph-f punt nl. Zo niet kan ik misschien iemand anders blij ermee maken? Het is het formaat van een ipad/tablet en past door de brievenbus.
vrijdag 20 juli 2012 om 22:09
quote:Assie78 schreef op 20 juli 2012 @ 22:05:
Wat betreft de Tajine; ik wil Cateautje nog even de kans geven te reageren; misschien had ze een goede reden waarom ze 'm niet op is komen halen.
Anders mag Uiltje 'm ophalen met de boeken en als reservekandidaat Blubblub.
Oke?
Helemaal goed hoor. Dan wachten we gewoon cateautje af.
Wel handig dat je ook in 010 woont btw
Wat betreft de Tajine; ik wil Cateautje nog even de kans geven te reageren; misschien had ze een goede reden waarom ze 'm niet op is komen halen.
Anders mag Uiltje 'm ophalen met de boeken en als reservekandidaat Blubblub.
Oke?
Helemaal goed hoor. Dan wachten we gewoon cateautje af.
Wel handig dat je ook in 010 woont btw
vrijdag 20 juli 2012 om 22:12
quote:workit schreef op 20 juli 2012 @ 21:22:
Wat een leuk topic! Willemeen, je kunt ook de URL kopiëren en plakken. Dan kun je de plaatjes wel zien.
Ik denk dat deze voor mij bedoeld is
Dus hupperdepup ga 't weer eens proberen;
tas
http://s1155.photobucket. ... otoop20-07-2012om2053.jpg
Wat een leuk topic! Willemeen, je kunt ook de URL kopiëren en plakken. Dan kun je de plaatjes wel zien.
Ik denk dat deze voor mij bedoeld is
Dus hupperdepup ga 't weer eens proberen;
tas
http://s1155.photobucket. ... otoop20-07-2012om2053.jpg
vrijdag 20 juli 2012 om 22:12
quote:lorenne schreef op 20 juli 2012 @ 22:04:
@ Marels heb je nog interesse in het doosje met kraaltjes van de Xenox? Het zijn vooral kleine kraaltjes, en daarvoor heb ik echt geen geduld. Ik heb het doosje opengemaakt maar ik heb geen kraaltjes gebruikt. Mocht je interesse hebben mail me dan naar lorenne at ph-f punt nl. Zo niet kan ik misschien iemand anders blij ermee maken? Het is het formaat van een ipad/tablet en past door de brievenbus.[afbeelding]Als Marels hem niet wil zou ik hem wel willen hebben. Ik ben nog al freubelaar
@ Marels heb je nog interesse in het doosje met kraaltjes van de Xenox? Het zijn vooral kleine kraaltjes, en daarvoor heb ik echt geen geduld. Ik heb het doosje opengemaakt maar ik heb geen kraaltjes gebruikt. Mocht je interesse hebben mail me dan naar lorenne at ph-f punt nl. Zo niet kan ik misschien iemand anders blij ermee maken? Het is het formaat van een ipad/tablet en past door de brievenbus.[afbeelding]Als Marels hem niet wil zou ik hem wel willen hebben. Ik ben nog al freubelaar
vrijdag 20 juli 2012 om 22:14
Ik heb te geef: een grote, ronde klok (glasplaat)
Varkensklok
Deze wil ik niet opsturen, maar je mag hem zo ophalen.
Op 1 van de oogjes zit een heeeel klein krasje, die zie je eigenlijk amper.
Geïnteresseerden mogen mailen: polkadot punt viva apenstaart gmail punt com
Ohja, regio 030.
p.s. sorry voor de slechte link.... kan neits beters vinden zo even...
Varkensklok
Deze wil ik niet opsturen, maar je mag hem zo ophalen.
Op 1 van de oogjes zit een heeeel klein krasje, die zie je eigenlijk amper.
Geïnteresseerden mogen mailen: polkadot punt viva apenstaart gmail punt com
Ohja, regio 030.
p.s. sorry voor de slechte link.... kan neits beters vinden zo even...
vrijdag 20 juli 2012 om 22:15
quote:elastiekje_ schreef op 20 juli 2012 @ 21:29:
Joda ik doe het zo:
Als je je eigen foto's wilt plakken:
Foto's uploaden op photobucket.com
Dan vind je in je album 4 codes onder de foto: dan pak je de code van [afbeelding]
Je kopieert die link en die plak je hier en dan hoef je verder niks te doen
Als je iets van internet wilt plakken:
Rechts klikken op de afbeelding
Ga naar 'eigenschappen'
Kopieer de url/link in zijn geheel
Klik op het icoontje in het reageerveld met het plaatje (tussen de hyperlink en tabel in)
En voilaMisschien moet ik voortaan eerst even lezen voordat ik weer begint te miepen
Joda ik doe het zo:
Als je je eigen foto's wilt plakken:
Foto's uploaden op photobucket.com
Dan vind je in je album 4 codes onder de foto: dan pak je de code van [afbeelding]
Je kopieert die link en die plak je hier en dan hoef je verder niks te doen
Als je iets van internet wilt plakken:
Rechts klikken op de afbeelding
Ga naar 'eigenschappen'
Kopieer de url/link in zijn geheel
Klik op het icoontje in het reageerveld met het plaatje (tussen de hyperlink en tabel in)
En voilaMisschien moet ik voortaan eerst even lezen voordat ik weer begint te miepen