Weggeef topic
woensdag 11 juli 2012 om 10:14
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
vrijdag 20 juli 2012 om 22:24
Oh nog wat boeken ook in de geef maar weg show:
- Topmodel - Theresa Rebeck,
- Kus me Kate - Melissa Nathan,
- Kies voor Haar - Tony Parsons,
- M'n Legendarische Ex - Mike Gayle,
- The Summons - John Grisham,
- Net Force: Vrijstaat - Tom Clancy,
- Dienaren van de Schemering - Dean Koontz,
- Jig - Campbell Armstrong,
- Quantanamo Boy - Anna Perera,
- Een schaduw op de trap - Gloria Murphy,
- Onnatuurlijke dood - Patricia Cornwell,
- Bachelorette Nr. 1 - Jennifer OConnell,
- Herinneringen aan Anne Frank - Miep Gies en Leslie Gold.
polkadot punt viva apenstaart gmail punt com
- Topmodel - Theresa Rebeck,
- Kus me Kate - Melissa Nathan,
- Kies voor Haar - Tony Parsons,
- M'n Legendarische Ex - Mike Gayle,
- The Summons - John Grisham,
- Net Force: Vrijstaat - Tom Clancy,
- Dienaren van de Schemering - Dean Koontz,
- Jig - Campbell Armstrong,
- Quantanamo Boy - Anna Perera,
- Een schaduw op de trap - Gloria Murphy,
- Onnatuurlijke dood - Patricia Cornwell,
- Bachelorette Nr. 1 - Jennifer OConnell,
- Herinneringen aan Anne Frank - Miep Gies en Leslie Gold.
polkadot punt viva apenstaart gmail punt com
vrijdag 20 juli 2012 om 22:28
Heb een kortingscode voor zalando ¤10,- korting
geldig t/m 20-09-2012
minimum bestelwaarde ook na retourneren van artikelen ¤50,-
Niet geldig in combinatie met andere acties
Enkele merken kunnen uitgesloten zijn
Per klant eenmalig geldig
Ook geldig op sale
Code kan ik mailen cviva@hotmail.nl
geldig t/m 20-09-2012
minimum bestelwaarde ook na retourneren van artikelen ¤50,-
Niet geldig in combinatie met andere acties
Enkele merken kunnen uitgesloten zijn
Per klant eenmalig geldig
Ook geldig op sale
Code kan ik mailen cviva@hotmail.nl
vrijdag 20 juli 2012 om 22:28
vrijdag 20 juli 2012 om 22:42
Ik heb nog een stofzuiger in de aanbieding! (Mali30, iets voor jou?)
Een spiksplinternieuwe, maar ik was zo dom om met de inhoud ook de filter weg te gooien......... Dus toen deed ie het niet meer. Ik dacht dat hij verloren was en heb een nieuwe gekocht, nu blijkt dat je voor een paar euro gewoon een nieuwe filterding kan kopen!
Dit is hem, ik heb alleen een andere, mooiere (hihi) kleur:
Stofzuigerttttt
Een spiksplinternieuwe, maar ik was zo dom om met de inhoud ook de filter weg te gooien......... Dus toen deed ie het niet meer. Ik dacht dat hij verloren was en heb een nieuwe gekocht, nu blijkt dat je voor een paar euro gewoon een nieuwe filterding kan kopen!
Stofzuigerttttt
vrijdag 20 juli 2012 om 22:47
quote:lulu_ schreef op 20 juli 2012 @ 22:26:
[...]
Hier een neppert... geboren in 010 maar ik woon nu in een redelijk grote gemeente vlak eronder! Maar ik ben er wel 5 dagen per week, telt dat ook?
Misschien kunnen we een date arrangeren voor de 2 boeken; mits je ze natuurlijk nog niet aan iemand anders hebt beloofd.
ik ga nu lekker slapen......morgen reageer ik weer en zal ik de pakketjes die klaar staan versturen; nu zo'n 5. Lekker gevoel!
[...]
Hier een neppert... geboren in 010 maar ik woon nu in een redelijk grote gemeente vlak eronder! Maar ik ben er wel 5 dagen per week, telt dat ook?
Misschien kunnen we een date arrangeren voor de 2 boeken; mits je ze natuurlijk nog niet aan iemand anders hebt beloofd.
ik ga nu lekker slapen......morgen reageer ik weer en zal ik de pakketjes die klaar staan versturen; nu zo'n 5. Lekker gevoel!
vrijdag 20 juli 2012 om 22:47
Ik ben op zoek naar ongeveer de hele uitzet voor mijn nieuwe huis en kleertjes voor mijn dochter (98-104) en DVD's (mevrouw is fan van Megamindy, Het zandkasteel, Hoelahoep en the Lion King.)
Ik gooi het er maar neer, kan altijd proberen he.
Ik zal morgen ook even wat neerzetten. Ik heb niet zo veel, maar hopelijk wel iets van andermans gading.
Ik gooi het er maar neer, kan altijd proberen he.
Ik zal morgen ook even wat neerzetten. Ik heb niet zo veel, maar hopelijk wel iets van andermans gading.
vrijdag 20 juli 2012 om 22:49
quote:gaby030 schreef op 20 juli 2012 @ 22:42:
StofzuigertttttAls je in de buurt van Leeuwarden woont, sluit ik me ook bij het lijstje van gegadigden aan!
StofzuigertttttAls je in de buurt van Leeuwarden woont, sluit ik me ook bij het lijstje van gegadigden aan!
vrijdag 20 juli 2012 om 22:52
[quote]cm_89 schreef op 20 juli 2012 @ 22:46:
Joda, je mag het hebben hoor ik heb nog 2 armbandjes trouwens. Ik heb een hele dunne pols dus alles is te groot altijd voor mij! Als je mij mailt dan wil ik ze wel versturen hoor past wel in een envelop gewoon.[/quote
Bagger, ik heb ook vrij dunne polsen. Meestal pas ik de standaard armbanden (met elastiek) wel, maar iets met een sluiting pas ik nooit. Ik ging ervanuit dat het iets met elastiek is, vanwege de kralen.
Joda, je mag het hebben hoor ik heb nog 2 armbandjes trouwens. Ik heb een hele dunne pols dus alles is te groot altijd voor mij! Als je mij mailt dan wil ik ze wel versturen hoor past wel in een envelop gewoon.[/quote
Bagger, ik heb ook vrij dunne polsen. Meestal pas ik de standaard armbanden (met elastiek) wel, maar iets met een sluiting pas ik nooit. Ik ging ervanuit dat het iets met elastiek is, vanwege de kralen.