Weggeef topic

11-07-2012 10:14 3360 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Leuke Klok Polka!

Staat leuk op kamer van dochter; maar helaas ben jij geen 010'er .

Hoop dat je er iemand heel blij mee maakt!
quote:pliert schreef op 20 juli 2012 @ 22:19:

[...]

Oh echt? Dan duik ik wel even de kliko in

Ophalen of verzenden?Ophalen DUH ga niet t risico lopen dat ie kwijtraakt in de post
Oh nog wat boeken ook in de geef maar weg show:

- Topmodel - Theresa Rebeck,

- Kus me Kate - Melissa Nathan,

- Kies voor Haar - Tony Parsons,

- M'n Legendarische Ex - Mike Gayle,

- The Summons - John Grisham,

- Net Force: Vrijstaat - Tom Clancy,

- Dienaren van de Schemering - Dean Koontz,

- Jig - Campbell Armstrong,

- Quantanamo Boy - Anna Perera,

- Een schaduw op de trap - Gloria Murphy,

- Onnatuurlijke dood - Patricia Cornwell,

- Bachelorette Nr. 1 - Jennifer OConnell,

- Herinneringen aan Anne Frank - Miep Gies en Leslie Gold.

polkadot punt viva apenstaart gmail punt com
hier nog een 010 er!
quote:uiltje_ schreef op 20 juli 2012 @ 22:18:

[...]

Heej gezellig. Allemaal 010-ers hier Hier een neppert... geboren in 010 maar ik woon nu in een redelijk grote gemeente vlak eronder! Maar ik ben er wel 5 dagen per week, telt dat ook?
Heb een kortingscode voor zalando ¤10,- korting

geldig t/m 20-09-2012

minimum bestelwaarde ook na retourneren van artikelen ¤50,-

Niet geldig in combinatie met andere acties

Enkele merken kunnen uitgesloten zijn

Per klant eenmalig geldig

Ook geldig op sale

Code kan ik mailen cviva@hotmail.nl
Iemand nog interesse? Kapers op de kust is in principe al vergeven, als Uiltje nog interesse heeft.quote:lulu_ schreef op 20 juli 2012 @ 21:30:

Ik kom net ook nog drie pockets tegen van Jill Mansell; Hals over kop, Solo en Kapers op de kust. Wie wil?
Ik heb ook nog een paar zwarte oorbellen en een armband met dikke zwarte kralen.
quote:lulu_ schreef op 20 juli 2012 @ 22:28:

Iemand nog interesse? Kapers op de kust is in principe al vergeven, als Uiltje nog interesse heeft.

[...]

Ik ben wel geinteresseerd! Die heb ik namelijk nog niet gelezen
@cm: is dat een setje? Ik ben niet zo van de oorbellen, wel van de armbanden.
quote:uiltje_ schreef op 20 juli 2012 @ 22:10:

[...]

Hej schaduw, heb je mijn mailtje trouwens ontvangen?Ja heb ik, ik zal je nog terug mailen. Ik weet alleen niet of dat vandaag of morgen wordt. Maar ik mail je sowieso!
Nee hoor is geen setje, zou overigens wel kunnen hoor.
Ik heb nog een stofzuiger in de aanbieding! (Mali30, iets voor jou?)

Een spiksplinternieuwe, maar ik was zo dom om met de inhoud ook de filter weg te gooien......... Dus toen deed ie het niet meer. Ik dacht dat hij verloren was en heb een nieuwe gekocht, nu blijkt dat je voor een paar euro gewoon een nieuwe filterding kan kopen!

Dit is hem, ik heb alleen een andere, mooiere (hihi) kleur:

Stofzuigerttttt
Als niemand ze wilt als setje, dan hou ik me aanbevolen.
Wauw Gaby, anders wil ik m wel!! Prachtig!
Wat een coole stofzuiger! Maar ik ben derdst op de lijst denk ik
if we all light up, we can scare away the dark...
Joda, je mag het hebben hoor ik heb nog 2 armbandjes trouwens. Ik heb een hele dunne pols dus alles is te groot altijd voor mij! Als je mij mailt dan wil ik ze wel versturen hoor past wel in een envelop gewoon.
quote:lulu_ schreef op 20 juli 2012 @ 22:26:

[...]

Hier een neppert... geboren in 010 maar ik woon nu in een redelijk grote gemeente vlak eronder! Maar ik ben er wel 5 dagen per week, telt dat ook?

Misschien kunnen we een date arrangeren voor de 2 boeken; mits je ze natuurlijk nog niet aan iemand anders hebt beloofd.

ik ga nu lekker slapen......morgen reageer ik weer en zal ik de pakketjes die klaar staan versturen; nu zo'n 5. Lekker gevoel!
Ik ben op zoek naar ongeveer de hele uitzet voor mijn nieuwe huis en kleertjes voor mijn dochter (98-104) en DVD's (mevrouw is fan van Megamindy, Het zandkasteel, Hoelahoep en the Lion King.)

Ik gooi het er maar neer, kan altijd proberen he.

Ik zal morgen ook even wat neerzetten. Ik heb niet zo veel, maar hopelijk wel iets van andermans gading.
quote:gaby030 schreef op 20 juli 2012 @ 22:42:

Ik heb nog een stofzuiger in de aanbieding! (Mali30, iets voor jou?)

Een spiksplinternieuwe, maar ik was zo dom om met de inhoud ook de filter weg te gooien......... Dus toen deed ie het niet meer. Ik dacht dat hij verloren was en heb een nieuwe gekocht, nu blijkt dat je voor een paar euro gewoon een nieuwe filterding kan kopen!

Dit is hem, ik heb alleen een andere, mooiere (hihi) kleur:

StofzuigertttttAls je in de buurt van Leeuwarden woont, sluit ik me ook bij het lijstje van gegadigden aan!
[quote]cm_89 schreef op 20 juli 2012 @ 22:46:

Joda, je mag het hebben hoor ik heb nog 2 armbandjes trouwens. Ik heb een hele dunne pols dus alles is te groot altijd voor mij! Als je mij mailt dan wil ik ze wel versturen hoor past wel in een envelop gewoon.[/quote

Bagger, ik heb ook vrij dunne polsen. Meestal pas ik de standaard armbanden (met elastiek) wel, maar iets met een sluiting pas ik nooit. Ik ging ervanuit dat het iets met elastiek is, vanwege de kralen.
quote:lorenne schreef op 20 juli 2012 @ 22:16:

@ Ok Maylea als Marels het niet wilt bewaar ik het voor jou.Mooi Lorenne, ik wacht het af
Joda die met kralen kan je wel dan!! Ik vond de kraal iets te groot om mijn pols, iets te uitbundig maar ik wil best een foto sturen hoor!
Stuur dan maar even een foto, zonde als het toch niets voor mij is. Mail is mijnbolhoedje at hotmail punt com
Ik zit nog steeds met 2 verpakkingen loreal haarverf.

Niemand interesse?

Kleuren bruin en roodbruin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven