Koffie op de camping
donderdag 19 juli 2012 om 12:38
Een vraag aan alle kampeerders: hoe zetten jullie je koffie tijdens het kamperen? Tot nu toe heb ik steeds oploskoffie gedronken, maar aangezien een lekkere kop koffie me heilig is wil ik wat beters. Ik heb wel dingen gelezen over cafetieres of Bialetti, maar geen idee hoe dat werkt of het handig/praktisch is en of dat natuurlijk zorgt voor lekkere koffie! Hopelijk zijn hier een aantal ervaringsdeskundigen. Misschien wel handig te vermelden dat ik niet op zoek ben naar een 'apparaat' dat stroom nodig heeft. Gaspitten zitten natuurlijk wel bij onze kampeeruitrusting.
zaterdag 21 juli 2012 om 10:42
Verheug me nu al op het pruttelgeluid en de koffiegeur als straks de perculator op het gasje staat bij de tent. Mjammie. Vind Lavazza de lekkerste koffie voor de perculator.
Na 1,5 week kamperen gaan we nog naar een vakantiehuisje (met koffiezetapparaat), waar we hem zeker ook gaan gebruiken.
Ha, nu al zin in!
Na 1,5 week kamperen gaan we nog naar een vakantiehuisje (met koffiezetapparaat), waar we hem zeker ook gaan gebruiken.
Ha, nu al zin in!
zaterdag 21 juli 2012 om 12:31
Cafetiere is juist het makkelijkst van alles, in gebruik en qua schoonmaken. En ook erg lekkere koffie. Met een cafetiere kun je makkelijker gewone koffie zetten, een percolator levert toch meer espresso op.
Op vakantie giet ik altijd op, maar dat is alleen omdat ik die glazen cafetiere niet in mijn fietstassen wil verslepen.
Op vakantie giet ik altijd op, maar dat is alleen omdat ik die glazen cafetiere niet in mijn fietstassen wil verslepen.
maandag 23 juli 2012 om 16:28