Centraal Moderatortopic deel 3

28-04-2012 21:01 3450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
off-topic
off-topic
Zeg, we weten niet of er Sally een goeie reden heeft hè, of het zsm te willen. Zou zomaar kunnen.
Nou, ik ben blij dat het weg is en ik snap haar paniek heel goed.

Als je het topic hebt gevolgd, zou dat te begrijpen moeten zijn, hoor.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Snap je wel hoor Sally. Normaal weten de mod's niet hoe snel ze topic's moeten verwijderen die niet in het "beleid" passen. Heel vervelend. Maar je bent ook geen bekende forummer, dat scheelt ook.
Ah het is weg. Fijn voor Sally.

Stiekem ook voor mij, hoef ik niks te bewerken haha.
quote:frizzy schreef op 04 juli 2012 @ 23:50:

Zeg, we weten niet of er Sally een goeie reden heeft hè, of het zsm te willen. Zou zomaar kunnen.Dat willen is ook het punt niet. Het drammen, schreeuwen en commanderen wel.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Sally, ik kan het niet meer zeggen in je topic maar ik bied nogmaals aan om te mailen. Niet om te drammen maar dat je weet dat het blijft gelden. Hierna bied ik het niet meer aan, het blijft gewoon onbeperkt geldig. En sterkte!!
Ach, paniek, misschien. Heb daar niet zo'n moeite mee.
quote:very__cherry schreef op 04 juli 2012 @ 23:52:

[...]

Dat willen is ook het punt niet. Het drammen, schreeuwen en commanderen wel.eens. Maar goed de mods zijn dus nog wakker en het probleem is opgelost.
quote:frizzy schreef op 04 juli 2012 @ 23:51:

Ah het is weg. Fijn voor Sally.

Stiekem ook voor mij, hoef ik niks te bewerken haha.Ik wilde daar net aan beginnen en dat was me een kleine moeite maar toen ik naar pagina 1 ging, was de boel al niet meer te openen. Mooi zo.
Nah j Mivida, waar slaat dat nou weer op? De mods doen hun werk erg goed, op die 10 minuten komt het ook niet meer aan als het ene topic er al een maand en de ander 3 dagen staat!
Kan mijn eerste topic ook verwijderd worden? Die staat er nl. nog.....
Daarom schrijf ik ook, de ene forummer is de andere niet.
quote:shahla schreef op 04 juli 2012 @ 23:52:

Sally, ik kan het niet meer zeggen in je topic maar ik bied nogmaals aan om te mailen. Niet om te drammen maar dat je weet dat het blijft gelden. Hierna bied ik het niet meer aan, het blijft gewoon onbeperkt geldig. En sterkte!!Lief van je, maar ik ga het niet doen. Brengt iedereen alleen maar meer ellende
Ik zie hem niet meer hoor Sally. Of ben ik nou kippig?
Het 1e topic staat er nog wel dat ik heb geopend onder de naam whateverbuckley
quote:sally0101 schreef op 04 juli 2012 @ 23:56:

[...]

Lief van je, maar ik ga het niet doen. Brengt iedereen alleen maar meer ellendeKijk maar. Mij breng je geen ellende in ieder geval. Heel veel sterkte met alles, hoop dat het je lukt de juiste koers te varen.
Plaats even n linkje of staf t, Sally. Lijkt mij moeilijker te vinden omdat t onder n andere Nick is
Ah kippig dus, ik zie em ook.
quote:sally0101 schreef op 04 juli 2012 @ 23:53:

Kan mijn eerste topic ook verwijderd worden? Die staat er nl. nog.....

Sally0101, ik zie maar 1 door jou geopend topic en dat heb ik net gesloten.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Ik heb het bewuste topic gestaft.
Sally, je zult je verzoek met je andere account of mailadres moeten doen. Ik kan me indenken dat er niet zomaar topics verwijderd worden als een ander dan de topicopener dat vraagt.
quote:frizzy schreef op 04 juli 2012 @ 23:58:

Ik heb het bewuste topic gestaft.

Dank je wel, Frizzy. Ik heb ook dit topic gesloten.

Dit alles wel ter beoordeling van de Moderators. Maar sluiting leek me nu wenselijk.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
quote:sally0101 schreef op 04 juli 2012 @ 23:56:

[...]

Lief van je, maar ik ga het niet doen. Brengt iedereen alleen maar meer ellendeZo zie ik het niet maar het is jouw keuze en dat is ook goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven