Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
quote:claire123 schreef op 10 april 2008 @ 02:48:

[...]

haha nee ik ook niet!! maar heule dunne spillebeentjes hebben nou ook weer niet mijn veurkeur En bedankt
En jawel..spekkies zijn lekker! Vooral die met suiker!

En die andere spekkies mogen ook wel (een beetje maar niet teveel). Moet wel wat hebben om vast te houden hoor..!
Ik edit soms wel

Da's een beetje een automatisme geworden, aangezien ik typ als een kleuter.

Maar hier doe ik he iet zo vaak, alleen als ik heule rare dingen zie staa.
dat zeg ik...ikke
lolly's doen het ook goed soleil. als je er dan sensueel aan likt en haaaaaaaaaaaaaaa! bij zegt.......is de boodschap duidelijk.
quote:iry schreef op 10 april 2008 @ 02:50:

[...]

En bedankt mannen mannen bedoel ik iry....goh hoe lul ik me hier nou weer uit
Hey Claire... zei je wat??
Ne ejoh soleil,wij typen als volwassen vrouwen! laptop op schoot,sigaret in je ene hand,drinken in de andere!!

tsja,dat typt niet makkelijk.
Ze heeft het vast over mannelijke spillebeentjes Iry.

Ik dacht meer aan die roze snoepjes en aan het vlees dat van varkens komt. Een beetje mannenspek houd ik wel van, dat ligt lekkerder Als het maar niet téveel is.

Ik ben zelf niet al te mager en ik heb een keer een vriend gehad, die onwijs gespierd was. Echt met een wasbordje en al. Ik lag nooit echt lekker naast hem, had altijd de neiging om de hele nacht mijn buik naar binnen te zuigen Da's vermoeiend joh, mooi proberen te slapen!
quote:iry schreef op 10 april 2008 @ 02:52:

lolly's doen het ook goed soleil. als je er dan sensueel aan likt en haaaaaaaaaaaaaaa! bij zegt.......is de boodschap duidelijk.en er erg hard bij kreunen zuigen en hijgen...dat moet dan wel hè
Oh..Iry Hou Op!! De dag dat ik in de kroeg sta aan een lolly te likken met een sensuele blik in mijn ogen Haaaaaai roepend mogen jullie me massaal naar huis schoppen (of op laten nemen...wat op dat moment het beste lijkt!)

quote:claire123 schreef op 10 april 2008 @ 02:52:

[...]

mannen mannen bedoel ik iry....goh hoe lul ik me hier nou weer uit hahaha! niet dus hè!!
quote:iry schreef op 10 april 2008 @ 02:54:

Ne ejoh soleil,wij typen als volwassen vrouwen! laptop op schoot,sigaret in je ene hand,drinken in de andere!!

tsja,dat typt niet makkelijk.das multitasken...
quote:iry schreef op 10 april 2008 @ 02:52:

lolly's doen het ook goed soleil. als je er dan sensueel aan likt en haaaaaaaaaaaaaaa! bij zegt.......is de boodschap duidelijk.

Ik zie het al voor me, ik met al mijn vrouwelijkheid (niet dus), likkend aan die lolly en dan tegelijkertijd haaaaaaaai zeggen. Dan floept vast die lolly uit mijn mond opde grond
quote:Ikke1971 schreef op 10 april 2008 @ 02:54:

Oh..Iry Hou Op!! De dag dat ik in de kroeg sta aan een lolly te likken met een sensuele blik in mijn ogen Haaaaaai roepend mogen jullie me massaal naar huis schoppen (of op laten nemen...wat op dat moment het beste lijkt!)

Ik lig dadelijk weer grinnikend in bed!
Das hartstikke vermoeiend om mooi te willen slapen! En het besef s'morgens vroeg als je wakker wordt dat hij al wakker is en gewoon naar je niet ingehouden buik ligt te kijken... al die inspanning voor niets geweest
Lekker grinnikend dromen!

Ik ben altijd wakkerder als ik hier geweest ben, alleen maar omdat het zo lollig was.
Nou ik hoor het al. Voordat we op stap gaan krijgen jullie van mij eerst een cursus flirten met snoepgoed.

Dat wordt niet anders met dat lekker en jong.
.
Ik vind mooi wakker zijn al lastig
Ik vrees dat die buik niet meer echt ingehouden werd op het moment dat ik toch in slaap viel...
Dames/meiden, ik duw net mijn laatste sigaretje uit, laptop gaat dicht (zijn we dan ECHT allemaal hetzelfde???), drinken is op..

Ik dank jullie voor een uurtje vermaak zo laat in de nacht en wens jullie een fijne nacht verder!

Kom vast nog eens aanwaaien
claire is sprakeloos
Oeps..verkeerde knopje...

heel herkenbaar soleil
Wat wil je zeggen, Claire? . is niet zo veel hè.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven