Het tweede weggeeftopic

20-07-2012 23:05 3035 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

het eerste weggeef topic

Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.

Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:

(1. link tijdelijk uit je bericht halen)

2. inloggen op je account

3. Album aanklikken

4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.

5. url kopieren

6 url hier plakken

7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)

8. 4,5,6,7 eventueel herhalen

9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet

9b bericht plaatsen.

Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:

Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 22 juli 2012 @ 18:15:

[...]

hier doet google het gewoon hoor of is dit een grapje?

Doe je chooc de hartelijke groeten van me?Nee, geen grapje, hij laadt echt niet. Oh wacht, even gecheckt en hij doet het weer! Hiephoi! Ik ben al weg bij Choco trouwens, haar verven is de volgende keer. Maar ik zie dat ze het al gelezen heeft.
quote:boekenlegger0 schreef op 22 juli 2012 @ 18:39:

Ik heb interesse in de mio. Waar woon je?

Zusjezeur at hotmail punt com030 maar kan 'm evt ook wel versturen hoor
quote:joda schreef op 22 juli 2012 @ 18:37:

[...]

wauw te gek! ik word verwend vandaag......yeh! ik heb de titels er nu bij gezet. Zit er iets voor je tussen?

Zag het inderdaad, topic gaat vaak sneller dan ik tikken kan

Misschien de 101 huishoudelijke vragen.
quote:watervrouw2 schreef op 22 juli 2012 @ 18:44:

[...]

Zag het inderdaad, topic gaat vaak sneller dan ik tikken kan

Misschien de 101 huishoudelijke vragen.is voor jou!
Pliert, wij hebben tomtom die kaduuk is, maar hebben wel alle aansluiting. Issie nog beschikbaar?
quote:polkadot28 schreef op 22 juli 2012 @ 18:50:

Pliert, wij hebben tomtom die kaduuk is, maar hebben wel alle aansluiting. Issie nog beschikbaar?Ja, leuk zeg! Bij ons was de bedrading etc gestolen. Dus ben blij dat jullie er misschien wel wat aan hebben
quote:mi-jo schreef op 22 juli 2012 @ 18:37:

Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed hoe ik hier op moet reageren. het kwetst mij namelijk enorm dat mensen zomaar dingen aannemen. Ik had jou buiten dit topic om gemailt over de Fimo, juist omdat dit inderdaad meer een weggeeftopic was. Later heb ik je terug gemailt dat ik aan je zou denken wanneer ik iets zag waarvoor we konden ruilen en als laatste heb ik je een mail gestuurd dat ik me had bedacht en je het alsnog wel mocht hebben, omdat het hier anders toch alleen maar in de kast ligt te verstoffen aangezien ik er niks mee kan. Jij hebt daar toen zelf niet op gereageerd. Ik weet niet wat daarvan de reden is, maar het doet me wel pijn dat men zomaar conclusies trekt. Een verhaal heeft twee kanten en ik ervaar het nu een beetje alsof er meteen van het slechtste word uit gegaan.

Ik het inderdaad een Gamecube via dit topic gekregen, maar ik heb zelf ook veel daarvoor terug gegeven in dit topic. Het is niet dat ik alleen maar van een ander profiteer.

Ik was van plan om aankomende week een aantal spullen hier te posten waaronder een vrij dure winterjas, een zomerjas en een droger, maar ik twijfel nu of ik dat wel moet doen aangezien ik me nu echt niet meer goed voel bij dit topic.

Weer een mooi verhaal met excuses.

Ondertussen blijven er verhalen komen van forummers die met jou een vergelijkbare ervaring hebben; dat je voor jezelf wel vanalles wilt hebben, maar op 20 cent kijkt als het gaat om eens iets naar een ander opsturen. Of zelfs maar om verzendkosten voor iets wat je zelf gekregen hebt.

Ik vind het oprecht lullig voor je dat je zegt het zo krap te hebben, maar ik geloof met de beste wil van de wereld niet dat dat op 20 cent aan komt.

Ik blijf erbij, mijn eigen ervaring met jou ingecalculeerd, dat jij gewoon een andere mentaliteit hebt dan de andere mensen in dit topic.

Als jij vindt dat ik daarmee te snel oordeel, so be it.

En waarom ik niet geantwoord heb;

Ik was een beetje flabbergasted dat je een pakje klei van 15 euro niet gewoon weg kon doen zonder dat er iets tegenover moest staan. En als het op die manier moest, was ik er ook eigenlijk wel klaar mee. Ik hoefde die paar stomme blokjes Fimo al niet meer, als het op die manier moest.

Maar goed, ik denk dat ik in de posting die jij net gequote hebt mijn gevoel goed genoeg verwoord hebt.

Ik wil het hier dan ook bij laten en er verder geen energie meer aan verspillen. Het heeft genoeg topicvervuiling en frustraties van meerdere forummers opgeleverd.
668, the neighbour of the Beast
Wat leuk, Polkadot een nieuwe Tomtom!
Tuurlijk Flower, zeg maar waar je vandaan komt, dan zet ik je erbij!
quote:Marels schreef op 22 juli 2012 @ 18:55:

Wat leuk, Polkadot een nieuwe Tomtom! Nouja nieuw Hij doet het iig wel
Joda, hem je de boeken nog van samenwonen met hem en samenwonen met haar?
Whoepie, die van ons heeft pas zijn crematie gehad :P

Je hebt meel Pliert
quote:mi-jo schreef op 22 juli 2012 @ 18:37:

Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed hoe ik hier op moet reageren. het kwetst mij namelijk enorm dat mensen zomaar dingen aannemen. Ik had jou buiten dit topic om gemailt over de Fimo, juist omdat dit inderdaad meer een weggeeftopic was. Later heb ik je terug gemailt dat ik aan je zou denken wanneer ik iets zag waarvoor we konden ruilen en als laatste heb ik je een mail gestuurd dat ik me had bedacht en je het alsnog wel mocht hebben, omdat het hier anders toch alleen maar in de kast ligt te verstoffen aangezien ik er niks mee kan. Jij hebt daar toen zelf niet op gereageerd. Ik weet niet wat daarvan de reden is, maar het doet me wel pijn dat men zomaar conclusies trekt. Een verhaal heeft twee kanten en ik ervaar het nu een beetje alsof er meteen van het slechtste word uit gegaan.

Ik het inderdaad een Gamecube via dit topic gekregen, maar ik heb zelf ook veel daarvoor terug gegeven in dit topic. Het is niet dat ik alleen maar van een ander profiteer.

Dit is overigens niet waar.

Als laatste heb jij mij een mail gestuurd waar in stond dat het dan inderdaad lastig werd en dat we he dan zo zouden laten en als ik iets aan zou bieden waar jij interesse in had dat we dan alsnog konden ruilen voor de Fimo.

Daar heb ik niet meer op gereageerd om bovenstaande reden.

Moet je nu niet een extra mail aan gaan halen die nooit verstuurd is.

En daar word ik misschien wel het meest moe van. Je hebt overal wel een antwoord op, een excuus voor.

En nu houd ik er écht over op, maar dat stukje had ik net gemist met lezen, en dat moest ik toch echt even rechtzetten, omdat dat pertinent niet waar is.
Ik zal mijn lijstje er vanavond weer uppen. Zit nu mobiel te forummen!

Oh en ik wil graag op de kaart, omgeving 030.
quote:rougelove schreef op 22 juli 2012 @ 18:58:

Joda, hem je de boeken nog van samenwonen met hem en samenwonen met haar?nee sorry, die zijn vergeven. Vind je zulke boekjes leuk? volgens mij heb ik ook nog zoiets als 'broodje aap'.
quote:Marels schreef op 22 juli 2012 @ 18:54:

[...]

Weer een mooi verhaal met excuses.

Ondertussen blijven er verhalen komen van forummers die met jou een vergelijkbare ervaring hebben; dat je voor jezelf wel vanalles wilt hebben, maar op 20 cent kijkt als het gaat om eens iets naar een ander opsturen. Of zelfs maar om verzendkosten voor iets wat je zelf gekregen hebt.

Ik vind het oprecht lullig voor je dat je zegt het zo krap te hebben, maar ik geloof met de beste wil van de wereld niet dat dat op 20 cent aan komt.

Ik blijf erbij, mijn eigen ervaring met jou ingecalculeerd, dat jij gewoon een andere mentaliteit hebt dan de andere mensen in dit topic.

Als jij vindt dat ik daarmee te snel oordeel, so be it.

En waarom ik niet geantwoord heb;

Ik was een beetje flabbergasted dat je een pakje klei van 15 euro niet gewoon weg kon doen zonder dat er iets tegenover moest staan. En als het op die manier moest, was ik er ook eigenlijk wel klaar mee. Ik hoefde die paar stomme blokjes Fimo al niet meer, als het op die manier moest.

Maar goed, ik denk dat ik in de posting die jij net gequote hebt mijn gevoel goed genoeg verwoord hebt.

Ik wil het hier dan ook bij laten en er verder geen energie meer aan verspillen. Het heeft genoeg topicvervuiling en frustraties van meerdere forummers opgeleverd.

Wat ik me dan afvraag is waarom je het in je posting dan wel zo laat lijken alsof ik nooit aangeboden heb om het zo maar gewoon weg te geven? Ik vond namelijk inderdaad ook dat het jammer is wanneer het hier in de kast zou liggen verstoffen terwijl ik er ook iemand blij mee kan maken en dat het er iets voor terug vragen inderdaad belachelijk was.

De kwestie over verschil van mentaliteit. Tja dat is iets waar altijd wel bij over iedereen kan worden gediscussieerd. Het is maar net wat men verstaat onder de mentaliteit van het topic. Mijn intentie met mijn postings was in ieder geval andere mensen blij maken met de spullen die hier toch maar wat staan te verstoffen. Ik heb o.a. een grasmaaierdie weg gegeven en een hele doos met tijdschriften en nog een aantal andere dingen.

Dat jij niet gelooft dat het echt op 20 cent aankomt kan. Ik zou alleen niet weten waarom ik anders door het stof zou gaan om een belachelijk bedrag van 20 cent terug te vragen als het niet nodig is.

Overigens vind ik het heel vervelend dat er forummers met verhalen over mij schijnen te blijven komen terwijl ik daar zelf helemaal niks over hoor. Ik heb namelijk zelf bijv. nooit wat gehoord van degene waar ik een pakketje naar opgestuurd heb waar geen postzegels op bleken te zitten. Wanneer ik meteen iets van die mensen hoor ben ik zeker bereid er wat aan te doen.In het geval van die postzegels ook nu zeker nog, omdat ik zoiets echt niet bewust doe.

Dus bij deze wil ik de mensen met soortgelijke ervaringen vragen mij te mailen. Dan kan ik het rechtzetten. Daar ben ik zeker wel toe bereid. Iets wat ik niet weet kan ik ook niets aan doen/veranderen..
Ik heb in de kelder ook nog (geloof 3 stuks) boekjes met Bushisms staan. Verzameling uitspraken van een man waarvan je haast niet kan geloven dat die ooit een van de grootste landen in de wereld 'geleid' heeft.
Zie tweede post Mi-Jo.

Jij hebt mij nooit aangeboden het zo weg te geven.

Je laatste posting was iets in de zin van dat je me wel zou weten te vinden als ik wel iets had wat jou aansprak.

Niet gaan liegen en draaien nu, daar kan ik héél slecht tegen...

Maar goed, over tot de orde van het topic, dit verpest de sfeer weer.... En ik denk de sfeer door de hele 20-cent gate en alles wat er bij kwam genoeg vergald geweest is.
@Rougelove je hebt mail, de lampen kunnen misschien eerder jouw kant uit.
Polka, je staat er op!!
Ik heb ook nog: een paarse sjaal.

Een aantal tijdschriften: libelle nr 19

Margriet nr 13

Atelier nov/dec 2011

Adriadne at home nr 11 2011

Fab nr 1 2012

Cosmopolitain nr jan 2012

Duck out, donald duck ek editie van de kruidvat

Happinez nr 3 2012

Gezondnu mei 2012 en aug 2012.
quote:Marels schreef op 22 juli 2012 @ 19:11:

Zie tweede post Mi-Jo.

Jij hebt mij nooit aangeboden het zo weg te geven.

Je laatste posting was iets in de zin van dat je me wel zou weten te vinden als ik wel iets had wat jou aansprak.

Niet gaan liegen en draaien nu, daar kan ik héél slecht tegen...

Maar goed, over tot de orde van het topic, dit verpest de sfeer weer.... En ik denk de sfeer door de hele 20-cent gate en alles wat er bij kwam genoeg vergald geweest is.Dat heb ik zeker wel. Ik heb net de mail waar het over gaat naar je doorgestuurd. Misschien dat je 'em per ongeluk had gewist o.i.d? Verder denk ik dat het inderdaad beter is om het in het topic te laten rusten, omdat het inderdaad nogal de sfeer verpest.
Ik speel ondertussen verder met mijn camera.

Iemand nog interesse in:

Maat 48

Maat 48

Petanqueset, nieuw.

Groene sjaal, de rooie is vergeven.

marelsmarels@gmail.com
En mi-jo nu we toch eerlijk zijn. De reden dat ik mijn verzendkosten heb terug gevraagd ipv ruilen is door alles wat hier is gezegd. Ik was er klaar mee en wil er ook klaar mee zijn.

Ik vind dit nl heel jammer, krap zitten oke masr zo gietig?

Ik zit ook best krap ( ww is niet zoveel en ook ik hoop dat dit tijdelijk is net als jou situatie). Maar het zou nooit never in mij opkomen zulke dingen te doen.

Ik heb jou al vaker dingen gestuurd van uit het vrekken topic en daar heb ik ook geen verzendkosten voor gevraagd. Ik wil namelijk niet moeilijk doen voor 50 cent. Nu heb ik er bijna spijt van.

Maar mensen hier, wees niet getreurd ik blijf gewoon spulletjes aan bieden en opsturen.

Heb vriend gevraagd of hij eens bij zijn ouders wil kijken of hij daar nog wat heeft, dus u hoort van mij. :D.
Ik heb helaas nog steeds niet zoveel om weg te geven,

moet nog steeds zoeken &opruimen

Ik heb alleen nog maar dit:

4x overgang 2-1 dagkaarten (van dat ns boekje)

1x avonturenpark Hellendoorn kortingsbon

een tas vol met babyspeelgoed

90 AH voetbalplaatjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven