Het tweede weggeeftopic
vrijdag 20 juli 2012 om 23:05
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
zondag 22 juli 2012 om 20:07
quote:schaduwlicht schreef op 22 juli 2012 @ 19:56:
Die jurk is leuk! En mijn maat! Ik twijfel, heb al zoveel aangenomen en verzendkosten lopen aardig op zo. En weet niet of het me wel zal staan.Hey Schaduw, waar woon je? Ik kan de kaart niet terugvinden, grr Wie weet ben ik binnenkort bij je in de buurt.
Die jurk is leuk! En mijn maat! Ik twijfel, heb al zoveel aangenomen en verzendkosten lopen aardig op zo. En weet niet of het me wel zal staan.Hey Schaduw, waar woon je? Ik kan de kaart niet terugvinden, grr Wie weet ben ik binnenkort bij je in de buurt.
zondag 22 juli 2012 om 20:09
quote:Marels schreef op 22 juli 2012 @ 19:57:
Maareh, 023 is Haarlem kom ik net achter.
Da's dus schijtver.
En een tent ga je niet pakketposten, dus laat maar doen, maak er maar iemand anders blij mee!
Marels, ik kan de kaart niet terugvinden. Waar woon je?
En de tent en tas kunnen in pakketpost tot 10 kg (als je de kosten ervoor over hebt). Moet ik wel even op zoek naar een geschikte doos...
Maareh, 023 is Haarlem kom ik net achter.
Da's dus schijtver.
En een tent ga je niet pakketposten, dus laat maar doen, maak er maar iemand anders blij mee!
Marels, ik kan de kaart niet terugvinden. Waar woon je?
En de tent en tas kunnen in pakketpost tot 10 kg (als je de kosten ervoor over hebt). Moet ik wel even op zoek naar een geschikte doos...
zondag 22 juli 2012 om 20:10
Hoi meiden,
Eerder heb ik hier boeken en tijdschriften geplaatst en ook zelf wat geruild met iemand. Vlak daarna las ik dat er een aantal zijn die het vervelend vinden dat er mensen komen die verder niet zo actief zijn op het forum. Nadat ik dit las heb ik hier niet meer gepost, omdat ik me aangesproken voelde.
Toch vind ik het erg jammer, want ik vind dit een geweldig topic!
Ik zou het leuk vinden om mee te doen, al ben ik niet zo actief als de meeste hier. Graag hoor ik hoe jullie hierin staan.
Groetjes Alana
Ps. Doordat ik vorig jaar ben verhuisd heb ik niet super veel (de kringloop was toen erg blij met me) maar ik heb wel wat in de aanbieding.
Eerder heb ik hier boeken en tijdschriften geplaatst en ook zelf wat geruild met iemand. Vlak daarna las ik dat er een aantal zijn die het vervelend vinden dat er mensen komen die verder niet zo actief zijn op het forum. Nadat ik dit las heb ik hier niet meer gepost, omdat ik me aangesproken voelde.
Toch vind ik het erg jammer, want ik vind dit een geweldig topic!
Ik zou het leuk vinden om mee te doen, al ben ik niet zo actief als de meeste hier. Graag hoor ik hoe jullie hierin staan.
Groetjes Alana
Ps. Doordat ik vorig jaar ben verhuisd heb ik niet super veel (de kringloop was toen erg blij met me) maar ik heb wel wat in de aanbieding.
zondag 22 juli 2012 om 20:14
zondag 22 juli 2012 om 20:15
quote:vierkeervier schreef op 22 juli 2012 @ 20:07:
[...]
Hey Schaduw, waar woon je? Ik kan de kaart niet terugvinden, grr Wie weet ben ik binnenkort bij je in de buurt.De kaart: http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... kaart.jpg/
(nee ben niet de maker en weet niet hoe maakster te bereiken of dat ze meeleest om kaart bij te werken en tzt weer te plaatsen, IBI wil hem later deze week wel in openingspost zetten als het wat meer definitief is allemaal)
[...]
Hey Schaduw, waar woon je? Ik kan de kaart niet terugvinden, grr Wie weet ben ik binnenkort bij je in de buurt.De kaart: http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... kaart.jpg/
(nee ben niet de maker en weet niet hoe maakster te bereiken of dat ze meeleest om kaart bij te werken en tzt weer te plaatsen, IBI wil hem later deze week wel in openingspost zetten als het wat meer definitief is allemaal)
zondag 22 juli 2012 om 20:17
@hanglamp, ik heb idd nog wel interesse in die ns kaarten mochten ze nog beschikbaar zijn..
Mijn mail is merlyntje@zeelandnet.nl
Mijn mail is merlyntje@zeelandnet.nl
zondag 22 juli 2012 om 20:17