Het tweede weggeeftopic

20-07-2012 23:05 3035 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

het eerste weggeef topic

Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.

Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:

(1. link tijdelijk uit je bericht halen)

2. inloggen op je account

3. Album aanklikken

4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.

5. url kopieren

6 url hier plakken

7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)

8. 4,5,6,7 eventueel herhalen

9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet

9b bericht plaatsen.

Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:

Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Alle reacties Link kopieren
quote:mika65 schreef op 22 juli 2012 @ 22:24:

[...]

Ik schrijf net dat ik in Drenthe woon Ja sórry heur! Nee dat worden dan alsnog hele dure kastjes, haha! Maar bedankt!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 22 juli 2012 @ 22:21:

[...]

dat en ik heb 1 keer gekeken op de site en ingevuld dat ik maat 46 zocht en er kwam alleen maar 1 trainingsbroek naar voren. Opzouten dan!
quote:Mylene_Valerie schreef op 22 juli 2012 @ 22:22:

[...]

Dank je Ieb, ik ga kijken. Mocht je jouw grillpan weg willen doen dan wil ik mij al bij voorbaat zeggen dat ik interesse heb .haha nou ik zou je adem maar niet inhouden want dat gaat nooit gebeuren. I mijn grilpan!
quote:mali30 schreef op 22 juli 2012 @ 22:26:

[...]

Hai Pom, ik zwaai even naar je, long time no see Héé Mali ik mail je even, we moeten nog meeten!
Dames, ik ga morgen in het ouderlijk huis kijken wat ik daar allemaal heb laten liggen toen ik uit huis ging. Daar komt ongetwijfeld weggeef spul vandaan, dus mag ik ook op het kaartje? Regio 010.
Hee Pom, nog gefeliciteerd met je zoon! Gaat alles goed met jullie?
quote:kanon schreef op 22 juli 2012 @ 22:31:

Dames, ik ga morgen in het ouderlijk huis kijken wat ik daar allemaal heb laten liggen toen ik uit huis ging. Daar komt ongetwijfeld weggeef spul vandaan, dus mag ik ook op het kaartje? Regio 010.ow spannend!
quote:frizzy schreef op 22 juli 2012 @ 22:31:

Hee Pom, nog gefeliciteerd met je zoon! Gaat alles goed met jullie?

Hoi Friz,

Hier alles wel. Zoon is ondertussen al een echt binkie geworden :D Hoe is het met jou, schrok wel even dat je je baan kwijt bent, vooral omdat het je lust en leven was. hoop dat je snel net zoiets leuks weer vindt! Heb hier nog even zitten kijken of er iets bruikbaars voor je is, maar net verhuisd en heel veel zooi weggegooid. Maar mocht je onverhoeds zwanger raken van een jongetje, weet dat ik een hoop spulletjes voor je heb! kus
Nieuw shirtje van de V&D is vergeven aan watervrouw
quote:Pompiedoe schreef op 22 juli 2012 @ 22:34:

[...]

Hoi Friz,

Hier alles wel. Zoon is ondertussen al een echt binkie geworden :D Hoe is het met jou, schrok wel even dat je je baan kwijt bent, vooral omdat het je lust en leven was. hoop dat je snel net zoiets leuks weer vindt! Heb hier nog even zitten kijken of er iets bruikbaars voor je is, maar net verhuisd en heel veel zooi weggegooid. Maar mocht je onverhoeds zwanger raken van een jongetje, weet dat ik een hoop spulletjes voor je heb! kusWat heerlijk zeg! Fijn om te lezen dat alles goed gaat. Er zit geen baby in de planning, maar mocht het dan toch gebeuren hoor je me, haha!
quote:UCchick1990 schreef op 22 juli 2012 @ 21:43:

Ik heb een boel Engelse pockets liggen trouwens. Mensen interesse in Engelse boeken? Kan morgenavond een lijstje posten.

Ja, misschien wel.

Kan ik wat beter Engels door leren misschien.
@Frizz, ik wil je wel foto's mailen, maar weet niet of dat pijnlijk is?
Haha, ik ben even een rondje met de hond weg, kom ik terug: 60 nieuwe e-mails, hahaah!!! Die ga ik ff lezen en dan daarvan bijkomen met een kop thee en de serie Royal Pains die nu begint! Dus tot later!!
quote:_flower_ schreef op 22 juli 2012 @ 22:38:

[...]

Ja, misschien wel.

Kan ik wat beter Engels door leren misschien.Mijn Engels moet ook bijgespijkerd, bijgehouden worden. dit topic zal wel weer erg gegroeid zijn als ik morgen uit mijn werk terug ben....
anoniem_40566 wijzigde dit bericht op 22-07-2012 22:47
Reden: Heb al mail :)
% gewijzigd
Wat een leuk topic! Ik ga morgen ook eens kijken of ik nog leuke spullen (kleding 36/38 en boeken) heb om weg te geven. Enne ik kom uit regio 020, onder Amsterdam.
quote:mika65 schreef op 22 juli 2012 @ 22:17:

ecobalance die dienblad vind ik heel leuk en die flessen eco balance wat is dat?Mail even als je interesse hebt, zusjezeur at hotmail punt com
Gaby, als je je adres mailt kun je dinsdag of woensdag weer schilderen .
@ Frizzy: Je zocht nachtkastjes las ik. Ik heb er nog twee, donkerbruine. In Purmerend, weet even niet in welke regio jij zit.
quote:Pompiedoe schreef op 22 juli 2012 @ 22:30:

[...]

Héé Mali ik mail je even, we moeten nog meeten!Yep, gezellig mail me snel eens. Ik ben benieuwd naar alle in's and out's.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:mali30 schreef op 22 juli 2012 @ 22:48:

[...]

Yep, gezellig mail me snel eens. Ik ben benieuwd naar alle in's and out's.already sent, dear
Zo, eens kijken wat ik weg te geven heb. Om te beginnen een huilend en krijsend buurmeisje. Iemand interesse

En dan nu serieus:

- badmintonset (geen luxe ofzo, kreeg vriend van werkgever voor de vakantie)

- tijdschriften: libelle, margriet, nouveau, ook, fashionista, elsevier (stijl vrouwenmode en stijl mannenmode), grazia, cosmopolitan

- kwartet thema nostalgie

Boeken:

- Als rood zwart is, Qiu Xiaolong

- Onder kantoortijd, Lucy Kellaway

- De nanny, Melissa Nathan

- Fen, Freya North

- Vrouwe van lyn, Jane Watt

- De weddenschap, Jennifer Cruise

- Ingepikt, Emily Griffin

- Handboek voor stadskrijgers, Barefoot doctor

- Ik, Safiya, safiya Hoesseini

-Versluiering, Monaldi & Sorti

- Een luizenleven, Carol Clewlow

Kookboek

- Lust food for lovers

Ik heb vast nog wel meer. Ik ga morgen het huis eens doorspitten.

Ik woon in 0183 en werk in 030 .

Email is alanaviva en dan hotmail
quote:Pompiedoe schreef op 22 juli 2012 @ 22:51:

[...]

already sent, dear Ik ga zo even koekeloeren!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:Marels schreef op 22 juli 2012 @ 20:14:

Waar het mij toen om ging waren mensen die nooit gepost hadden hier, en ineens binnen kwamen vallen met "ik zoek dit en dit en dit".

Dát ergerde mij toen een beetje.

Dat is iets anders dan een niet-superactieve forummer die lekker meeschrijft hier

O, dat lijkt een beetje op mij. Sorry... Zit in een moeilijke situatie, met meerdere mensen 2 computers beschikbaar, kinderen die er de hele dag op zitten en verder achter mijn dochter aanrennen. Als ik dan de kans heb om te kijken zijn er alweer 50 pagina's verder.

Ik lees wel veel mee, maar kan het dus absoluut niet bijhouden.
Ik zag ergens staan dat iemand een boek heeft over geneeskrachtige kruiden, maar kan het niet meer vinden. Daar heb ik wel interesse in. Is het er nog?
quote:boekenlegger0 schreef op 22 juli 2012 @ 22:43:

[...]

Mail even als je interesse hebt, zusjezeur at hotmail punt comIk dacht mooi voor dochter maar die hoeft hem niet. Dus is hij vrij voor iemand anders boekenlegger

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven