Het tweede weggeeftopic
vrijdag 20 juli 2012 om 23:05
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
zondag 22 juli 2012 om 22:28
zondag 22 juli 2012 om 22:34
quote:frizzy schreef op 22 juli 2012 @ 22:31:
Hee Pom, nog gefeliciteerd met je zoon! Gaat alles goed met jullie?
Hoi Friz,
Hier alles wel. Zoon is ondertussen al een echt binkie geworden
Hoe is het met jou, schrok wel even dat je je baan kwijt bent, vooral omdat het je lust en leven was. hoop dat je snel net zoiets leuks weer vindt! Heb hier nog even zitten kijken of er iets bruikbaars voor je is, maar net verhuisd en heel veel zooi weggegooid. Maar mocht je onverhoeds zwanger raken van een jongetje, weet dat ik een hoop spulletjes voor je heb! kus
Hee Pom, nog gefeliciteerd met je zoon! Gaat alles goed met jullie?
Hoi Friz,
zondag 22 juli 2012 om 22:37
quote:Pompiedoe schreef op 22 juli 2012 @ 22:34:
[...]
Hoi Friz,
Hoe is het met jou, schrok wel even dat je je baan kwijt bent, vooral omdat het je lust en leven was. hoop dat je snel net zoiets leuks weer vindt! Heb hier nog even zitten kijken of er iets bruikbaars voor je is, maar net verhuisd en heel veel zooi weggegooid. Maar mocht je onverhoeds zwanger raken van een jongetje, weet dat ik een hoop spulletjes voor je heb! kusWat heerlijk zeg! Fijn om te lezen dat alles goed gaat. Er zit geen baby in de planning, maar mocht het dan toch gebeuren hoor je me, haha!
[...]
Hoi Friz,
zondag 22 juli 2012 om 22:41
quote:_flower_ schreef op 22 juli 2012 @ 22:38:
[...]
Ja, misschien wel.
Kan ik wat beter Engels door leren misschien.Mijn Engels moet ook bijgespijkerd, bijgehouden worden. dit topic zal wel weer erg gegroeid zijn als ik morgen uit mijn werk terug ben....
[...]
Ja, misschien wel.
Kan ik wat beter Engels door leren misschien.Mijn Engels moet ook bijgespijkerd, bijgehouden worden. dit topic zal wel weer erg gegroeid zijn als ik morgen uit mijn werk terug ben....
anoniem_40566 wijzigde dit bericht op 22-07-2012 22:47
Reden: Heb al mail :)
Reden: Heb al mail :)
% gewijzigd
zondag 22 juli 2012 om 22:52
Zo, eens kijken wat ik weg te geven heb. Om te beginnen een huilend en krijsend buurmeisje. Iemand interesse
En dan nu serieus:
- badmintonset (geen luxe ofzo, kreeg vriend van werkgever voor de vakantie)
- tijdschriften: libelle, margriet, nouveau, ook, fashionista, elsevier (stijl vrouwenmode en stijl mannenmode), grazia, cosmopolitan
- kwartet thema nostalgie
Boeken:
- Als rood zwart is, Qiu Xiaolong
- Onder kantoortijd, Lucy Kellaway
- De nanny, Melissa Nathan
- Fen, Freya North
- Vrouwe van lyn, Jane Watt
- De weddenschap, Jennifer Cruise
- Ingepikt, Emily Griffin
- Handboek voor stadskrijgers, Barefoot doctor
- Ik, Safiya, safiya Hoesseini
-Versluiering, Monaldi & Sorti
- Een luizenleven, Carol Clewlow
Kookboek
- Lust food for lovers
Ik heb vast nog wel meer. Ik ga morgen het huis eens doorspitten.
Ik woon in 0183 en werk in 030 .
Email is alanaviva en dan hotmail
En dan nu serieus:
- badmintonset (geen luxe ofzo, kreeg vriend van werkgever voor de vakantie)
- tijdschriften: libelle, margriet, nouveau, ook, fashionista, elsevier (stijl vrouwenmode en stijl mannenmode), grazia, cosmopolitan
- kwartet thema nostalgie
Boeken:
- Als rood zwart is, Qiu Xiaolong
- Onder kantoortijd, Lucy Kellaway
- De nanny, Melissa Nathan
- Fen, Freya North
- Vrouwe van lyn, Jane Watt
- De weddenschap, Jennifer Cruise
- Ingepikt, Emily Griffin
- Handboek voor stadskrijgers, Barefoot doctor
- Ik, Safiya, safiya Hoesseini
-Versluiering, Monaldi & Sorti
- Een luizenleven, Carol Clewlow
Kookboek
- Lust food for lovers
Ik heb vast nog wel meer. Ik ga morgen het huis eens doorspitten.
Ik woon in 0183 en werk in 030 .
Email is alanaviva en dan hotmail
zondag 22 juli 2012 om 22:55
quote:Marels schreef op 22 juli 2012 @ 20:14:
Waar het mij toen om ging waren mensen die nooit gepost hadden hier, en ineens binnen kwamen vallen met "ik zoek dit en dit en dit".
Dát ergerde mij toen een beetje.
Dat is iets anders dan een niet-superactieve forummer die lekker meeschrijft hier
O, dat lijkt een beetje op mij. Sorry... Zit in een moeilijke situatie, met meerdere mensen 2 computers beschikbaar, kinderen die er de hele dag op zitten en verder achter mijn dochter aanrennen. Als ik dan de kans heb om te kijken zijn er alweer 50 pagina's verder.
Ik lees wel veel mee, maar kan het dus absoluut niet bijhouden.
Waar het mij toen om ging waren mensen die nooit gepost hadden hier, en ineens binnen kwamen vallen met "ik zoek dit en dit en dit".
Dát ergerde mij toen een beetje.
Dat is iets anders dan een niet-superactieve forummer die lekker meeschrijft hier
O, dat lijkt een beetje op mij. Sorry... Zit in een moeilijke situatie, met meerdere mensen 2 computers beschikbaar, kinderen die er de hele dag op zitten en verder achter mijn dochter aanrennen. Als ik dan de kans heb om te kijken zijn er alweer 50 pagina's verder.
Ik lees wel veel mee, maar kan het dus absoluut niet bijhouden.