Het tweede weggeeftopic

20-07-2012 23:05 3035 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

het eerste weggeef topic

Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.

Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:

(1. link tijdelijk uit je bericht halen)

2. inloggen op je account

3. Album aanklikken

4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.

5. url kopieren

6 url hier plakken

7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)

8. 4,5,6,7 eventueel herhalen

9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet

9b bericht plaatsen.

Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:

Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Ik ga nu echt proberen te slapen. Willen jullie proberen niet weer 50 pagina's vol te maken?
Alle reacties Link kopieren
verzonden!
Flower, heb je misschien een foto van het jurkje? Het is wel mijn maat..misschien is het wat voor mij.
:-)))) nog net op tijd voor de laatste keer mn mail ververst

Slaap lekker allemaal!
Hahha Mali, dat is een goeie!
@Flower, even gemist of er al een foto is van dat jurkje?

Of kun je die anders even doormailen?

Merlyntje@zeelandnet.nl
@ gaby, paar uur is idd beter als niks. Hier gaan morhen weer een aantal brieven de deur uit maar die man van het uitzendbureau zei dat het nu met de vakantie waarschijnlijk pech is en na de vakantieperiode er merr kans is. We wachten gewoon af en blijven schrijven.
Je bent mij toch niet vergeten he, Rouge????
quote:watervrouw2 schreef op 22 juli 2012 @ 21:49:

Biba, zal familie vragen of 1 vd dvd's interessant is. Familie in 050, dus da's handig.

Him ik ga je mailen over dierendvddas goed.. ik wacht het wel af
quote:Ikbenanoniem schreef op 22 juli 2012 @ 21:45:

Hoi Hiem. Ik zoek hier nog wat afleiding. Kon nog niet slapen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Bedankt IBI. Is wel handig!
@Italiemeisje, nou succes meid! Ik stond al klaar om bij de PostNL te gaan werken, was al maanden aan het solliciteren. Maar steeds niks, er is ook niet veel om uberhaupt op te reageren. Dus ik was heel blij met die paar urrtjes natuurlijk! Ik hoop dat je iets gaat vinden!
quote:Merder schreef op 22 juli 2012 @ 21:44:

[...]

is dat een kindercd DIe is leuk himalaya! ik zou ik m graag willen!Sorry, Joda was je al voor!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:gaby030 schreef op 22 juli 2012 @ 21:54:

Je bent mij toch niet vergeten he, Rouge????Wat is je mail?
Ik denk wat is het hier rustig, kijk ik in mijn mail, mailbox vol haha.
@Rouge, gabysmissie at hotmail punt com
quote:frizzy schreef op 22 juli 2012 @ 21:20:

[...]

Dacht het niet. Ik lees dan wel mee, maar met al in mijn hoofd dat ik niks zal aanschaffen. Dus ik let daar eigenlijk ook niet zo op, haha!

Oh, er is trouwens, nog één ding dat ik wel van mezelf mag aanschaffen, en dat is een nachtkastje. Ik heb de grote kast die naast mijn bed stond namelijk verkocht laatst. Maar ik was van plan hier de kringloop in de gaten te houden daarvoor, zoiets kan toch niet echt per post oid.Frizzy als je bij mij in de buurt woont, ik heb 2 nachtkastjes over. Mag je zo komen ophalen
quote:Liedjepiedje schreef op 22 juli 2012 @ 21:41:

Heeft iemand interesse in een code voor gratis verzenden bij greetz.nl?

Ik heb ook nog een kortingskaartje van 5 euro voor boeken die bij de Linda zat.

Ik ben al een lijstje aan het maken van welke dingen ik hier kan neerzetten als ik terug kom van vakantie. Haha!

Marels. Wil je mij nog mailen over de fimoklei? liedjepiedje1@hotmail.nlIk zou best heel graag dat kortingskaartje van de Linda willen.... is die er nog? Ik mail je wel even!
quote:maylea schreef op 22 juli 2012 @ 20:06:

Trouwens nog steeds niemand voor de 10 euro kortingsbon bij Zalando, Minimale besteding 50 euro. Ik heb er 2 en als niemand hem wil moet ik zelf kleren bestellen

Ik had die bon ook al in deel 1 geplaatst, alleen 1 bon .

Dus keuze zat

Ik had ergens, dacht in deel 1 aan een forumster gevraagd of ze ook kookboeken had. Helemaal vergeten te kijken naar het antwoord, ik kan de posting ook niet meer vinden. (herkent iemand het?)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hij is er nog ayla!
haha MV nee dagen lang niet lezen dat kan hier niet. In dit topic eerder op de avond had iemand een lijstje met kookboeken neergezet wie weet zit er wat tussen voor je.
Dochterlief kreeg vanmiddag een schattig koffertje met zelfgemaakte poppenkleertjes. Helemaal leuk, maar maakt wel dat ik opruiming wil houden in de overige poppenkleertjes! Wie heeft belang bij wat poppenkleertjes? Het past een babyborn pop.

Ik moet het nog even uitzoeken, maar weet nu al dat er wel wat te vergeven is

Ik heb ook nog een spel, lifestyle, staat al jaren in de kast, doe er niks mee.....

ik ben mailbaar op ayla_1973@ hotmail punt com
quote:Liedjepiedje schreef op 22 juli 2012 @ 22:04:

Hij is er nog ayla!Ik heb je gemaild
Ik heb teruggelezen tot pagina 34 en het opgegeven - het meeste van de spullen die eerder zijn gepost zal wel weg zijn.

Ik kom zelf morgen dus met een lijstje boeken dat weg mag. En misschien nog wat andere dingen als ik ga verhuizen.
quote:Biba72 schreef op 22 juli 2012 @ 21:38:

hee dames..

niemand interesse in mijn dvdtjes?

dvd's:

my sassy girl

burlesque

just my luck

you me & dupree

ps i love you

the crucible

intolerable cruelty

imagine me &you

carolina

because i said so

miss austin regrets

all about steve

the private lives of pippa lee

interesse, mail maar naar biba72 apestaartje live punt nl

ik weet.. ik nieuw hier op dit topic en meestal meelezer maar toch echt betrouwbaar.

jaren geleden veel op het ruiltopic geschreven..nooit klachten gehad raak er toch nog wat kwijt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven