Wow Estelle
dinsdag 10 juli 2012 om 08:43
Wow Estelle,
Wat ben ik toch jaloers op jou.
Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.
Een leuke schoonzoon.
Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.
Een lieve stiefvader.
Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.
Een harde werker.
Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.
Een altruïstisch persoon.
Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.
Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
Wat ben ik toch jaloers op jou.
Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.
Een leuke schoonzoon.
Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.
Een lieve stiefvader.
Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.
Een harde werker.
Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.
Een altruïstisch persoon.
Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.
Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
maandag 23 juli 2012 om 09:26
quote:charade schreef op 23 juli 2012 @ 07:36:
De politie zou ook beschikken over een foto van een van de verdachten van de mishandeling van Everink. De recherche zou verwachten op korte termijn Hari en zijn partner Estelle Cruijff, die ook in de Arena aanwezig was, te verhoren.
Woow, gaan Badr en Estelle verhoord worden? Nu al?
Waarom? Wordt Badr verdacht dan?
De politie zou ook beschikken over een foto van een van de verdachten van de mishandeling van Everink. De recherche zou verwachten op korte termijn Hari en zijn partner Estelle Cruijff, die ook in de Arena aanwezig was, te verhoren.
Woow, gaan Badr en Estelle verhoord worden? Nu al?
Waarom? Wordt Badr verdacht dan?
maandag 23 juli 2012 om 09:57
Vanwege dit verhaal dacht ik dat.
http://www.zijonline.nl/2 ... g-van-zware-mishandeling/
http://www.zijonline.nl/2 ... g-van-zware-mishandeling/
You know how I know? Because I reeaally think so!
maandag 23 juli 2012 om 09:59
En deze.
http://www.followfamous.n ... ari-ontsnappen-aan-rumoer
http://www.followfamous.n ... ari-ontsnappen-aan-rumoer
maandag 23 juli 2012 om 09:59
Ik vind het nu wel een hetze worden tegen Badr
1 jaar na dato aangifte doen en die en die zegt zus en zo,zijn daar nog bewijzen van of kun je zo wat zeggen en voor waar aannemen.Het missen van 2 tanden is geen echt bewijs dat Badr dat een jaar geleden heeft gedaan hoe maak je dat nu nog waar voor het gerecht?
1 jaar na dato aangifte doen en die en die zegt zus en zo,zijn daar nog bewijzen van of kun je zo wat zeggen en voor waar aannemen.Het missen van 2 tanden is geen echt bewijs dat Badr dat een jaar geleden heeft gedaan hoe maak je dat nu nog waar voor het gerecht?
maandag 23 juli 2012 om 10:04
Kijk als er een foto is waar Badr en het slachtoffer samen op staan dan wordt het anders aangezien Badr heeft gezegt niets te hebben gemerkt.Dan heb je bewijs.Of dat meerdere mensen getuigen dat Badr het heeft gedaan.Het slachtoffer kan het zeggen maar als daar geen getuige van is is het zijn woord (slachtoffer)tegen en ander zijn woord(Badr)en als er dan nog geen bewijs is,theedoek onder bloed Badr ed
Wie spreekt dan de waarheid?
Wie spreekt dan de waarheid?
maandag 23 juli 2012 om 10:07
Meestal weten slachtoffer wel wie hun mishandeld heeft, ontkenning van de dader is ook geen bewijs dat hij het niet gedaan heeft. Waarom zou een slachtoffer iemand beschuldigen die het niet gedaan heeft en de werkelijke dader laten lopen? Dat is toch niet logisch?
Bovendien zou je je eens zijn sportiviteit in de ring eens moeten bewonderen, die beelden spreken echt voor zichzelf.
Bovendien zou je je eens zijn sportiviteit in de ring eens moeten bewonderen, die beelden spreken echt voor zichzelf.
maandag 23 juli 2012 om 10:12
quote:ElleMichelle schreef op 23 juli 2012 @ 09:59:
1 jaar na dato aangifte doen en die en die zegt zus en zo,zijn daar nog bewijzen van of kun je zo wat zeggen en voor waar aannemen.Het missen van 2 tanden is geen echt bewijs dat Badr dat een jaar geleden heeft gedaan hoe maak je dat nu nog waar voor het gerecht?Het is nog niet verjaard toch? Volgens mij heeft dit slachtoffer het juist gedaan om het ándere slachtoffer te steunen en justitie voldoende te geven er eens een uitspraak over te doen.
1 jaar na dato aangifte doen en die en die zegt zus en zo,zijn daar nog bewijzen van of kun je zo wat zeggen en voor waar aannemen.Het missen van 2 tanden is geen echt bewijs dat Badr dat een jaar geleden heeft gedaan hoe maak je dat nu nog waar voor het gerecht?Het is nog niet verjaard toch? Volgens mij heeft dit slachtoffer het juist gedaan om het ándere slachtoffer te steunen en justitie voldoende te geven er eens een uitspraak over te doen.
maandag 23 juli 2012 om 10:18
Als je het vooral juridisch bekijkt is een verdachte nog geen dader. Maar het slachtoffer is niet tegen een deur gelopen natuurlijk. Voor mij is de dader degene die het gedaan heeft, of dat juridisch nou wel of niet te bewijzen valt, of politie en OM nu wel of geen fouten hebben gemaakt, etc. Vrijspraak door het hebben van een goede advocaat of door slachtoffers die geen aangifte durven te doen, maakt iemand nou niet echt minder schuldig.
maandag 23 juli 2012 om 10:20
quote:ElleMichelle schreef op 23 juli 2012 @ 10:18:
Als er getuigenverklaringen zijn is er bewijs ja
Is er zwijggeld betaalt?
Dat heeft het slachtoffer verklaard ja: 5000 euro heeft hij gekregen als hij het er verder bij zou laten zitten, en dan zou Badr zijn tent voortaan overslaan.
Ik geloof dat ie Badr nu geld schuldig is. Zou ie dat al gestort hebben?
Als er getuigenverklaringen zijn is er bewijs ja
Is er zwijggeld betaalt?
Dat heeft het slachtoffer verklaard ja: 5000 euro heeft hij gekregen als hij het er verder bij zou laten zitten, en dan zou Badr zijn tent voortaan overslaan.
Ik geloof dat ie Badr nu geld schuldig is. Zou ie dat al gestort hebben?
maandag 23 juli 2012 om 10:20
Bovendien is al vanaf het begin duidelijk dat die Koen Badr als één van de daders heeft genoemd, er wordt al vanaf het begin van meerdere daders gesproken. Bovendien vind ik het nogal wat om het slachtoffer in discrediet te brengen, lijkt me niet dat daar aanleiding toe is.