Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
quote:charade schreef op 23 juli 2012 @ 07:36:

De politie zou ook beschikken over een foto van een van de verdachten van de mishandeling van Everink. De recherche zou verwachten op korte termijn Hari en zijn partner Estelle Cruijff, die ook in de Arena aanwezig was, te verhoren.

Woow, gaan Badr en Estelle verhoord worden? Nu al?

Waarom? Wordt Badr verdacht dan?
Ik denk dat de politie en OM heel zorgvuldig hun stappen moeten overwegen dankzij die pitbull-advocaat die in hun nek zit hijgen. Één klein foutje en Badr ontspringt weer de dans.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Nieuws! Maar weten we ook waar ze momenteel uithangen?
Marokko toch?
Heb jij 'bewijs'? Of nou ja, een bron dan?
Nee rondreis door Amerika zei John v/d Heuvel in Boulevard
Vanwege dit verhaal dacht ik dat.

http://www.zijonline.nl/2 ... g-van-zware-mishandeling/
En deze.

http://www.followfamous.n ... ari-ontsnappen-aan-rumoer
Ik vind het nu wel een hetze worden tegen Badr

1 jaar na dato aangifte doen en die en die zegt zus en zo,zijn daar nog bewijzen van of kun je zo wat zeggen en voor waar aannemen.Het missen van 2 tanden is geen echt bewijs dat Badr dat een jaar geleden heeft gedaan hoe maak je dat nu nog waar voor het gerecht?
Er zit weer schot in de zaak, ben heel benieuwd of hij ooit nog op Nederlandse bodem komt.
Marokka dus
Ik denk niet dat het een hetze is, ik denk dat veel mensen denken: ik moet mijn mond open gaan doen voordat de volgende die hij trapt dood ligt, als hij klaar is.
Kijk als er een foto is waar Badr en het slachtoffer samen op staan dan wordt het anders aangezien Badr heeft gezegt niets te hebben gemerkt.Dan heb je bewijs.Of dat meerdere mensen getuigen dat Badr het heeft gedaan.Het slachtoffer kan het zeggen maar als daar geen getuige van is is het zijn woord (slachtoffer)tegen en ander zijn woord(Badr)en als er dan nog geen bewijs is,theedoek onder bloed Badr ed

Wie spreekt dan de waarheid?
Ze zullen hem niet voor niets zes uur lang verhoord hebben, ellemichelle. Ik denk dat het moedig is om alsnog aangifte te doen, zeker voor iemand die in horeca zit.
Meestal weten slachtoffer wel wie hun mishandeld heeft, ontkenning van de dader is ook geen bewijs dat hij het niet gedaan heeft. Waarom zou een slachtoffer iemand beschuldigen die het niet gedaan heeft en de werkelijke dader laten lopen? Dat is toch niet logisch?

Bovendien zou je je eens zijn sportiviteit in de ring eens moeten bewonderen, die beelden spreken echt voor zichzelf.
Een verdachte is nog geen dader.

Er moet bewijs zijn....
quote:ElleMichelle schreef op 23 juli 2012 @ 10:08:

Er moet bewijs zijn....Het moet uiteraard wel bewezen worden.
quote:ElleMichelle schreef op 23 juli 2012 @ 09:59:

Ik vind het nu wel een hetze worden tegen Badr

1 jaar na dato aangifte doen en die en die zegt zus en zo,zijn daar nog bewijzen van of kun je zo wat zeggen en voor waar aannemen.Het missen van 2 tanden is geen echt bewijs dat Badr dat een jaar geleden heeft gedaan hoe maak je dat nu nog waar voor het gerecht?Het is nog niet verjaard toch? Volgens mij heeft dit slachtoffer het juist gedaan om het ándere slachtoffer te steunen en justitie voldoende te geven er eens een uitspraak over te doen.
quote:ElleMichelle schreef op 23 juli 2012 @ 10:08:

Er moet bewijs zijn....Zoals sluitende getuigenverklaringen (het was midden in de club), het medisch dossier en het zwijggeld?
Er zijn genoeg slachtoffers die een verkeerde,per ongeluk of expres,hebben beschuldigt.

Maar goed als Badr het heeft gedaan komt het vanzelf wel aan het licht als de bewijzen boven komen
Als je het vooral juridisch bekijkt is een verdachte nog geen dader. Maar het slachtoffer is niet tegen een deur gelopen natuurlijk. Voor mij is de dader degene die het gedaan heeft, of dat juridisch nou wel of niet te bewijzen valt, of politie en OM nu wel of geen fouten hebben gemaakt, etc. Vrijspraak door het hebben van een goede advocaat of door slachtoffers die geen aangifte durven te doen, maakt iemand nou niet echt minder schuldig.
Als er getuigenverklaringen zijn is er bewijs ja

Is er zwijggeld betaalt?
quote:ElleMichelle schreef op 23 juli 2012 @ 10:18:

Als er getuigenverklaringen zijn is er bewijs ja

Is er zwijggeld betaalt?

Dat heeft het slachtoffer verklaard ja: 5000 euro heeft hij gekregen als hij het er verder bij zou laten zitten, en dan zou Badr zijn tent voortaan overslaan.

Ik geloof dat ie Badr nu geld schuldig is. Zou ie dat al gestort hebben?
Bovendien is al vanaf het begin duidelijk dat die Koen Badr als één van de daders heeft genoemd, er wordt al vanaf het begin van meerdere daders gesproken. Bovendien vind ik het nogal wat om het slachtoffer in discrediet te brengen, lijkt me niet dat daar aanleiding toe is.
Het zwijggeld zou door die portier zijn gevraagd, hij vroeg 15000 en kreeg 5000......

Dus niet de eigenaar van Club Air.
Love...miss..will never forget you..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven