Lieve Wereldmeid :'-(

23-07-2012 13:49 249 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

gisteravond hebben een aantal van ons van het Kindervrij topic het bericht gekregen dat Wereldmeid overleden is.

Nog geen 2 weken geleden wensten we haar een fijne vakantie, omdat ze voor een korte vakantie zou vertrekken naar Portugal met haar vriend, van wie ze zielsveel hield.

Enthousiast was ze ook omdat het haar zus eindelijk gelukt was kaarten te bemachtigen voor de Olympische Spelen in Londen. Ze verheugde zich er enorm op.

Wereldmeid was, alhoewel zelf bewust kindvrij, een betrokken tante bij haar kleine nichtje.Een belangstellende zus, lieve vriendin en dochter. En voor ons in het Bewust Kindervrije topic een vriendin, waarmee wij veel deelden.

Gisteravond hoorden wij tot onze schrik en verdriet dat zij, 35 jaar jong, is overleden aan de gevolgen van een longembolie.

Wij wensen haar vriend, familie en iedereen die haar na stond heel veel sterkte met dit zware verlies.

De familie heeft toestemming gegeven om een topic voor haar te openen.

Sterkte voor alle vrienden, familie van hier en in het echte leven

Sterkte met dit enorme verlies

Wereldmeid, je bent nu op de reis van je leven
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Vreselijk! Veel sterkte voor iedereen die met dit verlies moet dealen.
Ach nee, wat een afschuwelijk nieuws. Ik zit hier gewoon in tranen, want het was uit haar berichtjes te lezen zo'n lieve levenslustige meid .

Sterkte aan haar familie, haar vriend, haar vrienden en de dames van het KV-topic .
Onze lieve, vrolijke Wereldmeid. Ik ga haar enorm missen...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Wat vreselijk!

Gecondoleerd en heel veel sterkte voor alle nabestaanden.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Wat een vreselijk bericht! Ik ben er stil van...

Ik wens iedereen die haar na stond heel veel sterkte bij het verwerken van het verlies van -met recht- een wereldmeid.
Jeetje.... Wat een ongelooflijk triest nieuws...

Heel veel sterkte voor haar vriend, familie, vrienden en iedereen die haar liefhad. Wereldmeid, ik wens je een mooie reis toe...

Ik ben mijn eigen bananenschil
Wat afschuwelijk! Wereldmeid, we zullen je missen...

Heel, heel veel sterkte voor de nabestaanden.

Vreselijk!

Ik vond het altijd leuk je te lezen Wereldmeid, en kwam je zo nu en dan tegen op bepaalde topics, we hadden nogal wat overeenkomsten.

Schokkend om te lezen dat je er zo plots niet meer bent, zo véél te vroeg!

Sterkte voor alle nabestaanden, en natuurlijk haar lieve partner waar ze zo ongelofeljik blij mee was!
Wat een verdrietig nieuws!

Ik wens nabestaanden en vrienden IRL en op het forum erg veel sterkte. Wat zal ze gemist worden...
Wat een verdrietig nieuws. Heel veel sterkte gewenst voor iedereen die haar nu moet missen.
O, wat heftig, zo jong nog, veel te jong!

Enorm verdrietig voor iedereen die ze achterlaat
Stressed is just desserts spelled backwards
Wat een naar bericht. Ik wens iedereen veel sterkte.
Wereldmeid

Wat verschrikkelijk. Iedereen die haar persoonlijk kende heel veel sterkte!
Veel te jong. Nog veel te veel plannen met je vriend en het leven.

Rust zacht Wereldmeid! Je zult gemist worden.

Vreselijk nieuws, veel sterkte voor de nabestaanden
Wat een triest bericht. En zo veel te jong nog.

Ik wens de nabestaanden, vrienden en alle anderen die haar moeten missen heel veel sterkte voor nu en de komende tijd.
Wat een verdrietig bericht. Ik wens iedereen die haar kende, IRL of op het forum, veel sterkte toe.
Wat een afschuwelijk en verdrietig nieuws... Ik ben enorm geschrokken.

Ik kwam haar inderdaad wel eens tegen op verschillende topics, was altijd leuk om haar te lezen.

Heel veel sterkte gewenst voor haar nabestaanden, voor iedereen die haar moet missen.
Pffff, wat verschrikkelijk.

Heel veel sterkte voor iedereen die haar moet missen, voor nu, morgen en in de toekomst
Ik kende haar niet maar schrik toch.

Ach, wat triest

Gecondoleerd nabestaanden
Wat verdrietig! Heel veel sterkte voor haar vriend, haar familie en vrienden. Ook sterkte voor de meiden van de KV.
Wat verschrikkelijk. Zo jong...

Veel sterkte voor de nabestaanden.
Wat erg! Ik lees regelmatig mee op KV, dus ook wel posts van haar. Ik schrok al van de titel van dit topic...

Veel sterkte voor iedereen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven