Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
Ik denk wel dat dit de reden is dat er geen camera's hangen in VIP-boxen. Anders staat het een dag later in de Televaag.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:qwerttu schreef op 24 juli 2012 @ 00:57:

Dat komt door Badr Hari, Quattro.

En Rob Kaman..

en Peter Smit..

en André Brilleman...

en Jan Oosterbaan...

en bijvoorbeeld deze gezellige meneer:

Gevangene ontkent organisatie vechtgala's

Oprichter van vechtsportlabel Golden Glory, Ron Nyqvist, ontkent vechtsportgala's te organiseren vanuit de gevangenis. Dat heeft hij vandaag laten weten in een telefonisch interview met AT5.

Nyqvist zit een gevangenisstraf van twinting jaar uit wegens een dubbele moord. Hij werd in een artikel in het Parool in verband gebracht met de organisatie van een gala in de Passengers Terminal, maar volgens Nyqvist zelf is dat grote onzin en zelfs onmogelijk. "Ik heb beperkte mogelijkheden. Ik kan niet internetten, kan niet onbeperkt telefoneren, dat kan allemaal niet. Kijk het is niet zo dat je helemaal aan banden zit hier, maar hoe hij beschrijft dat ik gala's vanuit hier organiseer is gewoon belachelijk", aldus Nygvist vanuit de gevangenis.
Stel dat Dadr eindelijk zijn lang verdiende celstraf krijgt (Hopelijk > 20 jaar), wat gaat ons blonde roofkipje dan doen?

Weet iemand nog een nieuwe vriend voor haar? Ze heeft wel een paar vereisten: liefst flink zongebruind, sportief type, en een goed gevulde bankrekening. Beetje foute uitstraling geen bezwaar
Zou een leuke MMA vechter iets voor Estelle zijn? Maar ja, die verdienen te weinig, dan moet ze van de PC, naar de V&D
Je krijgt echt geen 20 jaar voor mishandeling...

Drie maanden voorwaardelijk en een boete ofzo.
Deze meneer lijkt me wel leuk voor haar:

Of deze:

Of deze, als ze een blind date wil:

quote:mrsstanleywalker schreef op 24 juli 2012 @ 01:24:

Je krijgt echt geen 20 jaar voor mishandeling...

Drie maanden voorwaardelijk en een boete ofzo.En een week koffie schenken kopjes wassen in het bejaardentehuis, toch?
Zo iets, of kickboksles geven aan straatschoffies. Misschien dat een civiele procedure wat straf voor hem op kan leveren, maar een strafrechterlijke? Nah, denk het niet.
Hahahah wat een foto's met theedoeken. Goed lagmomentje voor het slapen gaan
Ik hoop inderdaad dat je lag voordat je slapen gaat.
Sorry, ik ben dronken.

Ben ik anders nooooooit. In deze mate...
quote:quattro35 schreef op 24 juli 2012 @ 01:17:

[...]

En Rob Kaman..

en Peter Smit..

en André Brilleman...

en Jan Oosterbaan...

en bijvoorbeeld deze gezellige meneer:

Gevangene ontkent organisatie vechtgala's

Oprichter van vechtsportlabel Golden Glory, Ron Nyqvist, ontkent vechtsportgala's te organiseren vanuit de gevangenis. Dat heeft hij vandaag laten weten in een telefonisch interview met AT5.

Nyqvist zit een gevangenisstraf van twinting jaar uit wegens een dubbele moord. Hij werd in een artikel in het Parool in verband gebracht met de organisatie van een gala in de Passengers Terminal, maar volgens Nyqvist zelf is dat grote onzin en zelfs onmogelijk. "Ik heb beperkte mogelijkheden. Ik kan niet internetten, kan niet onbeperkt telefoneren, dat kan allemaal niet. Kijk het is niet zo dat je helemaal aan banden zit hier, maar hoe hij beschrijft dat ik gala's vanuit hier organiseer is gewoon belachelijk", aldus Nygvist vanuit de gevangenis.

Kom op, doe niet zo flauw. Je kunt namen noemen wat je wilt, het haalt het simpelweg niet met voetbal.

Of zijn voetbalrellen inmiddels een soort folklore geworden en hoort het bij Nederland ofzo?

En elk weekend matpartijen bij amateurclubs waarbij scheidsrechters het ziekenhuis in worden gemept? Corruptie bij de FIFA?

Voetbal dus ook maar verbieden?

Of hoeft een sport niet te lijden onder de slechten en pak je misstanden aan ipv van hele gala's te verbieden?

Lijkt me wel zo eerlijk. Sport moet je niet verbieden. En kickboxen is een sport. Niets meer, niets minder.
Ben je zelf weleens bij zo'n vechtsportgala van It's Showtime geweest, juxebox? Ik wel, beroepsmatig als leverancier van een bepaalde dienst en ik ben heel wat gewend, maar dit was echt niet my cup of tea.

Maar wat betreft de voetballerij, ben ik het wel met je eens.

Ik heb zelf gebokst en ik vind vechtsporten heel leuk, ook om naar te kijken. Maar Badr Hari is en blijft sowieso een sof om naar te kijken, zo onsportief. Bah, lijkt net alsof je kijkt naar de finale van het Nederlands Elftal op het WK...
Maar dan zonder jankers die over het canvas rollen dan.
quote:mrsstanleywalker schreef op 24 juli 2012 @ 02:02:

Maar Badr Hari is en blijft sowieso een sof om naar te kijken, zo onsportief. Bah, lijkt net alsof je kijkt naar de finale van het Nederlands Elftal op het WK...

Heb zelf geen verstand van boksen of kickboxen, heb wel eens halfjes meegekeken met man ( zelf ex boxer) maar het kan mij totaal niet boeien.

Hoe dan ook, als Badr Hari zo'n sof is zou hij toch niet onderstaande winnen?

- Nederlands Muay Thai kampioen

- K-1 Heavyweight Wereldkampioen 2007 + 2008 (titel eind 2008 afgenomen wegens onsportieve gedragingen tijdens de finale Superheavy Weight 2008)

- It's Showtime World Heavyweight champion 2009 (titel 29 mei 2010 afgenomen wegens een trap tegen de kaak van Hesdy Gerges tijdens finale It's Showtime World Heavyweight 2010)[bron

Weliswaar weer afgenomen door zijn gedrag.

Wat een verkwisting van je talent denk ik dan...al snap ik nog steeds niet wat er leuk en talentvol is aan elkaar bont en blauw meppen in een boxring.

Blijkbaar is het voor sommigen boeiend, dus als je dat talent hebt waarom dan zo dom mee omgaan?
Love...miss..will never forget you..
Daarom vind ik Badr Hari juist zo'n sof, vanwege zijn onsportieve gedrag in de ring. Doet me te veel denken aan voetbal...
Vechtsporten is eigenlijk iets wat je zelf moet doen om te ervaren wat het is. Het is in ieder geval niet elkaar bont en blauw meppen in de ring. Het gaat erom om juist te vermijden dat je bont en blauw wordt en de juiste opening in iemands dekking te vinden om je tegenstander te raken. Maar goed, dat moet je echt een keer zelf doen.
Oh, zo'n sof bedoel je...ik moet al lang slapen, ben niet meer scherp.

Hahaha, ja dat zegt mijn man ook altijd Mrs, maar verder dan tegen een boksbal meppen ga ik niet. Dus neuh, niets voor mij denk ik.
Love...miss..will never forget you..
Je mist zo anders een heleboel leuks!

Ik moet ook gaan slapen, trusten!
Badr wil zichzelf aangeven...

http://www.parool.nl/paro ... i-wil-zich-aangeven.dhtml
Hier de tekst:

Badr Hari. © Brunopress

Kickbokser Badr Hari (27), verdacht van betrokkenheid bij ten minste twee mishandelingen, is met justitie in gesprek over de voorwaarden waaronder hij een verklaring komt afleggen.

Volgens ingewijden is Hari beducht door een arrestatieteam te worden   

ingerekend en wil hij afspraken maken over een rustige gang naar een politiebureau.

Justitie noch Hari's advocaat Marnix van der Werf wil mededelingen doen over het stadium waarin de besprekingen verkeren en wanneer zijn arrestatie is te verwachten.

Van der Werf: 'Het zou onhandig zijn hierover mededelingen te doen.'

Lees vandaag meer in Het Parool.

Vind de titel nogal suggestief, hij wil vrijwillig een verklaring afgeven, is wat anders dan jezelf aangeven imo.
Klopt, hij wil gewoon niet opgehaald worden door een arrestatieteam. Het is inderdaad niet zijn bedoeling om zich vrijwillig aan te geven, maar wil zelf naar het bureau komen na een belletje. Met andere woorden, Badr wil een voorkeursbehandeling.
Dat weet je nog niet hè? We kunnen wel in gaan vullen dat de voorwaarden die hij stelt bijvoorbeeld zijn dat hij nergens van beschuldigd wordt, of dat hij -nadat hij los gegaan is op iemand die hem aangeraakt heeft- wil beloven dat hij echt nooit meer op het politiebureau komt, of dat hij weliswaar beschuldigd mag worden, maar dat ze wel moeten geloven wat híj te vertellen heeft...

Maar misschien zijn die voorwaarden wel alleen maar dat hij gewoon een kopje koffie wil. En dat hij door alle berichten in de media verder geen verwachtingen wil scheppen, dus dat ze niet teleurgesteld moeten zijn als hij dat kopje niet zelf even afdroogt bijvoorbeeld. Of misschien wil hij juist wel afdrogen, maar alleen op voorwaarde dat hij zijn eigen theedoek mee mag nemen... en die ook weer mee naar huis mag nemen, zodat Estelle 'm in de was kan doen.

Dus nee hoor, ik vind het nog wat te vroeg om te gaan speculeren over voorkeursbehandelingen. De waarheid kan heel ergens anders liggen dan je denkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven