Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
quote:qwerttu schreef op 24 juli 2012 @ 15:39:

@Eindeloos, ik had al gegoogled... Deze advocaat zit gewoon bij hetzelfde advocatenkantoor: Meijering Van Kleef Ficq & Van der Werf advocaten. Hij zit zelfs in de maatschap.

Ik denk inderdaad dat hij overgedragen is, omdat de afwas bij Benedicte Ficq nu klaar is.Oké, plausibel, dank je !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Uit de Televaag.

Badr Hari ontboden door recherche door John van den Heuvel

AMSTERDAM - Badr Hari moet de Amsterdamse recherche tekst en uitleg verschaffen over minstens twee gevallen van zware mishandeling

Afhankelijk van het verloop van het verhoor beslist de recherche of Badr Hari wordt gearresteerd. De vechtsporter moet zich al op korte termijn, mogelijk al vandaag, bij de politie melden.

Als hij niet vrijwillig verschijnt, wordt hij direct aangehouden. De politie weet waar hij momenteel verblijft.

Justitie en Badr Hari ontkennen dat is onderhandeld over voorwaarden waaronder hij wordt verhoord.

Formeel wordt Badr Hari verdacht van twee mishandelingen, maar de politie is in gesprek met nog meer personen die zeggen door hem te zijn mishandeld.

Oh,oh,oh, de lijst wordt langer, en de wolken donkerder.............
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Het leeft hier wel hé?!?

Ik begrijp wel dat die Badr aantrekkelijk is voor veel vrouwen. Hij is het ultieme alfa-mannetje: knap (als je voor dat type valt), groot, gespierd, gevaarlijk, spannend, rijk. En als je zijn vriendin bent, hoef je voor niemand bang te zijn. Nou ja, alleen voor hem dan.
Wilde het net ook posten, toevallig net bij de chinees geweest.
In het NRC van gisteren (die ik keurig bij de kiosk heb gelezen ) stond dat Badr als kind eigenlijk liever niet op boksen maar op paardrijles wilde! Dat mocht alleen niet van vader Hari....

Zien jullie Badr al op een paard zitten? Ik zou als paard zijnde doodsangsten uitstaan!
quote:iduna schreef op 25 juli 2012 @ 12:18:

In het NRC van gisteren (die ik keurig bij de kiosk heb gelezen ;) ) stond dat Badr als kind eigenlijk liever niet op boksen maar op paardrijles wilde! Dat mocht alleen niet van vader Hari....Is maar goed ook. Te paard had hij vast nog veel meer schade aangericht...
Hadden ze 'm niet op ballet kunnen doen?
quote:wdr schreef op 25 juli 2012 @ 12:20:

[...]

Is maar goed ook. Te paard had hij vast nog veel meer schade aangericht...Of juist niet. Ik denk dat ieder paard verstandiger is dan Badr Hari en in een conflictsituatie gewoon de benen neemt!
quote:lottekeNL schreef op 25 juli 2012 @ 12:22:

Hadden ze 'm niet op ballet kunnen doen?Ook te gevaarlijk, dan gaat hij met die arme, tere meisjes smijten. Ballerina's die doodsangsten uitstaan om door Badr "gelift" te moeten worden.
Zou die Estelle het niet erg vinden dat al haar showbizvriendjes en vriendinnetjes haar straks ongetwijfeld gaan laten vallen als een baksteen? (En terecht, ik zou ook niet geassocieerd willen worden met zulke zaken, het gaat per slot van rekening wel om extreem, extreem geweld.
quote:mienbillekesjeuken schreef op 25 juli 2012 @ 13:11:

Zou die Estelle het niet erg vinden dat al haar showbizvriendjes en vriendinnetjes haar straks ongetwijfeld gaan laten vallen als een baksteen? (En terecht, ik zou ook niet geassocieerd willen worden met zulke zaken, het gaat per slot van rekening wel om extreem, extreem geweld.

MBJ, die vriendinnen kennende, zijn dat allemaal van die senstiebakjes, die vinden het pràchtig!!.

Zo'n spannende man.

Totdat zij zich op een avond bont en blauw aanmeldt.

Dan is de lol er gauw van af.

Been there.............................................
Dadr Hari is aangehouden vanavond.

http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... dr-Hari-aangehouden.dhtml
You know how I know? Because I reeaally think so!
Hadden ze daar hier op Viva niet even een pop-up van kunnen maken? Nu kom ik er nu pas achter!
Dader Hari.

Nu is het wachten op nieuws van de officier.
quote:mienbillekesjeuken schreef op 25 juli 2012 @ 13:11:

Zou die Estelle het niet erg vinden dat al haar showbizvriendjes en vriendinnetjes haar straks ongetwijfeld gaan laten vallen als een baksteen? (En terecht, ik zou ook niet geassocieerd willen worden met zulke zaken, het gaat per slot van rekening wel om extreem, extreem geweld.Ja, kan me ook niet voorstellen dat de Borsatootjes en de Oerlemannetjes hiermee te maken willen hebben.
Dit is typisch een liefde maakt blind gevalletje
quote:wdr schreef op 25 juli 2012 @ 12:06:

Het leeft hier wel hé?!?

Ik begrijp wel dat die Badr aantrekkelijk is voor veel vrouwen. Hij is het ultieme alfa-mannetje: knap (als je voor dat type valt), groot, gespierd, gevaarlijk, spannend, rijk. En als je zijn vriendin bent, hoef je voor niemand bang te zijn. Nou ja, alleen voor hem dan.Ligt eraan, als je ervoor kiest om als boksbal te gaan dienen, ok dan begin je een relatie met Badr. Ik laat het aan me voornij gaan, geef mij maar Jan Modaal mte een leuk een lief karakter.
quote:katrientjepientje schreef op 25 juli 2012 @ 12:06:

Wilde het net ook posten, toevallig net bij de chinees geweest.
[quote]mrsstanleywalker schreef op 25 juli 2012 @ 21:00:

Dadr Hari is aangehouden vanavond.

hahaha, nu nog uit zien te vinden welk politiebureau!

Vind het wel spannend worden nu! Is CNN al gesignaleerd in Amsterdam?
Zijn ze eigenlijk nog samen?
quote:wdr schreef op 25 juli 2012 @ 12:20:

[...]

Is maar goed ook. Te paard had hij vast nog veel meer schade aangericht...Badr en paarden. Krijg je zoiets: Punching a horse in the face

quote:galadriel schreef op 25 juli 2012 @ 23:03:

Zijn ze eigenlijk nog samen?

Zou ze ook een verklring af moeten leggen?

Hier kan Willem H. straks wel een mooie column over schrijven.
Ja, ze zijn nog samen. Echte liefde overwint alles, je weet toch? En als ze nu weggaat, was het geen echte liefde, duidelijk. Elk nadeel, heb zijn voordeel.
Zou Badr's advocaat ook IP adressen kunnen natrekken?
Doe niet zo eng.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven