Duidelijk zo ?

24-07-2012 21:44 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste ouders/voogden/grootouders,

Best leuk hoor dat jullie een (klein)kind hebben evt. als oppas en geniet daar ook vooral van. Alleen hebben wij er bewust voor gekozen om geen kinderen te nemen . Hou jullie prutzel dan ook in toom en laat zo'n gedrochtje ons niet lastig vallen op ons plekje, terwijl jullie zo'n smoel trekken van "kijk ons gedrochtje mormel toch eens leuk bezig zijn".

Ga anders naar een kinderdiaree verblijf waar ze dat van elkaar vreten.
Er is maar één triest hier en dat ben jij scarmon
Ook hier komt de rel niet écht van de grond, maar je krijgt punten voor het proberen, TO.
quote:scarmon schreef op 24 juli 2012 @ 23:23:

[...]

Woont zeker en vast in een TokkiewijkMoi? Nee hoor, ik woon op stand .
quote:amand1969 schreef op 24 juli 2012 @ 23:26:

Ook hier komt de rel niet écht van de grond, maar je krijgt punten voor het proberen, TO.Triest hè, het is hier veel te Kumbaya geworden. What happened people?
Ik weet niet hoor maar als je hier vraagt om een mening of wat dan ook krijg je die. Gezouten of ongezouten.
quote:scarmon schreef op 24 juli 2012 @ 23:24:

[...]

Woont zeker en vast in een Tokkiewijk

Hey, wat orgineel. Die opmerking heb ik nog niet eerder voorbij zien komen. Ik neem aan dat je jezelf bedoelt. Aangezien je je buren niet kan of durft aan te spreken op het gedrag van hun kinderen. Maar ehm...kinderen gedrochten noemen en van balkons willen hangen. Nee echt, hartstikke normaal TO

Ga morgen maar lekker binnen zitten. Ik geloof dat je van de hitte een zonnesteek hebt opgelopen want je weet niet eens meer wat je hebt lopen blaten in je eigen topic.
Ik ben kinderloos en ongesteld. Bedankt voor het lezen.
Ik heb gelogen, ik heb 6 kinderen, de 7e is onderweg (voor vrijdag uitgerekend). Ze zijn prachtig, een godswonder. Mooie glanzende ogen, fantastisch haar, gave gezichtjes, zo vrolijk, zo lief,... al vanaf hun geboorte. Ja, je leest het goed, ze zijn compleet af geboren, niks borstvoeding of kolven voor maanden, drie weken en het was klaar. Kon ik meteen weer gaan werken.

Ze hebben ook elk hun eigen persoonlijkheid en talenten. De ene is goed in dierenimitaties (vooral boze beertjes), de ander heeft een te gek dansje uitgevonden, de derde is hoogbegaafd en ga zo maar door. Fantastisch om met zoveel vreugde en liefde omringd te worden maar er zijn nadelen.

Ik krijg geen kindergeld voor ze. De belastingsdienst of de zorg wil er niets van weten om één of andere rare reden. Er wordt altijd raar gekeken wanneer ik zeg dat ik ze in kooitjes bewaar omdat ze anders het hele huis onder zeiken (de zindelijkheidstraining wil maar niet lukken, ze geven alleen aan wanneer ze moeten en dat is het) en al mijn elektronische apparatuur onklaar maken. Hebben ze niet eens een schroevendraaier of een kniptang voor nodig.

Lang verhaal kort; ik heb geen idee welk punt ik wou maken maar ik neem nog een glas port. Santé.
. Wat schrijf jij toch grappig!
. Ook een glas?
Welja, ik heb toch geen zin om te gaan slapen .
*Schenkt een glas in* Op onzer gezondheid!
Santé!

Ik ga toch maar eens een poging tot slapen doen, truste!

Terusten!
quote:truffelmaffia schreef op 24 juli 2012 @ 21:49:

Eens met OP. Ik hoef ook geen last van andermans kinderen te hebben, als ik daar niet om vraag.

En ik wil even toevoegen: Ouders, het is heel respectloos om kinderen te laten staren naar iets wat anders is dan anders. Mensen die er anders uitzien bijv. Gaarne een terechtwijzing als je merkt dat je kind dat doet, scheelt (o.a mij) een hele hoop ergernis.Hoe zie jij er dan uit dat je al zo onzeker wordt van een onderzoekend kindje?
quote:iris1969 schreef op 24 juli 2012 @ 22:33:

Oh en ik herken best wat van je ergenissen hoor, maar kinderen zijn nu eenmaal volop op deze aarde (net als langzame bejaarden in het OV, kakelende huisvrouwen in de sauna, jongens met knetterende opgevoerde brommertjes en meer van dergelijke stoorzenders ), niets aan te doen, dus beter maar gewoon te accepteren.Ook zoiets, kakelende mensen in de sauna en bijna altijd maar over hun werk praten
Ik wacht nog op reactie van Elninjoo....

die zal het vast met je eens zijn

Ik ook trouwens, ik zou het alleen niet zo lomp omschrijven
Mij staat het iig heel goed Yvonne! (Ben alleen niet zo fotogeniek.) Jou heel waarschijnlijk niet. (Ik ben gemillimeterd, daarom kijken ze.)

Oh en ouders: Willen jullie je kinderen leren om niet zo te gillen ONDER MIJN RAAM? Ik werd net weer eens wakker door een huilend en gillend kind.
Tien uur is een prachtige tijd om op te staan
Ik dacht dat ik me snel aan dingen stoorde, maar zo te lezen valt dat nog mee

*wist zweet van voorhoofd en slentert nog maar eens naar het koffieapparaat*
10 uur pas?

Hell, ik schop mijn kind om een uur of 7 al naar buiten!
Misschien is het een idee dat to in een hutje op de hei gaat wonen? Tjee hoe zuur kan je zijn zeg!
Truffelmaffia neem gewoon lekker screens, dan krijg je naast die kinderstemmetjes ook dat irritante zonlicht waar je niet om hebt gevraagd niet binnen.

Ik krijg bij jou steeds meer het beeld van de heks van hans en grietje... mss een hutje in t bos?

( niet in de buurt van een pannenkoekenhuis dan he, want dan heb je weer t zelfde probleem)
quote:scarmon schreef op 25 juli 2012 @ 06:32:

[...]

Ook zoiets, kakelende mensen in de sauna en bijna altijd maar over hun werk praten Wat vind je wel leuk? Leg je focus daar!
quote:scarmon schreef op 24 juli 2012 @ 21:44:

Beste ouders/voogden/grootouders,

Best leuk hoor dat jullie een (klein)kind hebben evt. als oppas en geniet daar ook vooral van. Alleen hebben wij er bewust voor gekozen om geen kinderen te nemen . Hou jullie prutzel dan ook in toom en laat zo'n gedrochtje ons niet lastig vallen op ons plekje, terwijl jullie zo'n smoel trekken van "kijk ons gedrochtje mormel toch eens leuk bezig zijn".

Ga anders naar een kinderdiaree verblijf waar ze dat van elkaar vreten.

Jee, jij was ook eens zo een gedrochtje, dus nu ben je een heel groot gedrocht geworden.

Triest deze topic:(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven