nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Ben geen parkeerwonder. Maar ik krijg de auto altijd wel met wat fatsoen weggezet. De keer dat het niet lukt, gooi ik mijn charmes in de strijd; het is echt een mannending om de auto netjes te parkeren. Die werkt ook echt als ik het nodig heb.

Ben moe en wil wel slapen, maar het is ook erg warm nog.

Nutteloos: wachten tot mijn vakantie begint.... Duurt nog weken.
Mdf als feministe ga ik toch ff tegen je in, vrouwen rijden over het algemeen veel beter. nu is dat iets anders dan parkeren, maar ik ken genoeg vrouwen die dat ook goed kunnen.

al moet ik wel toegeven dat mannen over het algemeen wat meer ruimtelijk inzicht hebben.

nutteloos: kon niet meer slapen dus ben nu nuttig iets nutteloos aan het doen

verder ben ik vrij vandaag, moet ik nodig een nieuw blog in mekaar flansen (heb al een onderwerp, wat serieuzer dit x, maar dat maakt niet uit...)

oww en de electrol. monteur komt wat mn wasmachine heeft weer es kuren
Ik durf te beweren dat ik een beter ruimtelijk inzicht heb dan een aantal mannen in mijn omgeving... Maar wellicht zegt dat meer over mijn omgeving .

Parkeren kan ik wel. Heb alleen af en toe moeite met fileparkeren achteruit, het lukt me wel hoor, maar niet altijd in de tijdspanne waarin het moet. Uitleggen hoe anderen moeten fileparkeren kan ik overigens als de beste . Net als kritiek leveren overigens .

Zit op mijn werk, erg rustig hier. In tegenstelling tot maandag, toen was het echt hollen. Morgen 3 lesjes, in totaal van half negen tot twee ofzo geloof ik. Wel te doen.

En verder.... opijwf;aoiwejrfuerhguwalekfnj;apwoirjt;weuinbrg.

Zo. Ik heb gezegd.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Kritiek heb ik op al het verkeer wat in mij ogen domme dingen doet. Zelfs op de kleinste dingen kan ik commentaar hebben.

Wel opvallend vind ik het dat het soort auto al heel veel zegt over het soort bestuurder. Niet altijd, maar vaak wel hoor.

Vandaag een druk dagje thuis. Heerlijk samen met zoon gespeeld. Hij trekt zich nu aan onze handen op, gaat zitten en schuift er zijn voeten op en staat dan te wiebelen op zijn benen. Heel komisch om te zien en hij is echt trots op zichzelf.

Nu nog leren om groente te eten. Wortel is 1 dag goed gegaan, maar vandaag was weer drama. Misschien dat het warme weer ook bepalend is, want ook fruit vond zoon niet zo'n succes vandaag. De voedingen en de natte washandjes werden wel enthousiast ontvangen.

Nutteloos: sommige topics waar ik niks mee heb, lees ik toch uit nieuwsgierigheid om het daarna weer te vergeten.
Soezel had je gelezen wat ik nog zei over het parkeren?

jij zei dat ik dol ben op moeilijk doen, wat ook klopt

maar wat betreft het greenwheelsparkeren kan het niet anders, dat is een vaste parkeerplek. het is niet zo'n fileparkeer vak maar zo'n indraaiding, de laatste van de rij, en aan de andere kant staat vaak een bussie.

beetje rommelige dag gehad, wasmachine is weer gemaakt, heeft niet veel gekost (heel verhaal, ben moe nu...) echter nu is de wasmachinekraan weer stuk. nieuwe gekocht, maar nu mist er weer een verlengding :@ vriend is morgen vrij dus hij regelt het verder. ik had de neiging om te gaan stressen dat ik achter loop met de was, totdat mijn nuchterheid weer naar bovendreef en ik bedacht dat de wereld niet vergaat als ik dat morgen of desnoods zaterdag doe. tis veul te warm om te stressen....
Ik ben heel trots op mezelf: zelfs met dit weer nog wezen hardlopen!
aupplaus voor theeleut!

nutteloos: ik moet nodig weer bloggen, maar geen zin...
Slaaptekort is nutteloos!

Vannacht redelijk geslapen, maar er te vroeg uit, zoon was echt wakker. Pas laat ontbeten, tegelijk met fruithap voor zoon. Hij lust alle soorten die je geeft. Mango was ook erg in trek vandaag. Bij de eerste hap zie je hem heel voorzichtig proeven, als het goedgekeurd is door meneer dan is hij niet meer bij te houden.

Groente vindt hij nog steeds niks, misschien dat straks de gemalen snijbonen wat meer succes hebben? We blijven proberen, maar nog geen succes tot nu toe.

Ben wel blij dat het niet zo benauwd is, dit is veel lekkerder. Hopelijk koelt vannacht nog verder af, dan slaapt zoon weer normaal goed en ik dus ook.
ja idd, vind het ook wel wat lekkerder.

vandaag geshopt met mams in Deutschland (is niet zo ver van hier) uiteraard heb ik gereden (op de heenweg dan, terugweg was ik moei....)

nutteloos: volgens mij is er geen reet op tv....
:@ heeft iedereen een RL of zo.....
RoeiLepel?

RotLeven?

RelLust?

RandLoeder?
RelaxLand?
RuimteLeeftijd?
RondLummel?
RodeLantaarn?
RadijsLeegte?
Wat is een RL??????
Real Life.

En ja ik had een heel druk rl. Eerste tand van zoon is in aantocht. Morgen is hij nog lekker een dagje thuis, dus dat is wel fijn.

Nu duik ik al wel burgerlijk mijn bed in, was een dag die te vroeg begon en die veel energie gevraagd heeft. Veel uren was ik entertainment, troost, voedselbron, en ondertussen ging het huishouden ook nog door.

Nutteloos: de zolder dweilen, omdat ik zo stom was om het zolderraammhelemaal open te laten bij een enorme hoosbui. Komende maanden gaat dat raam dus niet meer open, volgende keer dat het openstaat wordt het nl weer dweilen, de geschiedenis herhaalt zich. Erg hè?
O ja.... Real Life..... dat heb ik ook ja.

Alles goed. Dit weekend weer 18 km gelopen en verder veel relaxtijd gehad met theekinderen. Nog een maand en dan lekker vakantie!

Heb woensdag een presentatie op mijn werk die ik een beetje spannend vind. Ben daar al een beetje zenuwachtig voor.

En verder vraag ik me af waar de borsten van alle zwemsters zijn gebleven bij de OS
Sterkte met de tand! Nummer 2 ook al in aantocht? Ze komen vaak in setjes....
Dames, een snelle groet vanuit een Duitse hotelkamer! Als ik terug ben (over twee weken), ga ik weer bijlezen.

Grappig hoe zeer ik gewend ben geraakt aan jullie en ik mis jullie wel een beetje...Maar hier is het mooi en fijn met mijn liefje.
Wij gaven dan chamodentdruppels, homeopathisch middeltje dat aardig helpt. En bij echt flinke pijn gaven (geven) we rustig een zetpil. Helpt voor ieders nachtrust.....
Isa! We missen jou ook! Veel plezier met lief in Duitsland!
quote:isadoro schreef op 30 juli 2012 @ 22:17:

Dames, een snelle groet vanuit een Duitse hotelkamer! Als ik terug ben (over twee weken), ga ik weer bijlezen.

Grappig hoe zeer ik gewend ben geraakt aan jullie en ik mis jullie wel een beetje...Maar hier is het mooi en fijn met mijn liefje.

ach wat schattig.... ik heb dat ook wel.

afgelopen dagen werd er hier niet zoveel gereageerd, dan ben ik

toch wel enigszinds uit mijn hum...

phoebsman en ik zijn er na veel gekissebis en gediscuseer uit: we gaan naar Parijs, joepie! mn vierde keer al maar whatever....

hahaha stelletje mafkezen... RL is real life. of RukLand

of RanzigeL*l; of RozijnLapje enzovoort enzovoort..

heerlijk, die afkortingen...
Ik vind het ook leuker als er actief gereageerd wordt door iedereen, dan is het net een soort feestje, even van iedereen horen hoe het gaat.

Vandaag hebben schoonouders voor zoon gezorgd, ik vond het best wel spannend, zoon heeft het goed gedaan. Begint nu ook volop te snotterden, niezen en hoesten, dus ook iets van een verkoudheid.

Ben zelf ook niet heel flauw om PCM te geven hoor, thee. Als zoon zich goed voelt, is het voor hemzelf beter, maar ook voor hethumeur van man en mijzelf.

Heb verder nog niks inhuis voor de plaatselijke pijn, maar heb goede verhalen gehoord over dentinox, maar dat is ook best sterk spul.

@ Isa, heel plezier, geniet er lekker van met z'n tweeën, time flies....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven