nutteloos geouwehoertopic
vrijdag 19 augustus 2011 om 21:11
woensdag 8 augustus 2012 om 11:13
had vandaag een dagje rustig doen (gaat de verkoudheid wat eerder over) gepland. ik weet niet wat jullie onder rustig aan doen verstaan, maar ik heb al voor en achtertuin ontdaan van onkruid, ff snel gestofzuigd en ben daarna ff een rondje gaan hardlopen. (dat laatste is wel handig, komt de boel een beetje los van...)
m.a.w: ik heb de genen van mijn mams geloof ik, die kan erg slecht stilzitten
nu ja, de dag is nog niet om...
m.a.w: ik heb de genen van mijn mams geloof ik, die kan erg slecht stilzitten
nu ja, de dag is nog niet om...
woensdag 8 augustus 2012 om 16:00
Bij ons werkt die sticker prima! Wel een keertje gehad dat iemand zich vergiste, op de bel drukte, tijdens het bellen las wat er op de sticker stond en vervolgens maar snel naar de buren liep. Das dan weer niet handig. Wij hebben namelijk geen zicht op de straat (ons leven speelt zich meer af in de achterkamers zeg maar, is minder spannend dan het klinkt, onze woonkamer zit nu eenmaal aan de achterzijde van het huis) dus niet opendoen is niet handig als je binnen no-time jezelf opvreet van de nieuwsgierigheid wie er nu voor je deur stond. En die nieuwsgierigheid heb ik wel helaas...
Staan de geloofsovertuigers er bij jou ook bij, op de sticker? Daar hadden we hier namelijk nog het meest last van. Nu niet meer, heerlijk!
Staan de geloofsovertuigers er bij jou ook bij, op de sticker? Daar hadden we hier namelijk nog het meest last van. Nu niet meer, heerlijk!
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
woensdag 8 augustus 2012 om 18:12
weet ik niet pcies, er liep hier laatst wel iemand die eruit zag als zo'n geloofsmens. volgens mij had ze wel aangebeld maar deed ik niet open.
net als die commerciele lui. nutteloos die sticker, tot nu toe heeft het nog niet erg geholpen geloof ik... zal ik er wat op verzinnen?
mijn kat erbij zetten omdat ie afstampt van roofdieren heeft weinig zin denk ik, die snort alleen maar..
emmer water erboven zetten die ondersteboven gaat als iemand aanbelt? nee, is ook niet handig
verzin jij es wat?
net als die commerciele lui. nutteloos die sticker, tot nu toe heeft het nog niet erg geholpen geloof ik... zal ik er wat op verzinnen?
mijn kat erbij zetten omdat ie afstampt van roofdieren heeft weinig zin denk ik, die snort alleen maar..
emmer water erboven zetten die ondersteboven gaat als iemand aanbelt? nee, is ook niet handig
verzin jij es wat?
woensdag 8 augustus 2012 om 21:13
Hier weinig last van dergelijke mensen aan de deur, gelukkig.
Vandaag een moeizame dag, zelf niet helemaal fit, erg moe ook en dan zoon ook niet zijn dag. Hij was hangerig, jengelend en niks was goed. Vanavond oorzaak gevonden: tweede tand is te zien, nog maar een klein puntje, maar toch...
Nu een hele luie avond, heerlijk vanuit bed met de IPad.
Vandaag een moeizame dag, zelf niet helemaal fit, erg moe ook en dan zoon ook niet zijn dag. Hij was hangerig, jengelend en niks was goed. Vanavond oorzaak gevonden: tweede tand is te zien, nog maar een klein puntje, maar toch...
Nu een hele luie avond, heerlijk vanuit bed met de IPad.
donderdag 9 augustus 2012 om 19:57
Vandaag hele stomme dag gehad op mijn werk. Bllllllh! Zou nog gaan hardlopen, maar hang lekker op de bank met kop thee.
*heeft opeens zin in een doos negerzoenen*
*realiseert zich dat ze zo'n type is dat zoenen nog steeds negerzoenen noemt*
*realiseert zich ook dat dat over 7 jaar tot grote generatiekloof gaat leiden met theekinderen*
*heeft opeens zin in een doos negerzoenen*
*realiseert zich dat ze zo'n type is dat zoenen nog steeds negerzoenen noemt*
*realiseert zich ook dat dat over 7 jaar tot grote generatiekloof gaat leiden met theekinderen*
vrijdag 10 augustus 2012 om 08:16
hahaha theeleut, dit is nog eens je druk maken om nutteloze dingen...heb gister trouwens erg om je gelachen op het andere topic... echter als scheids mij een schadeclaime aan mn broek komt hangen zip ik het door aan jou, want jij deed de deur dicht...
gister was mn ex rijinstructeur op mn werk (hij doet daar vrijwilligerswerk) en hebben we nog ff het parkeren geoefdend.
het is gewoon een kwestie van doen, ik weet het weer helemaal.
nutteloos: toen ik een halfuur geleden wakker werd wist ik absoluut niet welke dag het was...
gister was mn ex rijinstructeur op mn werk (hij doet daar vrijwilligerswerk) en hebben we nog ff het parkeren geoefdend.
het is gewoon een kwestie van doen, ik weet het weer helemaal.
nutteloos: toen ik een halfuur geleden wakker werd wist ik absoluut niet welke dag het was...
vrijdag 10 augustus 2012 om 21:00
vrijdag 10 augustus 2012 om 22:10
ik was ook vrij, had een nergens zin in dag maar is toch nog wel goedgekomen. zelfs 2 zinvolle dingen gaan, waar gaat het heen met mij.
heb gister trouwens op het zielige topic erg veel lol gehad om het heen en weer smijten van allerlei spullen
klein nadeeltje: mijn voornemen om minder pjoeteren/forummen zijn dus nog niet bepaald gelukt...
heb gister trouwens op het zielige topic erg veel lol gehad om het heen en weer smijten van allerlei spullen
klein nadeeltje: mijn voornemen om minder pjoeteren/forummen zijn dus nog niet bepaald gelukt...
zaterdag 11 augustus 2012 om 21:15
GOEDENAVOND!!!! She's back! Drie weken heerlijke vakantie en bijzonder weinig internet. Ik vind het leuk om weer even in mijn eigen huisje te zijn, maar nu wil ik wel weer terug naar een berglandschap terug.
Is er een ander topic? Ik ga jullie snel loepen om eens te zien waar jullie het over hebben.
Een vakantie auto rijden is ook erg goed voor je rijvaardigheid
Ik heb bergen en steden gereden en ik kan nu draaien en inparkeren. Veel doen, dus.
Is er een ander topic? Ik ga jullie snel loepen om eens te zien waar jullie het over hebben.
Een vakantie auto rijden is ook erg goed voor je rijvaardigheid
zaterdag 11 augustus 2012 om 22:02
Hoi!
Ik ben er ook weer!
Man o man, wat een druk leven heb ik. Overigens is het wel een super leuk, druk leven, ik geniet ervan.
Vandaag veel gedaan: bouwmarkt, boodschappen, kleding voor zoon geshopt, familiefeestje en vanavond thuis gegeten, zoon op bed gelegd en nog even met man een foute jaren 80 film gekeken.
Morgen wordt dagje dingen in en om huis doen, oa ook de was. Maandag leuke dingen doen met vriendin en dan weer een werkdag.
@ Isa, welkom terug.
@ mp, de tip om minder te drummen; zorgen dat je rl erg druk is
Ik ben er ook weer!
Man o man, wat een druk leven heb ik. Overigens is het wel een super leuk, druk leven, ik geniet ervan.
Vandaag veel gedaan: bouwmarkt, boodschappen, kleding voor zoon geshopt, familiefeestje en vanavond thuis gegeten, zoon op bed gelegd en nog even met man een foute jaren 80 film gekeken.
Morgen wordt dagje dingen in en om huis doen, oa ook de was. Maandag leuke dingen doen met vriendin en dan weer een werkdag.
@ Isa, welkom terug.
@ mp, de tip om minder te drummen; zorgen dat je rl erg druk is
zondag 12 augustus 2012 om 09:44
mdf: hihihi ik heb geen flauw idee wat je bedoelt
ik heb een reuze interessant rl (not, hahaha)
theeleut: tuurlijk issie warm! mijn thermoskannen zijn supersonisch of course...
Isa: welkom terug! heb je een hoop te vertellen. ik heb inmiddels zangles gehad van Sandra. nogmaals ik vind haar erg prettig les geven en ik heb er veel zin in. helaas pindakaas moet ik wel weer een beetje 'opnieuw beginnen'. ik heb natuurlijk een jaar niks gedaan en moet nu weer mn spieren opnieuw trainen. (vandaar dat de afgelopen tijd het niet echt meer lekker ging met hoge tonen) ze weet het nog niet zeker, maar Sandra denkt toch dat ik een lyrische mezzo ben (wel dezelfde hoogte als een sopraan, maar dat komt uiteraard vaker voor) maar nogmaals dat moet nog blijken, heb behalve de proefles nog maar 1 les gehad.
ik moet nu proberen om (jaja, we gaan technisch...) het strottenhoofd laag te houden. zo gaan die hoge tonen makkelijker, maar eerst dat gaan oefenen bij lagere tonen. ik vind het wel vrij lastig en weet ook niet wanneer die laag is en ik het dus goed doe. heb je tips??
verder: goeiemoggel!!!
ik heb een reuze interessant rl (not, hahaha)
theeleut: tuurlijk issie warm! mijn thermoskannen zijn supersonisch of course...
Isa: welkom terug! heb je een hoop te vertellen. ik heb inmiddels zangles gehad van Sandra. nogmaals ik vind haar erg prettig les geven en ik heb er veel zin in. helaas pindakaas moet ik wel weer een beetje 'opnieuw beginnen'. ik heb natuurlijk een jaar niks gedaan en moet nu weer mn spieren opnieuw trainen. (vandaar dat de afgelopen tijd het niet echt meer lekker ging met hoge tonen) ze weet het nog niet zeker, maar Sandra denkt toch dat ik een lyrische mezzo ben (wel dezelfde hoogte als een sopraan, maar dat komt uiteraard vaker voor) maar nogmaals dat moet nog blijken, heb behalve de proefles nog maar 1 les gehad.
ik moet nu proberen om (jaja, we gaan technisch...) het strottenhoofd laag te houden. zo gaan die hoge tonen makkelijker, maar eerst dat gaan oefenen bij lagere tonen. ik vind het wel vrij lastig en weet ook niet wanneer die laag is en ik het dus goed doe. heb je tips??
verder: goeiemoggel!!!
zondag 12 augustus 2012 om 11:55
Goedemorgen!
Even afkicken van vakantie. De eerste was zit in de machine, de afwasmachine doet het nog, geiser opnieuw aangestoken en de tuin gesnoeid. De druif en de passiebloem waren in elkaar gegroeid zodat ik de achterdeur bijna niet open kreeg.
Nu een eitje bakken. Zonder mijn liefste, want die is nog een weekje vakantie aan het houden.
Kom jij in oktober richting Amsterdam? Dan ga ik je mailen om eens een keer een afspraak te maken
(ja, nu echt)
Even afkicken van vakantie. De eerste was zit in de machine, de afwasmachine doet het nog, geiser opnieuw aangestoken en de tuin gesnoeid. De druif en de passiebloem waren in elkaar gegroeid zodat ik de achterdeur bijna niet open kreeg.
Nu een eitje bakken. Zonder mijn liefste, want die is nog een weekje vakantie aan het houden.
Kom jij in oktober richting Amsterdam? Dan ga ik je mailen om eens een keer een afspraak te maken
zondag 12 augustus 2012 om 17:11
sterker nog, ik ga komend weekend al, ik ga naar een vriendin
en zaterdag ff naar het hartjesfestival. zing jij daar toevallig?
in oktober? ja doen we, gesellig
heb je ondertussen nog tips voor dat strottenhoofd laag houden?
verder heb ik gister en vandaag weer een stuk gereden, vandaag in benzine auto van mn moeder, ging echt lekker! geen een x uitgevallen of gestunteld.
verder geniet ik van het heerlijke weer!
en zaterdag ff naar het hartjesfestival. zing jij daar toevallig?
in oktober? ja doen we, gesellig
heb je ondertussen nog tips voor dat strottenhoofd laag houden?
verder heb ik gister en vandaag weer een stuk gereden, vandaag in benzine auto van mn moeder, ging echt lekker! geen een x uitgevallen of gestunteld.
verder geniet ik van het heerlijke weer!
zondag 12 augustus 2012 om 19:07
maandag 13 augustus 2012 om 10:55
Goedemorgen!
Ik kan merken dat de vakanties hier weer voorbij zijn, werd vanmorgen gewekt door een slijptol. Aan de overkant zijn bouwvakkers druk bezig, maar geen idee wat ze nou precies doen. Half uur later nog wat van die werklui die hier de hele stoep hebben verbouwd tot bouwput voor het aanleggen van glasvezel in de wijk. En nu zoon net ligt te slapen, heeft de luchtmacht een oefening, dus er vliegt hier nu van alles over, ook met de nodige herrie.
Gelukkig is zoon een makkelijke slaper. Gisteren zelfs door het geluid van boren heen geslapen, pal onder zijn bed (werd een nieuwe lamp aan het plafond opgehangen in de woonkamer, onder zijn kamer).
Nu even relaxen, zoon slaapt, dadelijk de badkamer poetsen en de wc, dan ben ik weer helemaal bij. Als beloning gaan zoon en ik vanmiddag leuke dingen doen, samen met vriendin, heb er zin in!!
Ik kan merken dat de vakanties hier weer voorbij zijn, werd vanmorgen gewekt door een slijptol. Aan de overkant zijn bouwvakkers druk bezig, maar geen idee wat ze nou precies doen. Half uur later nog wat van die werklui die hier de hele stoep hebben verbouwd tot bouwput voor het aanleggen van glasvezel in de wijk. En nu zoon net ligt te slapen, heeft de luchtmacht een oefening, dus er vliegt hier nu van alles over, ook met de nodige herrie.
Gelukkig is zoon een makkelijke slaper. Gisteren zelfs door het geluid van boren heen geslapen, pal onder zijn bed (werd een nieuwe lamp aan het plafond opgehangen in de woonkamer, onder zijn kamer).
Nu even relaxen, zoon slaapt, dadelijk de badkamer poetsen en de wc, dan ben ik weer helemaal bij. Als beloning gaan zoon en ik vanmiddag leuke dingen doen, samen met vriendin, heb er zin in!!