Duidelijk zo ?

24-07-2012 21:44 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste ouders/voogden/grootouders,

Best leuk hoor dat jullie een (klein)kind hebben evt. als oppas en geniet daar ook vooral van. Alleen hebben wij er bewust voor gekozen om geen kinderen te nemen . Hou jullie prutzel dan ook in toom en laat zo'n gedrochtje ons niet lastig vallen op ons plekje, terwijl jullie zo'n smoel trekken van "kijk ons gedrochtje mormel toch eens leuk bezig zijn".

Ga anders naar een kinderdiaree verblijf waar ze dat van elkaar vreten.
quote:citronella schreef op 24 juli 2012 @ 22:47:

[...]

Dat is nou weer een onnodige kutopmerking..Weet je wat ik een onnodige kutopmerking vind? Kinderen gedrochtjes te noemen. En helemaal als volwassen mensen dat doen
Ik slaap niet 's nachts, door de warmte, dus ik vind 10:00 een prima tijd. En ik kan het me (gelukkig) veroorloven.
quote:truffelmaffia schreef op 25 juli 2012 @ 10:39:

Ik slaap niet 's nachts, door de warmte, dus ik vind 10:00 een prima tijd. En ik kan het me (gelukkig) veroorloven.Blijkbaar niet, want het bioritme bepaald evenals de biologische klok dat de dag iets eerder begint, waardoor ook de kinderen in jou buurt iets eerder wakker zijn en met dit weer naar buiten willen. Dat is op een gemiddelde zomersedag iets eerder dan 10uur. Lastig voor je, dat je niet slaapt. Gelukkig vind je zelf ook 10 uur een prima tijd.
TO, ik zou Natasja Froger bellen.

Of John.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:Elmervrouw schreef op 25 juli 2012 @ 10:57:

TO, ik zou Natasja Froger bellen.

Of John.Ik dacht dat dat één en dezelfde persoon was...
quote:truffelmaffia schreef op 25 juli 2012 @ 10:04:

Oh en ouders: Willen jullie je kinderen leren om niet zo te gillen ONDER MIJN RAAM? Ik werd net weer eens wakker door een huilend en gillend kind. Oh, dat je daarvan wakker wordt, betekent dat je moedergevoelens hebt, wist je dat niet???
quote:marlenertje1960 schreef op 25 juli 2012 @ 10:22:

[...]

Jee, jij was ook eens zo een gedrochtje, dus nu ben je een heel groot gedrocht geworden.

Triest deze topic:(

Weet je trouwens hoe je 100 mormels in een telefooncel krijgt ?

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

Met een blender

Maar wat kunnen die mormels soms ook leuk zijn
Moderator staffen helpt dus wel, thanks!
quote:fru1t3lla schreef op 25 juli 2012 @ 00:40:

Ik heb gelogen, ik heb 6 kinderen, de 7e is onderweg (voor vrijdag uitgerekend). Ze zijn prachtig, een godswonder. Mooie glanzende ogen, fantastisch haar, gave gezichtjes, zo vrolijk, zo lief,... al vanaf hun geboorte. Ja, je leest het goed, ze zijn compleet af geboren, niks borstvoeding of kolven voor maanden, drie weken en het was klaar. Kon ik meteen weer gaan werken.

Ze hebben ook elk hun eigen persoonlijkheid en talenten. De ene is goed in dierenimitaties (vooral boze beertjes), de ander heeft een te gek dansje uitgevonden, de derde is hoogbegaafd en ga zo maar door. Fantastisch om met zoveel vreugde en liefde omringd te worden maar er zijn nadelen.

Ik krijg geen kindergeld voor ze. De belastingsdienst of de zorg wil er niets van weten om één of andere rare reden. Er wordt altijd raar gekeken wanneer ik zeg dat ik ze in kooitjes bewaar omdat ze anders het hele huis onder zeiken (de zindelijkheidstraining wil maar niet lukken, ze geven alleen aan wanneer ze moeten en dat is het) en al mijn elektronische apparatuur onklaar maken. Hebben ze niet eens een schroevendraaier of een kniptang voor nodig.

Lang verhaal kort; ik heb geen idee welk punt ik wou maken maar ik neem nog een glas port. Santé.

Ze krijsen de hele dag om eten en piesen je onder zodra je ze aandacht geeft...! En ik heb er eentje, ik zweer het je, die als je even niet kijkt de keutels door de kamer gooit...

Proost!
quote:marlenertje1960 schreef op 25 juli 2012 @ 10:22:

[...]

Jee, jij was ook eens zo een gedrochtje, dus nu ben je een heel groot gedrocht geworden.

Triest deze topic:(Die gedrochtjes komen later haar kont wassen als ze dement en kwijlend op Haar Plek ligt te dementeren. Of is ze dan nog "bij" genoeg om die gedrochtjes te weigeren?
quote:scarmon schreef op 25 juli 2012 @ 06:32:

[...]

Ook zoiets, kakelende mensen in de sauna en bijna altijd maar over hun werk praten Ik wil niet weten hoe jij denkt over kinderen in de sauna...!
quote:-no-nick- schreef op 25 juli 2012 @ 22:21:

Moderator staffen helpt dus wel, thanks! :rofl::rofl::rofl::rofl:
quote:wench schreef op 25 juli 2012 @ 22:25:

[...]

Die gedrochtjes komen later haar kont wassen als ze dement en kwijlend op Haar Plek ligt te dementeren. Of is ze dan nog "bij" genoeg om die gedrochtjes te weigeren?Denk je echt dat de jeugd van tegenwoordig dat gaat doen ? Get-A-Live Je zal in je eigen zeik moeten blijven drijven totdat het opgedroogd is tenzij je een hoge pief was die dit helegaar zelf kan bekostigen omdat je het jaaaaren geleden voor de simpele ziel alles hebt wegbezuinigd.
quote:shogubo schreef op 25 juli 2012 @ 22:35:

[...]

Denk je echt dat de jeugd van tegenwoordig dat gaat doen ? Get-A-Live Je zal in je eigen zeik moeten blijven drijven totdat het opgedroogd is tenzij je een hoge pief was die dit helegaar zelf kan bekostigen omdat je het jaaaaren geleden voor de simpele ziel alles hebt wegbezuinigd. Is het leuk, zo zuur en pessimistisch door het leven gaan?
quote:shogubo schreef op 25 juli 2012 @ 22:35:

[...]

Denk je echt dat de jeugd van tegenwoordig dat gaat doen ? Get-A-Live Je zal in je eigen zeik moeten blijven drijven totdat het opgedroogd is tenzij je een hoge pief was die dit helegaar zelf kan bekostigen omdat je het jaaaaren geleden voor de simpele ziel alles hebt wegbezuinigd. Ik weet wel zeker dat veel jeugd dat zal doen. Ik ken er genoeg gelukkig in mijn omgeving.
quote:truffelmaffia schreef op 25 juli 2012 @ 10:04:

Oh en ouders: Willen jullie je kinderen leren om niet zo te gillen ONDER MIJN RAAM? Ik werd net weer eens wakker door een huilend en gillend kind. Waar woon je? Volgende week krijg ik een paar logeetjes.
quote:truffelmaffia schreef op 24 juli 2012 @ 21:49:

Eens met OP. Ik hoef ook geen last van andermans kinderen te hebben, als ik daar niet om vraag.

En ik wil even toevoegen: Ouders, het is heel respectloos om kinderen te laten staren naar iets wat anders is dan anders. Mensen die er anders uitzien bijv. Gaarne een terechtwijzing als je merkt dat je kind dat doet, scheelt (o.a mij) een hele hoop ergernis.Zeik niet zo.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Yv!

Mijne gillen op commando, lenen?
quote:saaaaar81 schreef op 25 juli 2012 @ 23:39:

[...]

Zeik niet zo.
quote:missy_acy schreef op 25 juli 2012 @ 23:41:

Yv!

Mijne gillen op commando, lenen? Kom maar langs, dan hebben we 6 mini's die heel goed kunnen gillen. Als we hun een snoepje/ijsje beloven doen ze het extra hard.
Wat ben jij ontstellend dom TO.
quote:Yvonne77 schreef op 25 juli 2012 @ 23:43:

[...]

Kom maar langs, dan hebben we 6 mini's die heel goed kunnen gillen. Als we hun een snoepje/ijsje beloven doen ze het extra hard.Ik gooi die 3 van mij er ook bij, dan zitten we op 9.
quote:missy_acy schreef op 25 juli 2012 @ 23:41:

Yv!

Mijne gillen op commando, lenen? Ik heb een puber in de aanbieding die "chillen" heeft ontdekt. Met een héleboel vrienden... Voor als die van jou uitgegild zijn :-D
Dat wordt druk!
Gezellig! Wordt een soort flashmob dus onder het raam van TM. Tijd en locatie geef ik nog door. Het is de bedoeling dat we gewoon normaal doen (voor zover mogelijk) en op het afgesproken tijdstip zo hard en lang mogelijk gillen. Daarna gaat iedereen weer naar huis om te kijken of TM er een topic over heeft geopend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven