Ik word sinds vandaag in mijn huis (woonkamer) geplaagd door piepkleine ''vliegjes', zwart en nog kleiner dan een mier. Ze kriebelen het liefst over me heen, bleh ! Weet iemand wat dit zijn en hoe ik er vanaf kom??
Anoniem_154785
woensdag 25 juli 2012 om 23:12
Klinkt als fruitvliegjes. Al je eten en fruit in de koelkast.
Bedoel je fruitvliegjes? Heb je eten open liggen in huis?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Denk dat ik de bron heb gevonden, drie lege bierflesjes in de keuken die naar de glasbak moeten.....Zou ik niet doen, zit statiegeld op
Anoniem_151268
donderdag 26 juli 2012 om 00:23
Hebben wij ook last van!!! Vandaag schaaltjes met rode wijn neergezet... Werkt perfect!!! Ze gaan op de rand zitten, willen het drinken, pleuren erin en.... Einde oefening!!
Ah ja, ik had het ook met de bieslook. Ineens een hele invasie. Maar bij jou het bier dus.
Met hardlopen krijg ik ook altijd ladingen in mn mond. Goed voor de proteïne denk ik dan maar.... Dus mss kun je ze opeten om ze weg te krijgen. Voor als je geen azijn hebt
@Votesforleo : nee hoor, er staat een glasbaklogo op (rosebierflesjes). Heb de rode wijn in een kommetje klaarstaan, nu maar afwachten. T is wel kruidige rode wijn, maakt dat iets uit/
Of je loopt gewoon even naar de glasbak en zet morgen even de deur/een raam open? Toen ik mn bieslook uit de keuken mikte waren ze binnen een paar uur verdwenen. Geen idee waarheen, zelfde weg als hoe ze er in kwamen wrs....
Anoniem_151268
donderdag 26 juli 2012 om 00:37
Neuh alle rode wijn is prima!! Maakt niet uit wat voor soort. Succes!!