Waarom een Ipad?
zondag 15 juli 2012 om 22:08
Ik kan 250 euro korting krijgen op een Ipad bij een abonnement dat ik heb afgesloten. Nu ben ik echt een leek op het gebied van Ipad en tablets etc. en vond dat ding dan nog steeds belachelijk duur eigenlijk, in vergelijking met bv een samsung galaxy tab (die er ook weer is in verschillende prijsklassen) en een blackberry playbook.
Wat maakt die Ipad nou zoveel duurder? En is ie ook echt beter/het geld waard? Ik zou 'm gewoon willen gebruiken voor 'erbij', dus beetje spelletjes, dingen opzoeken als ik voor de tv op de bank hang etc.
En wat is nou het verschil met android tablets, die al helemaal veel goedkoper zijn?
Wat maakt die Ipad nou zoveel duurder? En is ie ook echt beter/het geld waard? Ik zou 'm gewoon willen gebruiken voor 'erbij', dus beetje spelletjes, dingen opzoeken als ik voor de tv op de bank hang etc.
En wat is nou het verschil met android tablets, die al helemaal veel goedkoper zijn?
donderdag 26 juli 2012 om 11:54
Dubbelvla : ik denk dat dat wel mee zal vallen. Nokia bestaat ook nog steeds en is nooit weggeweest. Apple zal continu blijven verbeteren en nieuwe dingen ontwikkelen om het op de markt goed te blijven doen. Die gaan echt niet zitten wachten tot ze doodbloeden omdat er niks nieuws uit word gebracht.
donderdag 26 juli 2012 om 13:29
quote:Ivetje schreef op 26 juli 2012 @ 11:54:
Dubbelvla : ik denk dat dat wel mee zal vallen. Nokia bestaat ook nog steeds en is nooit weggeweest. Apple zal continu blijven verbeteren en nieuwe dingen ontwikkelen om het op de markt goed te blijven doen. Die gaan echt niet zitten wachten tot ze doodbloeden omdat er niks nieuws uit word gebracht.Ik denk ook niet dat het doodbloed, alleen wel dat er wel weer een nieuwe hype komt.
Dubbelvla : ik denk dat dat wel mee zal vallen. Nokia bestaat ook nog steeds en is nooit weggeweest. Apple zal continu blijven verbeteren en nieuwe dingen ontwikkelen om het op de markt goed te blijven doen. Die gaan echt niet zitten wachten tot ze doodbloeden omdat er niks nieuws uit word gebracht.Ik denk ook niet dat het doodbloed, alleen wel dat er wel weer een nieuwe hype komt.
donderdag 26 juli 2012 om 22:32
vrijdag 27 juli 2012 om 06:08
vrijdag 27 juli 2012 om 18:12