Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
quote:mrsstanleywalker schreef op 25 juli 2012 @ 23:07:

Ja, ze zijn nog samen. Echte liefde overwint alles, je weet toch? En als ze nu weggaat, was het geen echte liefde, duidelijk. Elk nadeel, heb zijn voordeel.
quote:wdr schreef op 25 juli 2012 @ 12:06:

Ik begrijp wel dat die Badr aantrekkelijk is voor veel vrouwen.

Serieus?

Ik begrijp daar niets van namelijk. Het zal vast diep in zijn hart een doodgoeie jongen zijn, met ook gevoelens enzo, maar ik ga toch liever voor een man die dat op een andere manier uit, zeg maar.
Ik heb uit betrouwbare bron dat ie wel lekker kan zoenen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Zoenen is niet genoeg hoor. We zijn geen 16 meer!
Waarom staat dát nog niet in de Telegraaf dan?

Er zouden heel veel dingen duidelijk worden toch? Ik snap wel al een stuk beter waarom Estelle bij hem is dan.
Nou frizzy, goed kunnen zoenen is het halve werk hoor. Zou jij verder daten met een Moulinex?
Dat niet. Maar ik ga ook niet naar een restaurant waar ze alleen goede voorgerechten hebben, ik wil weten dat de hele kaart goed is.
quote:frizzy schreef op 26 juli 2012 @ 00:57:

Dat niet. Maar ik ga ook niet naar een restaurant waar ze alleen goede voorgerechten hebben, ik wil weten dat de hele kaart goed is.

die's leuk!
conversation = awareness
Ik vond dit stukje, leuk geschreven

http://www.wtf.nl/spotlig ... f&utm_campaign=achterklap
Haha, Dadr Huilie.
Televaag:

Estelle mogelijk getuige in zaak Badr Hari AMSTERDAM - Estelle Cruijff, de vriendin van Badr Hari, wordt mogelijk opgeroepen om te getuigen. Hari wordt verdacht van twee mishandelingen en is woensdagavond aangehouden toen hij zich op het politiebureau meldde. Een woordvoerder van het Openbaar Ministerie (OM) in Amsterdam zei donderdag dat veel mensen die begin juli bij de mishandeling tijdens het dancefeest Sensation aanwezig waren, zullen worden gehoord. Estelle was daar met kickbokser Hari.

Hari wordt donderdag verhoord door de politie. Vrijdag wordt hij voorgeleid aan de rechter-commissaris. Het Openbaar Ministerie zal dan vragen om zijn voorarrest met twee weken te verlengen.

Spannend heur...
conversation = awareness
Klinkt niet als een onschuldige voorbijganger als ze gaan vragen om het voorarrest te verlegen met veertien dagen.

Het is echt heel spannend, zo komen we de komkommertijd wel door!
http://nos.nl/artikel/399 ... ri-blijft-vastzitten.html

De NOS komt met hetzelfde bericht, maar dan met tien dagen verlenging. Het is net voetbal. Hoeveel blessuretijd komt erbij?
quote:mrsstanleywalker schreef op 26 juli 2012 @ 13:56:

http://nos.nl/artikel/399 ... ri-blijft-vastzitten.html

De NOS komt met hetzelfde bericht, maar dan met tien dagen verlenging. Het is net voetbal. Hoeveel blessuretijd komt erbij?En.. draait het uit op strafschoppen?
Die zijn al geweest, waren allemaal raak.
Eindelijk een die het wel kan, doet ie verdorie aan de verkeerde sport.
Ik zie het dan wel voor me, hoe zo'n voetbalwedstrijd zou gaan: "Nee Badr! De bal.. de bál schoppen!"
Wat dan wel weer fijn is, is dat strafschoppen genomen mogen worden nádat de wedstrijd is afgelopen.

En ik las hier dat er ook een heleboel penose bij de voetbal zit. Dat zal de overstap vast versoepelen!
Dus niet dit dan?

http://i32.tinypic.com/13z4ith.png

(Ja, lach maar, Estelleke zit ermee... manman, wann toestand)
conversation = awareness
Nou ja, Badr zit. Estelle zit juist even zonder.
quote:mrsstanleywalker schreef op 26 juli 2012 @ 14:24:

Dus niet dit dan?

http://i32.tinypic.com/13z4ith.pngIk denk als hij het bij dit houdt, dat 'ie het voor zijn doen goed gedaan heeft. Die ander z'n voet zit nog vast, toch? Nou dan.
quote:qwerttu schreef op 26 juli 2012 @ 14:30:

Nou ja, Badr zit. Estelle zit juist even zonder.

Ah, oké dan.

Maar Badr is dan ook de Dadr!
conversation = awareness
Qwerttu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven