Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
http://www.telegraaf.nl/b ... e_mogelijk_getuige__.html

AMSTERDAM - Estelle Cruijff, de vriendin van Badr Hari, wordt mogelijk opgeroepen om te getuigen.

Hari wordt verdacht van twee mishandelingen en is woensdagavond aangehouden toen hij zich op het politiebureau meldde.

Een woordvoerder van het Openbaar Ministerie (OM) in Amsterdam zei donderdag dat veel mensen die begin juli bij de mishandeling tijdens het dancefeest Sensation aanwezig waren, zullen worden gehoord. Estelle was daar met kickbokser Hari.

Hari wordt donderdag verhoord door de politie. Vrijdag wordt hij voorgeleid aan de rechter-commissaris. Het Openbaar Ministerie zal dan vragen om zijn voorarrest met twee weken te verlengen.

oelalala!
Heuse reclameblokken ertussen door. Het begint steeds meer op voetbal te lijken.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:mrsstanleywalker schreef op 26 juli 2012 @ 14:55:

Heuse reclameblokken ertussen door. Het begint steeds meer op voetbal te lijken. haha, knip- en plakdiploma nooit gehaald. Valt me wel tegen dat sky sport news er nog geen aandacht aan heeft besteed. Staat hier elke dag wel een paar uur op, maar geen nieuws over badr. h. en vriendin met voetbalconnecties.
Bel Sky anders even!
Misschien weten ze het nog niet.
quote:frizzy schreef op 26 juli 2012 @ 15:11:

Bel Sky anders even! Heb ze gemaild. Maar zo op de website te zien behandelen ze geen K1 sport, alleen boksen. Jammer hoor.
quote:katrientjepientje schreef op 26 juli 2012 @ 15:17:

[...]

Heb ze gemaild. Maar zo op de website te zien behandelen ze geen K1 sport, alleen boksen. Jammer hoor.Vandaar!
http://www.telegraaf.nl/p ... _voor_Ruud_Gullit___.html

ruud heeft een nieuwe Estelle!

AMSTERDAM - FOTO'S - Ruud Gullit heeft op Ibiza niet alleen een heerlijke tijd gehad met zijn kinderen, maar blijkbaar ook met een nog onbekende blondine...

Een fotograaf van het Britse boulevardblad Daily Mail spotte Ruud met een blonde vrouw op het strand. En aan de kiekjes is te zien dat Ruud de grootste moeite heeft om zijn handjes thuis te houden...

Eind goed, al goed.
Hahaha, smakelijke laatste pagina!
Waarvan zou ze de lengte aan het bepalen zijn op die ene foto?

http://www.dailymail.co.u ... divorce-wife-Estelle.html
Hahaha die wilde ik ook net plakken.
Het is echt komkommertijd, djezus op m'n vrije dag met stralend weer tussen het schoonmaken door constant dit topic bekijken.

Maaruh, wordt nu wel serieus als hij twee weken in voorarrest moet zitten.

Estelle heeft binnen no time een ander.

Zeker als hij schuldig wordt bevonden en vast komt te zitten.
Love...miss..will never forget you..
Ach purplesky, ben je zoveel illusies armer dat je niet meer in de ware liefde geloofd?
Nee,daar gaat mijn laatste sprankje hoop.

Het was als een sprookje uit Duizend en één nacht :snik:

Was deze al geplaatst?

Vind Holman normaal gesproken een irritant zeikerig ventje, maar dit vond ik wel komisch:

http://www.parool.nl/paro ... ud-belt-met-Estelle.dhtml
Love...miss..will never forget you..
Hij wordt morgen voorgeleid bij de RC en dat betekent bij deze feiten dat hij hoogstwaarschijnlijk een strafblad heeft. Als dat niet zo was, dan zijn er namelijk geen 'gronden' om voor te geleiden.
Ex Gullit is gezien met een blondine, gaat dat ook zoveel reacties los maken?

http://www.destentor.nl/n ... vakantie-met-blondine.ece

Zou Badr ook een cel moeten delen?
Astrape kun je dat uitleggen? Je wordt toch altijd voorgeleid als men je wil vasthouden in afwachting van Het onderzoek?
quote:redband schreef op 26 juli 2012 @ 17:33:

Ex Gullit is gezien met een blondine, gaat dat ook zoveel reacties los maken?

http://www.destentor.nl/n ... vakantie-met-blondine.ece

[afbeelding]Weet ik niet. Trimt ze andere mensen in elkaar voor haar beroep? In in d'r vrije tijd? Zijn er al voeten van benen los geschopt? Houdt ze van afdrogen? Zo nee, dan denk ik dat het wel mee zal vallen met de reacties. Hooguit dat het in de krant komt als Ruud haar was doet, het blijft natuurlijk wel komkommertijd.
Nah, denk het niet redband. Of ze moet flink huis gaan houden op één of ander festival dit weekend met afgerukte ledematen als resultaat. Anders vind ik haar geen topic waard.
Uitgangspunt is altijd wel dat het onderzoek van de politie zo snel mogelijk is afgerond. Om iemand weken na dato aan te houden en dan twee weken vast te houden enkel en alleen voor onderzoek, is niet helemaal logisch. Het kan wel, maar erg sterk is het niet en er is een goede kans dat de rechter-commissaris daar niet in mee gaat. Het onderzoek liep immers al toen diegene nog vrij was en in dit geval was er bij politie blijkbaar ook niet de noodzaak hem zo snel mogelijk van straat te halen ivm het onderzoek, want hij is nog gewoon op vakantie geweest. Zat getuigen die in de tussentijd beinvloed kunnen zijn geweest. (Want dát is wat de onderzoeksgrond inhoudt: onderzoek dat door de verdachte kan worden beinvloed, dus voornamelijk: het horen van getuigen. Ander politieonderzoek kan hoe dan ook doorgaan)

Het is een stuk logischer als hij wordt voorgeleid omdat er herhalingsgevaar is. En dat wordt doorgaans aangenomen als er een strafblad is (met strafbare feiten op hetzelfde vlak).
Andere gronden om tot voorgeleiding over te gaan zijn trouwens vluchtgevaar (wat nu niet aan de orde is want hij heeft een vast adres en heeft zich bovendien zelf gemeld) of "12-jaarsfeit + geschokte rechtsorde". En dat is (voor zover ik het verhaal ken) ook niet aan de orde, tenzij ze het zien als een poging tot doodslag.
quote:astrape schreef op 26 juli 2012 @ 17:59:

Andere gronden om tot voorgeleiding over te gaan zijn trouwens vluchtgevaar (wat nu niet aan de orde is want hij heeft een vast adres en heeft zich bovendien zelf gemeld) of "12-jaarsfeit + geschokte rechtsorde". En dat is (voor zover ik het verhaal ken) ook niet aan de orde, tenzij ze het zien als een poging tot doodslag.

Maar hij heeft ook een dubbele nationaliteit, zijn andere land levert geen onderdanen uit, maakt dit niet meer een vluchtgevaar?

Daar heeft hij ook een vast adres.
quote:astrape schreef op 26 juli 2012 @ 17:29:

Hij wordt morgen voorgeleid bij de RC en dat betekent bij deze feiten dat hij hoogstwaarschijnlijk een strafblad heeft. Als dat niet zo was, dan zijn er namelijk geen 'gronden' om voor te geleiden.Hij heeft toch een strafblad van dat akkefietje met de buren van een vriend.
Galadriel, er moet sprake zijn van "ernstig gevaar voor vlucht". En ik kan me niet voorstellen dat iemand vindt dat daar sprake van is bij een verdachte die keurig terug is gekomen van vakantie en zichzelf ook nog eens meldt bij de politie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven