Het tweede weggeeftopic
vrijdag 20 juli 2012 om 23:05
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
donderdag 26 juli 2012 om 19:40
donderdag 26 juli 2012 om 19:42
Ik heb niets nodig, wel een paar jongenspantoffels maat 28 van Cars te geef. Ooit een gekocht om kado te geven, maar het jochie bleek al in bezit van een indentiek paar. Moet bij interesse alleen wel even wegwijs gemaakt worden over het verzenden. (beste manier enzo)
“Don’t look back – you’re not going that way.”
donderdag 26 juli 2012 om 19:47
Dit is wat ik nog over heb als IBI haar spullen wilt hebben.
In de aanbieding:
Leuke strandtas van M&S Mode! Helemaal nieuw nog.
Mooie spiegel van licht eikenhout.
Aan de voorkant ziet de spiegel er prima uit, aan de achterkant is er een kleine beschadiging. Dit valt niet te zien als je hem ophangt of neerzet.
Minimok en schotel van Janneke Brinkman, van de maand Augustus. Nieuw in verpakking. Verzending kan, op eigen risico.
Lief grijs vestje / bolero'tje van M&S Mode, maat XL.
Nieuw zwart Gilletje, nooit gedragen! Maat L/XL
Ik woon in omgeving Tiel.
In de aanbieding:
Leuke strandtas van M&S Mode! Helemaal nieuw nog.
Mooie spiegel van licht eikenhout.
Aan de voorkant ziet de spiegel er prima uit, aan de achterkant is er een kleine beschadiging. Dit valt niet te zien als je hem ophangt of neerzet.
Minimok en schotel van Janneke Brinkman, van de maand Augustus. Nieuw in verpakking. Verzending kan, op eigen risico.
Ik woon in omgeving Tiel.
donderdag 26 juli 2012 om 20:00
Molly, je kan me mailen op ikbenikhetisnietanders@hotmail.com.
Het is wel een dik boek die 3 euro kost om te verzenden.
Het is wel een dik boek die 3 euro kost om te verzenden.
donderdag 26 juli 2012 om 20:03
Hallo allen,
Ik heb vandaag even snel mijn kledingkast doorgenomen.
Hopelijk kan ik iemand blij maken.
Tevens heb ik een paar heren overhemden. Ik weet niet of hier interesse voor is maar dat merk ik vanzelf wel. (Zelf van vriend gekregen hoor )
Overhemden (en de rest) zijn schoon maar niet gestreken
Heb je interesse, mail dan even de omschrijving en het nummer die bij de foto staat. (Ga met je muis op de foto staan en je ziet de maat en het nummer).
Mailadres is: bailey123@hotmail.nl
Klik op de link: Foto's
Ik heb vandaag even snel mijn kledingkast doorgenomen.
Hopelijk kan ik iemand blij maken.
Tevens heb ik een paar heren overhemden. Ik weet niet of hier interesse voor is maar dat merk ik vanzelf wel. (Zelf van vriend gekregen hoor )
Overhemden (en de rest) zijn schoon maar niet gestreken
Heb je interesse, mail dan even de omschrijving en het nummer die bij de foto staat. (Ga met je muis op de foto staan en je ziet de maat en het nummer).
Mailadres is: bailey123@hotmail.nl
Klik op de link: Foto's
Als ik moet kiezen tussen vrede of gerechtigheid dan kies ik voor gerechtigheid.
donderdag 26 juli 2012 om 20:03
quote:siepje84 schreef op 26 juli 2012 @ 17:26:
En als toevoeging op bovenstaande: ik heb wel een onuitputtelijk huis met spullen die ik niet gebruik! Wat ik heb gepost, is nog niet eens alles wat ik heb aan te bieden, dus zo af en toe gooi ik er nog even wat extra in deze post!Ik stel voor dat je je videocamera even aansluit, een rondje door het huis loopt en alles even filmt. En dan wijzen wij wel aan wat we allemaal willen hebben.
En als toevoeging op bovenstaande: ik heb wel een onuitputtelijk huis met spullen die ik niet gebruik! Wat ik heb gepost, is nog niet eens alles wat ik heb aan te bieden, dus zo af en toe gooi ik er nog even wat extra in deze post!Ik stel voor dat je je videocamera even aansluit, een rondje door het huis loopt en alles even filmt. En dan wijzen wij wel aan wat we allemaal willen hebben.
donderdag 26 juli 2012 om 20:07
donderdag 26 juli 2012 om 20:13
Oke, ik ga nu iets doen wat ik eigenlijk financieel helemaal niet kan missen, maar oke. Ik vind het leuk om anderen blij te maken!
Ik merk dat er veel vraag naar is, laten we afspreken dat wie het eerst komt, het eerst maalt. Ik weet niet hoe ik het anders eerlijk kan doen.
Nieuwe beige driekwartsbroek van het merk Revolution. Maat 46
Nieuwe driekwart spijkerbroek van M&S Mode. Vorige week gekocht, helaas is hij mij toch te groot! Maat 48!
Nieuwe legging van Miss Etam, kleur camel, maat L. Kaartje zit er nog aan, legging is driekwartslengte met opgestroopte pijpen
Nieuwe leuke jurk van het merk VILA! De jurk is donkerblauw, heeft pofmouwen en is maat L.
Nieuw cocktailjurkje van de H&M! Maat L.
Mooie driekwartsbroek van Promiss, maat 46
2 nieuwe vestjes van het merk LTB, zijn korte vestjes. Een zwarte en een witte, mogen ook apart weg. Beide zijn maat XL.
T-Shirt van M&S, maat M. Maar valt wel iets groter. Zelf heb ik geregeld L, en past dan goed. Leuke opdruk van blauwe pailletten.
Ik merk dat er veel vraag naar is, laten we afspreken dat wie het eerst komt, het eerst maalt. Ik weet niet hoe ik het anders eerlijk kan doen.
Nieuwe driekwart spijkerbroek van M&S Mode. Vorige week gekocht, helaas is hij mij toch te groot! Maat 48!
Nieuwe legging van Miss Etam, kleur camel, maat L. Kaartje zit er nog aan, legging is driekwartslengte met opgestroopte pijpen
Nieuwe leuke jurk van het merk VILA! De jurk is donkerblauw, heeft pofmouwen en is maat L.
2 nieuwe vestjes van het merk LTB, zijn korte vestjes. Een zwarte en een witte, mogen ook apart weg. Beide zijn maat XL.
T-Shirt van M&S, maat M. Maar valt wel iets groter. Zelf heb ik geregeld L, en past dan goed. Leuke opdruk van blauwe pailletten.
donderdag 26 juli 2012 om 20:15
quote:seara schreef op 26 juli 2012 @ 20:13:
Oke, ik ga nu iets doen wat ik eigenlijk financieel helemaal niet kan missen, maar oke. Ik vind het leuk om anderen blij te maken!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]OOOOOOOH! Ik vind dat jurkje van de H&M wel erg mooi! Mag ik die?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]OOOOOOOH! Ik vind dat jurkje van de H&M wel erg mooi! Mag ik die?