Het tweede weggeeftopic

20-07-2012 23:05 3035 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

het eerste weggeef topic

Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.

Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:

(1. link tijdelijk uit je bericht halen)

2. inloggen op je account

3. Album aanklikken

4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.

5. url kopieren

6 url hier plakken

7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)

8. 4,5,6,7 eventueel herhalen

9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet

9b bericht plaatsen.

Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:

Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
wauw zou ik het blauwe gehaakte gilet en het gestreepte shirt ook mogen?

En ik ben heel brutaal maar als Mika het paarse jasje niet wilt zou ik die ook nog wel graag willen.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk! Ik heb je gemaild, mail maar even terug dan met alles wat je zou willen hebben. Het paarse jasje is ook gewoon voor jou, jij verdiend dat wel (volg nog wel eens stiekem wat). En als Mika niet genoeg zou hebben aan deze 2 dingen dan heb ik vast nog wel meer!
Tatli, bedankt voor de mooie spullen!!! Je hebt mail!!
Ik heb niets nodig, wel een paar jongenspantoffels maat 28 van Cars te geef. Ooit een gekocht om kado te geven, maar het jochie bleek al in bezit van een indentiek paar. Moet bij interesse alleen wel even wegwijs gemaakt worden over het verzenden. (beste manier enzo)

“Don’t look back – you’re not going that way.”
Dit is wat ik nog over heb als IBI haar spullen wilt hebben.

In de aanbieding:

Leuke strandtas van M&S Mode! Helemaal nieuw nog.

Mooie spiegel van licht eikenhout.

Aan de voorkant ziet de spiegel er prima uit, aan de achterkant is er een kleine beschadiging. Dit valt niet te zien als je hem ophangt of neerzet.

Minimok en schotel van Janneke Brinkman, van de maand Augustus. Nieuw in verpakking. Verzending kan, op eigen risico.

Lief grijs vestje / bolero'tje van M&S Mode, maat XL.

Nieuw zwart Gilletje, nooit gedragen! Maat L/XL

Ik woon in omgeving Tiel.
Had je t zwarte giletje nog?
Newnick, jij hebt ook mail!
Tickel, wat een waanzinnig leuke slofjes! Ik heb geen kids maar wel neefjes, al heb ik geen idee op welke leeftijd ze maat 28 hebben..?

Als iemand anders ze wil pas ik hoor, maar mocht je er niet vanaf komen...
Ik vind dat bovenste bolerootje wel leuk!!
668, the neighbour of the Beast
Ibi, als je dat boek nog hebt, dan ontvang ik hem graag.

MevrouwR: dat lingeriesetje wil ik eventueel wel, als mijn man ook gearriveerd is. En al die andere bruids- en babyzaken van anderen zie ik dan ook graag tegemoet!
Blondie en Rara, jullie pakjes zijn binnen, hartstikke bedankt!
Peacy & Marels, Mika86 was eerst, dan Lucy via de mail, en dan jullie, dus als deze dames het niet willen dan laat ik het weten!
Molly, je kan me mailen op ikbenikhetisnietanders@hotmail.com.

Het is wel een dik boek die 3 euro kost om te verzenden.
Going to stay tuned Seara! .
quote:peacy schreef op 26 juli 2012 @ 20:01:

Going to stay tuned Seara! .Haha ik ga wel kijken of ik nog meer heb.. Heb nu alles op marktplaats staan, maar ik vind dit veel leuker!
Hallo allen,

Ik heb vandaag even snel mijn kledingkast doorgenomen.

Hopelijk kan ik iemand blij maken.

Tevens heb ik een paar heren overhemden. Ik weet niet of hier interesse voor is maar dat merk ik vanzelf wel. (Zelf van vriend gekregen hoor )

Overhemden (en de rest) zijn schoon maar niet gestreken

Heb je interesse, mail dan even de omschrijving en het nummer die bij de foto staat. (Ga met je muis op de foto staan en je ziet de maat en het nummer).

Mailadres is: bailey123@hotmail.nl

Klik op de link: Foto's
Als ik moet kiezen tussen vrede of gerechtigheid dan kies ik voor gerechtigheid.
quote:siepje84 schreef op 26 juli 2012 @ 17:26:

En als toevoeging op bovenstaande: ik heb wel een onuitputtelijk huis met spullen die ik niet gebruik! Wat ik heb gepost, is nog niet eens alles wat ik heb aan te bieden, dus zo af en toe gooi ik er nog even wat extra in deze post!Ik stel voor dat je je videocamera even aansluit, een rondje door het huis loopt en alles even filmt. En dan wijzen wij wel aan wat we allemaal willen hebben.
Bailey, welke maten zijn de dames kleding?
quote:seara schreef op 26 juli 2012 @ 20:05:

Bailey, welke maten zijn de dames kleding?Sorry, vergeten te zeggen. Ga met je muis op de foto staan en dan zie je gelijk de maat en het nummer van de desbetreffend artikel.
Als ik moet kiezen tussen vrede of gerechtigheid dan kies ik voor gerechtigheid.
Het is bijna tijd voor deel 3.

Is het een idee om een 'korte' openingspost te hebben en gelijk in de eerste reactie meer uitleg? (doen de postcrossers ook met een kaartenwinkellijst)

*bladert weer terug in topic*
Ik zit mobiel .
Als iemand nog kledinghangers over heeft? Ik kan er nog wel een aantal gebruiken.
Oke, ik ga nu iets doen wat ik eigenlijk financieel helemaal niet kan missen, maar oke. Ik vind het leuk om anderen blij te maken!

Ik merk dat er veel vraag naar is, laten we afspreken dat wie het eerst komt, het eerst maalt. Ik weet niet hoe ik het anders eerlijk kan doen.

Nieuwe beige driekwartsbroek van het merk Revolution. Maat 46

Nieuwe driekwart spijkerbroek van M&S Mode. Vorige week gekocht, helaas is hij mij toch te groot! Maat 48!

Nieuwe legging van Miss Etam, kleur camel, maat L. Kaartje zit er nog aan, legging is driekwartslengte met opgestroopte pijpen

Nieuwe leuke jurk van het merk VILA! De jurk is donkerblauw, heeft pofmouwen en is maat L.

Nieuw cocktailjurkje van de H&M! Maat L.

Mooie driekwartsbroek van Promiss, maat 46

2 nieuwe vestjes van het merk LTB, zijn korte vestjes. Een zwarte en een witte, mogen ook apart weg. Beide zijn maat XL.

T-Shirt van M&S, maat M. Maar valt wel iets groter. Zelf heb ik geregeld L, en past dan goed. Leuke opdruk van blauwe pailletten.

Ik ga nu even buiten zitten, ik lees het straks wel!
quote:seara schreef op 26 juli 2012 @ 20:13:

Oke, ik ga nu iets doen wat ik eigenlijk financieel helemaal niet kan missen, maar oke. Ik vind het leuk om anderen blij te maken!

Ik merk dat er veel vraag naar is, laten we afspreken dat wie het eerst komt, het eerst maalt. Ik weet niet hoe ik het anders eerlijk kan doen.

Nieuwe beige driekwartsbroek van het merk Revolution. Maat 46

[afbeelding]

Nieuwe driekwart spijkerbroek van M&S Mode. Vorige week gekocht, helaas is hij mij toch te groot! Maat 48!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Nieuwe legging van Miss Etam, kleur camel, maat L. Kaartje zit er nog aan, legging is driekwartslengte met opgestroopte pijpen

[afbeelding]

Nieuwe leuke jurk van het merk VILA! De jurk is donkerblauw, heeft pofmouwen en is maat L.

[afbeelding]

Nieuw cocktailjurkje van de H&M! Maat L.

[afbeelding]

Mooie driekwartsbroek van Promiss, maat 46

[afbeelding]

2 nieuwe vestjes van het merk LTB, zijn korte vestjes. Een zwarte en een witte, mogen ook apart weg. Beide zijn maat XL.

[afbeelding]

T-Shirt van M&S, maat M. Maar valt wel iets groter. Zelf heb ik geregeld L, en past dan goed. Leuke opdruk van blauwe pailletten.

[afbeelding]OOOOOOOH! Ik vind dat jurkje van de H&M wel erg mooi! Mag ik die?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven