Mode & Beauty alle pijlers

doorschijnend kleding..

26-07-2012 07:24 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb meestal altijd een spaghettitopje aan onder mijn shirtjes, niet altijd, maar soms schijnt mijn kleding door en zie je mijn bh door schijnen, en soms vind ik dat best vervelend, vooral met die warme weer, zou het erg warm zijn om daar dan nog een topje er onder te doen,

Hoe ervaren jullie dit? hebben jullie ook altijd een topje onder, of kan het jullie niks schelen als je bh gewoon duidelijk kan zien? of heeft iemand nog tips om het minder te laten lijken?
Ik snap niet dat rood onder wit geadviseerd word... ik zie dat rode ook duidelijk er doorheen schijnen.
quote:galadriel schreef op 26 juli 2012 @ 08:05:

Onder een witte broek een rode slip, het liefst een naadloos broekje. Zie je niets meer van de onderbroek.

Naadloos wat ik kan vinden is niet, nooit, van katoen. Met dit weer ondergoed van iets anders dan katoen dragen lijkt me niets. Nou ben ik sowieso allergisch voor alles dat niet katoen is, dus heb ik dat niet in de kast.

Ook geen doorschijnende kleding, heb ik dat probleem ook niet

Vind het overigens geen probleem als je een witte broek of bloes aan hebt, die licht doorschijnt (het is tenslotte geen gaas ofzo.. het is gewoon dichte stof) en daar zie je een nette bh of onderbroek onder. Wit, als de stof van je kleding, vind ik dan persoonlijk het mooist erbij. Zoals Moeilijkenaam al zegt, kun je dat gewoon zien als bikini, dan wel met kleding eroverheen. Dan zie je toch net de contouren, je loopt niet in je nakie ofzo.
Later is nu
Ik doe altijd een topje onder iets doorschijnends aan, anders zou ik zo in de goedkope straten van de Wallen kunnen gaan liggen. Mijn zus doet er geen topje onder, maar omdat zij een hele andere kledingstijl en een heel ander figuur heeft, kan ze dat hebben.
Liever elitair dan een pauper!
Ik draag zomer en winter een topje onder al mijn kleding. Winter tegen de kou en zomer voor t zweet, anders plakken je kleren zo aan je lijf, bleh!

In ziekenhuizen vind ik ook dat personeel een top aan moet hoor, als ze aan bed voorover buigen kijk je zo naar binnen, wil je toch ook niet?!

En rood is trouwens wel een goede kleur tegen doorschijnen hoor! Bordeaux rood, apart eigenlijk.
Bij de action momenteel een comfort bh te koop voor €2,50. Dus geen volledig topje maar een half topje, zo gebruik ik het dan!
Hier op mijn werk ook altijd een hemd onder mijn t-shirts oid aan. Ook met dit weer. Vandaag een lang hemdje met eroverheen een bloesje met korte mouwen. Maar eigenlijk nog meer omdat ik absoluut geen blote rug of buik wil laten zien en dus niet eens omdat iets super doorschijnt. Ik werk alleen met mannen en voel me anders niet prettig en zou daar trouwens ook zeker opmerkingen over krijgen. Prive ben ik er wel makkelijker in trouwens, draag nu geen hemden onder shirts.
Ik heb het nogal snel warm en draag nude ondergoed onder doorschijnende kleding. Je ziet daar niets van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven