Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
LAAT
Oh, en een nijkeuken is ook vast heel leuk

Pff, en ik heb niet eens gedronken vanavond...
Hey Digi!

Hoe was je reis?
hoooooi!
Nijkeuken,haha.

Besef mij ineens,een bijkeuken??

wie heeft er tegenwoordig een bijkeuken? wat een burgertrutterij zeg,haha!
Balen soleil,van je afwijzing.

En balen dat je een slechte dag had.

Ja idd linza,hoe was je weekend?

Was met ex ikke?

Hoi digi,was je op reis??
Hooooooi... (of voor Iry eigenlijk haaaaaai)

Balen zeg Soleil van die afwijzing! Dat maakt het moeilijk om je motivatie vast te houden, maar je moet maar zo denken dat die banen niet voor jou bedoeld waren. Ze hadden vast niet bij je gepast!

En waarom ik zo mopper? Scharrelvlees..terug naar ex!
Ow..en Soleil...kon je ondanks je rotdag wel een beetje genieten van het cadeautje van je vriendinnen? Dat is namelijk veel meer waard dan die stomme afwijzingen!!
O ja wel gerelaxed achter niet boeiend forum. Maarja,was te laat klaar om een film op tv te kijken .
quote:_Soleil_ schreef op 11 april 2008 @ 00:50:

Hey Digi!

Hoe was je reis?Cool man, niet te doen. Wel heel vermoeiend. Maar deze experience nemen ze me niet meer af!
Haaaaai ikke! spekkie?
En we pstn gewn dor over nijkeukens hor...geen problm!

En Iry...met mijn ex is niks (denk ik..die spreek ik niet meer..haha). Maar leuke scharrel gaat wel terug naar zijn ex (of in ieder geval uitzoeken hoe en wat enzo..) En dat zonder mij... grrr....
Doe maar een hele zak Iry!
Er lijkt dan niet een baan voor mij bedoeld te zijn... Ik krijg alleen maar afwijzingen. Maar op de een of andere manier heb ik het gevoel, dat de bijstand ook niet echt voor mij bedoeld kan zijn. Maar daar dreig ik wel in te vallen zo. Zucht. Wie had dat ooit gedacht.

Ikke, je spreekt in raadselen. Scharrelvlees? Ex?

Maar je hoeft niks te vertellen natuurlijk.
Oh zo,tsja mannen,grrrr.

Nou de hele zak dan maar,beetje troostsnoep(wordt je wel misselijk van)
Ik ga ze niet opeten hoor die spekken...ga ik nonchalant op een bar gooien

En Soleil..echt..blijf geloven..DE baan voor jou gaat nog voorbij komen. Als dat eenmaal zo is weet je waarom je bij die anderen niet werd aangenomen! (peptalk kan geen kwaad toch?). Maar vandaag mag je nog balen over je afwijzing....

En het is niet zo'n raadsel hoor..had een leuke scharrel (man), vanavond kwam ie vertellen dat ie toch nog niet klaar was met zijn ex.... exit ikke dus...
ja soleil,life sucks af en toe.

Ik zit alweer 6 jaar in de wao,ook nooit verwacht daarin te belanden.En zonder toekomstperspectief.

Tsja....en er ligt nog een studie stof te happen.
Jaaa, Iry, burgertr*tje, haha.

Kijk maar uit dat Mr Wasabi die nijkeuken niet ontdekt!

Goed zeg Ikke, je spreekt al nachttaal! Dat heb je snel opgepikt.

Wat vervelend, van scharrel. Maar je moet maar zo denken dat hij dan niet voor jou bedoeld was Jekomt binnenkort vast een veeeeeeeeel leukere man tegen! Misschien wel door de spekkies-leer die je nu kent

Ja, ik was erg blij met mijn vriendinnen vanavond. Het zijn schatten. Ze nemen me binnekort lekker een avondje mee uit eten naar een restaurant wat ik mag kiezen. Leuk hè. Vind ik veel leuker eigenlijk dan een gewoon cadeautje, want nu kan ik uitkijken naar een gezellig avondje. En ik kreeg nog een pakje sigaretten, lol, want bij lekker eten hoort lekker roken, vonden ze
Oh,ikke is beter in de peptalks vanavond dan ik,sorry.

Ook maar een spekkie dan soleil?
Snel plannen dat etentje dan soleil! anders wordt er niet lekker gerookt na het eten.
hahah..wat is dat toch met goede raad en peptalk dat je die direct terug krijgt! En dan denkt..grrr...maar ik wil helemaal geen veeeel leukere....ik wil deze! Dus ook ik mag vandaag nog even balen over scharrel. Morgen ga ik de peptalk ook weer op mezelf toepassen

En me aansluiten bij de cursus spekkies-leer natuurlijk!

Iry..heb je de cursus al op DVD??

Enne..wat voor studie heb je liggen die stof ligt te happen?
Ow..en idd...klinkt als super vriendinnen!! En nog rokende ook..haha..! Idd maar snel plannen..
tsja,de bijkeuken biedt wel vele mogelijkheden.

De opties waren enorm!

Fitnessruimte,hobbykamer,kantoor,speelruimte,loungehoek,spelcomputerhoek,studiekamer.

En het is geworden..........washok! yeah!!!!!

Altijd al willen hebben,das toch de droom van iedere vrouw. Een eigen washok(zucht)
Mijn troostsnoep heb ik al achter de kiezen vanavond Dus smijt die spekken maar op de bar.

Die stoffige studie ken ik ook, Iry. Zonde eigenlijk. Ik wil ook wel weer eens een studie oppakken, maar dan een die ik wel leuk vind. Maar eerst een inkomen, anders is een studie ook niet te betalen.

Bedankt voor je peptalk, Ikke. Je zult ook wel gelijk hebben, maar af en toe ben ik de moed even kwijt. Ik hoop maar dat je theorie klopt.

En mannen.... Maar scharrel is gewon stom dat hij niet ziet wat hij laat lopen, dat weet ik zeker. Zo.

Digi, fijn dat je reis geslaad was! Wat heb je allemaal uitgespookt in den vreemde?
ho ho ho,ikke,das niet zomaar een cursusje voor op een dvd!

eerst theorie,dan praktijk,mondeling examen. Heel serieus hoor!

en heb je wel hbo denkniveau?

De cursus binnenhuisarchitect ligt stof te happen,al een jaar.

Ik mag er 4 jaar over doen.Hij duurt twee jaar,dusse..... moet eens een keer wat gaan doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven