Laat op het forum?
vrijdag 11 april 2008 om 01:01
vrijdag 11 april 2008 om 01:03
vrijdag 11 april 2008 om 01:05
Er lijkt dan niet een baan voor mij bedoeld te zijn... Ik krijg alleen maar afwijzingen. Maar op de een of andere manier heb ik het gevoel, dat de bijstand ook niet echt voor mij bedoeld kan zijn. Maar daar dreig ik wel in te vallen zo. Zucht. Wie had dat ooit gedacht.
Ikke, je spreekt in raadselen. Scharrelvlees? Ex?
Maar je hoeft niks te vertellen natuurlijk.
Ikke, je spreekt in raadselen. Scharrelvlees? Ex?
Maar je hoeft niks te vertellen natuurlijk.
vrijdag 11 april 2008 om 01:08
Ik ga ze niet opeten hoor die spekken...ga ik nonchalant op een bar gooien
En Soleil..echt..blijf geloven..DE baan voor jou gaat nog voorbij komen. Als dat eenmaal zo is weet je waarom je bij die anderen niet werd aangenomen! (peptalk kan geen kwaad toch?). Maar vandaag mag je nog balen over je afwijzing....
En het is niet zo'n raadsel hoor..had een leuke scharrel (man), vanavond kwam ie vertellen dat ie toch nog niet klaar was met zijn ex.... exit ikke dus...
En Soleil..echt..blijf geloven..DE baan voor jou gaat nog voorbij komen. Als dat eenmaal zo is weet je waarom je bij die anderen niet werd aangenomen! (peptalk kan geen kwaad toch?). Maar vandaag mag je nog balen over je afwijzing....
En het is niet zo'n raadsel hoor..had een leuke scharrel (man), vanavond kwam ie vertellen dat ie toch nog niet klaar was met zijn ex.... exit ikke dus...
vrijdag 11 april 2008 om 01:09
Jaaa, Iry, burgertr*tje, haha.
Kijk maar uit dat Mr Wasabi die nijkeuken niet ontdekt!
Goed zeg Ikke, je spreekt al nachttaal! Dat heb je snel opgepikt.
Wat vervelend, van scharrel. Maar je moet maar zo denken dat hij dan niet voor jou bedoeld was Jekomt binnenkort vast een veeeeeeeeel leukere man tegen! Misschien wel door de spekkies-leer die je nu kent
Ja, ik was erg blij met mijn vriendinnen vanavond. Het zijn schatten. Ze nemen me binnekort lekker een avondje mee uit eten naar een restaurant wat ik mag kiezen. Leuk hè. Vind ik veel leuker eigenlijk dan een gewoon cadeautje, want nu kan ik uitkijken naar een gezellig avondje. En ik kreeg nog een pakje sigaretten, lol, want bij lekker eten hoort lekker roken, vonden ze
Kijk maar uit dat Mr Wasabi die nijkeuken niet ontdekt!
Goed zeg Ikke, je spreekt al nachttaal! Dat heb je snel opgepikt.
Wat vervelend, van scharrel. Maar je moet maar zo denken dat hij dan niet voor jou bedoeld was Jekomt binnenkort vast een veeeeeeeeel leukere man tegen! Misschien wel door de spekkies-leer die je nu kent
Ja, ik was erg blij met mijn vriendinnen vanavond. Het zijn schatten. Ze nemen me binnekort lekker een avondje mee uit eten naar een restaurant wat ik mag kiezen. Leuk hè. Vind ik veel leuker eigenlijk dan een gewoon cadeautje, want nu kan ik uitkijken naar een gezellig avondje. En ik kreeg nog een pakje sigaretten, lol, want bij lekker eten hoort lekker roken, vonden ze
vrijdag 11 april 2008 om 01:12
hahah..wat is dat toch met goede raad en peptalk dat je die direct terug krijgt! En dan denkt..grrr...maar ik wil helemaal geen veeeel leukere....ik wil deze! Dus ook ik mag vandaag nog even balen over scharrel. Morgen ga ik de peptalk ook weer op mezelf toepassen
En me aansluiten bij de cursus spekkies-leer natuurlijk!
Iry..heb je de cursus al op DVD??
Enne..wat voor studie heb je liggen die stof ligt te happen?
En me aansluiten bij de cursus spekkies-leer natuurlijk!
Iry..heb je de cursus al op DVD??
Enne..wat voor studie heb je liggen die stof ligt te happen?
vrijdag 11 april 2008 om 01:14
vrijdag 11 april 2008 om 01:14
Mijn troostsnoep heb ik al achter de kiezen vanavond Dus smijt die spekken maar op de bar.
Die stoffige studie ken ik ook, Iry. Zonde eigenlijk. Ik wil ook wel weer eens een studie oppakken, maar dan een die ik wel leuk vind. Maar eerst een inkomen, anders is een studie ook niet te betalen.
Bedankt voor je peptalk, Ikke. Je zult ook wel gelijk hebben, maar af en toe ben ik de moed even kwijt. Ik hoop maar dat je theorie klopt.
En mannen.... Maar scharrel is gewon stom dat hij niet ziet wat hij laat lopen, dat weet ik zeker. Zo.
Digi, fijn dat je reis geslaad was! Wat heb je allemaal uitgespookt in den vreemde?
Die stoffige studie ken ik ook, Iry. Zonde eigenlijk. Ik wil ook wel weer eens een studie oppakken, maar dan een die ik wel leuk vind. Maar eerst een inkomen, anders is een studie ook niet te betalen.
Bedankt voor je peptalk, Ikke. Je zult ook wel gelijk hebben, maar af en toe ben ik de moed even kwijt. Ik hoop maar dat je theorie klopt.
En mannen.... Maar scharrel is gewon stom dat hij niet ziet wat hij laat lopen, dat weet ik zeker. Zo.
Digi, fijn dat je reis geslaad was! Wat heb je allemaal uitgespookt in den vreemde?
vrijdag 11 april 2008 om 01:17
ho ho ho,ikke,das niet zomaar een cursusje voor op een dvd!
eerst theorie,dan praktijk,mondeling examen. Heel serieus hoor!
en heb je wel hbo denkniveau?
De cursus binnenhuisarchitect ligt stof te happen,al een jaar.
Ik mag er 4 jaar over doen.Hij duurt twee jaar,dusse..... moet eens een keer wat gaan doen.
eerst theorie,dan praktijk,mondeling examen. Heel serieus hoor!
en heb je wel hbo denkniveau?
De cursus binnenhuisarchitect ligt stof te happen,al een jaar.
Ik mag er 4 jaar over doen.Hij duurt twee jaar,dusse..... moet eens een keer wat gaan doen.