Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
Denk ik dat wasbordje er wel bij,de rest is wel te regelen,haha!
[quote]_Soleil_ schreef op 11 april 2008 @ 01:48:

De beste motivatie is bij mij toch altijd bezoek. Dan moet het wel hè.

quote]

ja dat werkt voor mij ook het beste...
quote:iry schreef op 11 april 2008 @ 01:54:

Wel een leuk idee voor een rollenspel. Ben dat tarzan en jane wel een beetje zat. tja en dat geslinger door de kamer...pfff gevaarlijk ook nog!
En ik ben een dwangmatige trut. zelfs mijn rolgordijnen moeten precies gelijk hangen.
quote:claire123 schreef op 11 april 2008 @ 01:57:

[...]

tja en dat geslinger door de kamer...pfff gevaarlijk ook nog!Ja joh! hij laat mij iedere keer vallen,ik zit onder de blauwe plekken.
quote:iry schreef op 11 april 2008 @ 01:58:

[...]

Ja joh! hij laat mij iedere keer vallen,ik zit onder de blauwe plekken.

arme jij!! En toch steeds weer proberen hè!!
We hebben zijn ook nog een keer de sms kant op gegaan. Toen deden we bokito en yvonne. Maarja dat was zo'n zooi met die tomatenketchup.
quote:claire123 schreef op 11 april 2008 @ 02:00:

[...]

arme jij!! En toch steeds weer proberen hè!!Tsja,ik wilde hem niet kwetsen.
ach sloddervos zou ik het niet willen noemen. Eerder een gezellige malloot chaoot

Ik schaam me nergens voor. Ik ben in een dusdanige psychische staat dat ik mijn huishouden mag laten versloffen vind ik. Nu nog even een excuus bedenken voor alle voorgaande jaren Hoewel, ik vind het wel echt minder belangrij nu ik hier weer alleen ben, merk ik. Toen ik hier samenwoonde vond ik het veel belangrijker dat het huiselijk was en leefbaar en gezellig.
Ik ben ook een chaoot hoor!

Maar dan anders.
Laatste sigaretje en dan ga ik mijn lijfje eens te rusten leggen.
Dat heb ik ook soleil...toen ik samenwoonde vond ik dat ook veel belangrijker. Toch vind het wel fijn een net en gezellig huis. Ik heb het nu wel heel erg netjes...we zullen zien hoe lang ik dat nu vol kan houden.
quote:iry schreef op 11 april 2008 @ 01:57:

En ik ben een dwangmatige trut. zelfs mijn rolgordijnen moeten precies gelijk hangen.Dat heb ik met schilderijen. Ik kan het niet uitstaan als die niet recht hangen. Zelfs als ik ergens op bezoek ben, hang ik ze rustig recht.
Ik ga nu ook maar eens verstandig doen...

Trusten meiden!!!
Echt netjes wordt het hier nooit. Daar heb ik gewoon veel te weinig plek voor. Ik denk dat het pas weer een beetje georganiseerd wordt op het moment dat ik vehuis. Helaas zal dat nog wel weer even duren.
Welterusten Claire!

Ik zit ook aan mijn laatste sigaret. Echt waar!
quote:iry schreef op 11 april 2008 @ 02:00:

We hebben zijn ook nog een keer de sms kant op gegaan. Toen deden we bokito en yvonne. Maarja dat was zo'n zooi met die tomatenketchup.dit zie ik nu pas... dat is ook wel gelijk hardcore SM
Truste claire!!

Ik zit ook aan mij laatse soleil.
Hahah! ja dat was wel heftig gelijk.
Nee hoor,das allemaal flauwekul hoor. Ik doe niet van die rare spelletjes(voordat jullie een raar beeld van mij krijgen)
Soleil,niet wachten,gewoon een keer beginnen met uitzoeken en vooral,weggooien!! maak je leven simpel met minder spullen.

dat ruimt al lekker op.
Haha, we hebben al lang een aar beeld van je joh. Maar dat geeft niks, ik houd niet van standaard
Er is echt niet zo veel dat ik kan weggooien. Maar ik woon gewoon echt echt echt heel heel heel erg klein.
Van mij? hoezo?
Hmmm...zal ik een keer langskomen soleil?

Dwangmatige iry,schept wel wat orde in de kleine ruimte hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven