The Never Ending Question deel 85

20-03-2012 20:04 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar gaan we weer!

Draag jij pantoffels oid in huis?
Nee, nu niet. (heb het speciaal voor jou nog even gecheckt )

Welke taal zou je graag goed spreken, en waarom?
Spaans! Lijkt me handig om te kunnen spreken, aangezien het een wereldtaal is (en ik best wel vaak naar Spaanstalige landen op vakantie ga).

Wanneer werd je voor het eerst ongesteld?
I am surrounded by morons
Toen ik 12 was.

Hou oud was je bij je bij je ontmaagding?
Ik was net een weekje 17.

Wat vond je van je eerste keer?
Heel erg spannend maar wel geslaagd.

Wanneer en waarom ben je voor het laatst boos geweest?
Toen er in de patatzaak n 15 jarige per se achter me ging staan en hard in mn oor smakte... Er was nog genoeg ruimte. Was echt TE GOOR! Heb n stap naar achter gedaan zodat ie wel ergens anders moest staan. Lijkt overdreven maar dat geluid maakt enorme woede in me los..

Aan welk geluid heb jij n hekel?
Pannen, bestek, hoog zangstemmen (de vreselijke uithalen van bijvoorbeeld Christina Aguilera), gillende schelle kinderstemmen (die gillen om het gillen), snot 'ophalen'.

Wat is het mooiste cadeau dat je ooit hebt gekregen?
Mijn kinderen, denk ik dan (heb er wel 2, dus weet niet of dat telt?)

als het iets moet zijn wat je op je verjaardag krijgt met een strikje erom zeg maar, dan een zelf gemaakt schilderij van mijn tante voor mij afstuderen. Vond ik een hele eer, om verschillende redenen (ga ik niet allemaal uitleggen hier).

Leuke vraag, laat hem staan.
het mooiste? Ik denk de dvd box van desperate housewives. Ik kreeg die van mijn man die op dat moment hij in de daniel den hoed lag. Hij had daar geregeld via bol dat die op mijn verjaardag ingepakt thuis bezorgd werd. Ik wist van niks en was zo verrast. Ik wist niet eens dat hij onthouden had dat ik die serie leuk vond!

Als jij een dier mocht/moest zijn welk dier zou je dan willen zijn?
n Orka. Familiedier, goed in samenwerken, slim, groot maar prachtig, goed in communicatie.

Wat doe jij als je niet kunt slapen?
Naar de wc gaan, water drinken en 't forum lezen... (Ik hoop dat je nu lekker slaapt!)

Kan je goed wakker blijven 's nachts als het moet? (Bijv voor je werk, of omdat je op vakantie gaat ofzo?)
Ja, als het niet anders kan, dan blijf ik redelijk makkelijk wakker. Het lontje wordt dan overigens wel korter.

Heb jij (ooit) een baan waarbij je soms 'snachts werkt?
Ja, draai 4 nachten in de maand, werk in de zorg.

Wat voor schoenen draag je vandaag?
Zwarte Romeinse sandalen.

Wat heb je gisteren gegeten?
Pasta met tonijn

Wanneer ben je voor het laatst een weekend weg geweest en waar ben je toen geweest?
Hey Phoebe! Das lang geleden!!

3 Jaar terug, een weekendje naar de Ardennen. Om as van mijn schoonvader uit te strooien. Maar hebben daarnaast echt een heerlijke tijd gehad daar.

Ben je bang voor onweer?
Helemaal niet, ik vind het juist mooi fascinerend en geweldig om naar te kijken. Ik ben volgens mij één van die weinige mensen die er echt van kan genieten.

Wat voor een liedje vind je op dit moment erg leuk?
Ik ook hoor! Heerlijk! Alleen niet te dichtbij. Maar verder.. Heb zaterdag uit het raam gehangen toen 't heel hard regende (putdeksels klepperden ervan) en onweerde. Heerlijk hoor. Word er heel ontspannen van

Ik luister op dit moment veel naar muziek die niet "in" is. Maar als je een liedje uit deze tijd bedoelt... Kensington - Don't look back. Sowieso Kensington wel veel nu. Leuk bandje!

Werd/Word jij weleens overvallen door plotseling heel heftige kinderwens?
Nee, dat verschijnsel is voor mij onherkenbaar.

Ik laat de vraag staan.
Hier wel herkenbaar. Er loopt er ook niet voor niets eentje rond hier

Welk televisieprogramma vond jij vroeger heel leuk?
quote:Julia2 schreef op 30 juli 2012 @ 20:54:

Hey Phoebe! Das lang geleden!!

Vroeger als in: als kind? Ik vond Jem altijd geweldig

Waar kan je je echt enorm aan ergeren bij anderen?
Bekrompenheid, achterbaksheid en extreme domheid

Word je snel bruin?
Nee, ben een biggetje. Heb donkerblond haar met heel iets een rooïg gloedje en dus ook bijbehorende huid. Met sproetjes. Alleen mijn gezicht, armen, hals en nek worden bruin. Verder niets. Benen nooit!! Lekker lelijk.

Ga jij altijd naar dezelfde kapper?
Ja. Is inmiddels een takkeneind uit de buurt (vroeger werkte ik daar in de buurt), maar ik blijf er terug gaan, durf gewoon geen andere te proberen.

Wat is het laatste waar jij iemand om hebt uitgelachen?
Ik blijf meestal een paar jaar bij een kapper en dan lijkt het moment weer aangebroken dat het tijd is voor een nieuwe kapper omdat de oude niet meer wil luisteren en het denkt beter te weten..

Wat voor shampoo gebruik jij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven