spoed vraag

31-07-2012 18:47 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie o wie weet waar je terrecht kan als je man je met kinderen en al op straat gooit?

Zonder enige reden.

Familie gaat niet lukken door ziekte en vrienden hebben hun huizen al vol met eigen familie.

Hoop dat iemand me kan helpen.

Groetjes van mijke
Politie nu bellen en hem eruit laten zetten. Kinderen eerst laten ophalen door familie.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Jezus..wat erg!

Je kunt misschien naar een blijf-van-mijn-lijf-huis? Gaat via maatschappelijk werk volgens mij. Of naar een nachtopvang? Het is niet ideaal, maar voor de time being..

Wens je heel veel sterkte, wat een enorm gore klootzak!
crisiscentrum.

man kan je er niet uit gooien MET kinderen.

En niet ZONDER kinderen.
Blijf van mijn lijf huis? Dakloze opvang?
Ik zou de politie bellen
Heb je contact gehad met de politie? Of een wijkagent, buurtregisseur, iets in die trant. Haalt het probleem niet weg, maar misschien kunnen zij bemiddelen dat jullie toch in het huis kunnen blijven terwijl jij en je man de zaken uitpraten/regelen?

Als blijven voor jou ook geen optie is, dan misschien maatschappelijk werk, het Leger des Heils, vrouwenopvang? Ligt ook aan in welke regio/stad jullie je bevinden.

Sterkte!
Waar zit je nu dan?
Wat is er aan de hand? Word je nu bedreigd? Bel gewoon 112 als je in gevaar bent, ren anders naar de buren en laat hen bellen. Houd je kinderen bij je.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
politie bellen.

en dan evt naar het blijf van mijn lijf huis of een andere opvang.
quote:zimaja schreef op 31 juli 2012 @ 18:49:

Blijf van mijn lijf huis? Dakloze opvang?

HIJ moet er uit.

Je MAG iemand niet zomaar MET KINDEREN op straat gooien.

Dus...

HIJ moet er zelf maar uit.

Wat een gestoorde rot vent.
Politie bellen

https://www.stichtingzijweg.nl/watishuiselijkgeweld/
--
Zonder reden?

Wat heeft hij dan gedaan en wat zei hij?

Heb je geen sleutel van je eigen huis?

Gewoon terug naar binnen en binnen blijven.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
het huis is van hem...en het zijn niet zijn kinderen die waren van mijn vorige man
Volgens mij heeft hij dan alle recht om hun er uit te zetten.

Zoals ik zei en de rest: politie bellen.

en heel veel sterkte!!!

Kunnen de kids niet tijdelijk naar hun echte vader? jou ex?
Politie bellen,die komt hem wel even halen denk ik.

Hij KAN je nl niet zomaar op straat gooien met kinderen.

De enige die dan kan gaan is hij.

Heel veel sterkte,ik ben ook ooit midden in de nacht met kinderen en honden naar mijn buren gevlucht,dus weet wat je nu voelt.

Oeps stuk mosterd zie ik nu.
Zijn julllie nu in drect gevaar dan? Brenge je kinderen naar hun vader.
quote:dolores007 schreef op 31 juli 2012 @ 18:50:

[...]

HIJ moet er uit.

Je MAG iemand niet zomaar MET KINDEREN op straat gooien.

Dus...

HIJ moet er zelf maar uit.

Wat een gestoorde rot vent.

Want ? heb je de andere kant al gehoord ?

Waar er 2 vechten hebben er ook 2 schuld !

Als zij de man eruit had getrapt dan was ze stoer geweest ...!

Natuurlijk ben ik het er mee eens dat het niet netjes is mbt de kinderen ..
Zijn jullie getrouwd?
Heb je de politie al gebeld?
Kinderen naar hun vader brengen/laten ophalen! Daarna kijken of jezelf toch voor een nachtje naar een vriendin oid kan
Als het zijn huis is en niet zijn kinderen heb je geen poot om op te staan vrees ik, al is het natuurlijk op zijn zachtst gezegd niet zo aardig van hem.

Ik zou inderdaad contact opnemen met de politie, die hebben wat kortere lijntjes met crisisopvang dan jij en ik. En neem in ieder geval je laptop, telefoon, pinpas en creditcard mee (en alvast tandenborstels en schone onderbroeken en zo).
ben niet in direct gevaar hij heeft me ook niet mishandeld...hij heeft van de ene op de andere dag besloten niet meer verder met me te willen.

Echt zonder aanleiding.
Contact zoeken met de vader van de kinderen, indien de bezoeken goed lopen, dan hebben de kinderen een bed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven