Weggeeftopic deel 3
donderdag 26 juli 2012 om 20:28
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 31 juli 2012 om 18:40
Nog even opnieuw mijn lijstje
Boeken
Mini capitool reisgids Parijs
Mini capitool reisgids Rome
Manon van der Heuvel - Voor de lieve vrede (afgeschreven bibliotheekboek)
Gillian Riley - Minder eten
Susanne Hühn - Loslaten en je ideale gewicht bereiken
Herbjorg Wassmo - Het huis met de blinde serre
Herbjorg Wassmo - De stile kamer
Herbjorg Wassmo - Huidloze hemel
Tom Lanoye - Heldere hemel
Kader Abdolah - De kraai
Joost Zwagerman - Duel
Luca Spaghetti - Vriendschap in Rome
Stephanie Meyer - Het korte tweede leven van Bree Tanner
Petra Nemcova - Vaarwel mijn liefste
Carol Bolt - Het boek met alle antwoorden
Brooke Shields - In de schaduw van mijn geluk
Somaly Mam - De stilte van de onschuld
Een heleboel schoolboeken: Zowel van VMBO theoretisch als van MBO toerisme.
Dvd's
Richting west
The best of Total Touch & Trijntje Oosterhuis
Gooische vrouwen seizoen 2
The princess diaries 1 & 2
Overig
De Flow (tijdschrift) van december
Verstelbare (kinder)skeelers, maat 35 t/m 38
Eén paar schoenen, maat 36
Twee paar dezelfde schoenen, maat 37 en 38
Eén fotohouder:
Je kan me bereiken op GewoonJuul@gmail.com
Boeken
Mini capitool reisgids Parijs
Mini capitool reisgids Rome
Manon van der Heuvel - Voor de lieve vrede (afgeschreven bibliotheekboek)
Gillian Riley - Minder eten
Susanne Hühn - Loslaten en je ideale gewicht bereiken
Herbjorg Wassmo - Het huis met de blinde serre
Herbjorg Wassmo - De stile kamer
Herbjorg Wassmo - Huidloze hemel
Tom Lanoye - Heldere hemel
Kader Abdolah - De kraai
Joost Zwagerman - Duel
Luca Spaghetti - Vriendschap in Rome
Stephanie Meyer - Het korte tweede leven van Bree Tanner
Petra Nemcova - Vaarwel mijn liefste
Carol Bolt - Het boek met alle antwoorden
Brooke Shields - In de schaduw van mijn geluk
Somaly Mam - De stilte van de onschuld
Een heleboel schoolboeken: Zowel van VMBO theoretisch als van MBO toerisme.
Dvd's
Richting west
The best of Total Touch & Trijntje Oosterhuis
Gooische vrouwen seizoen 2
The princess diaries 1 & 2
Overig
De Flow (tijdschrift) van december
Verstelbare (kinder)skeelers, maat 35 t/m 38
Eén paar schoenen, maat 36
Twee paar dezelfde schoenen, maat 37 en 38
Eén fotohouder:
Je kan me bereiken op GewoonJuul@gmail.com
dinsdag 31 juli 2012 om 18:41
Zag net een hele mooie buffetkast bij ons in de kelder staan. Krijg dat ding in m'n eentje (+ kind) echt nooit van z'n plek. Zou ook niet weten waar ik hem dan tijdelijk moet laten want de berging zit al tot de nok toe vol.
Hopelijk staat hij er over een paar uur nog, dan kan manlief mee helpen sjouwen (tenzij hij er niets aan vindt. Ding moet helemaal afgeschuurd en opnieuw geschilderd worden...)
Hopelijk staat hij er over een paar uur nog, dan kan manlief mee helpen sjouwen (tenzij hij er niets aan vindt. Ding moet helemaal afgeschuurd en opnieuw geschilderd worden...)
dinsdag 31 juli 2012 om 18:44
o, nu er iemand over een bonneboekje praat. Ik heb ook nog een aantal kortingsbonnen van 'lekker leven'. (deze bonnen geven korting, dus niet gratis) Korting op bv;
dreft, ariel, nescafe, appelsientje, pamepers, ariel, always, optimel, dash, duster, goroeie start, pyamapapje, gilette,
Het boekje is niet meer compleet, de bonnen die ik zelf gebruik heb ik er dus al uit gehaald. Ik heb nog 40 bonnen over (snel geteld)
Je kan deze bonnen gewoon bij bv de Jumbo aan de kassa geven, korting wordt direct berekend. Dus niets met geld terugstorten op je rekening ofzo.
Iemand interesse?
dreft, ariel, nescafe, appelsientje, pamepers, ariel, always, optimel, dash, duster, goroeie start, pyamapapje, gilette,
Het boekje is niet meer compleet, de bonnen die ik zelf gebruik heb ik er dus al uit gehaald. Ik heb nog 40 bonnen over (snel geteld)
Je kan deze bonnen gewoon bij bv de Jumbo aan de kassa geven, korting wordt direct berekend. Dus niets met geld terugstorten op je rekening ofzo.
Iemand interesse?
dinsdag 31 juli 2012 om 18:47
dinsdag 31 juli 2012 om 18:51
quote:watervrouw2 schreef op 30 juli 2012 @ 23:01:
Heb nog een JJ-dekbedovertrek 1persoons. Kan geen foto vinden online dus kan dat woensdag zelf regelen. Lichtblauw met jeroentje en catootje veelvuldig erop (o.a. voor de tv).
watervrouw2 atgmailpuntcom1-persoons (standaard, volwassenmaat), 1 kussensloop ene zijde Catootje, andere zijde Jeroentje. Strijken doe ik niet voor je
http://www.mijnalbum.nl/Foto-AEI648QG-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-K8HSCKSN-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-K4RYBSEW-D.jpg
Heb nog een JJ-dekbedovertrek 1persoons. Kan geen foto vinden online dus kan dat woensdag zelf regelen. Lichtblauw met jeroentje en catootje veelvuldig erop (o.a. voor de tv).
watervrouw2 atgmailpuntcom1-persoons (standaard, volwassenmaat), 1 kussensloop ene zijde Catootje, andere zijde Jeroentje. Strijken doe ik niet voor je
http://www.mijnalbum.nl/Foto-AEI648QG-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-K8HSCKSN-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-K4RYBSEW-D.jpg
dinsdag 31 juli 2012 om 19:04
quote:Soppie300 schreef op 31 juli 2012 @ 18:46:
Gaby030,
Je pakketje is binnen! Ik ben er echt blij mee. Eindelijk mooie opscheplepels. Alles is ook echt als nieuw. Super bedankt voor de moeite!
Ik ga binnenkort eens kijken wat ik nog meer hier kan aanbieden.
Graag gedaan hoor!
Ik had het bijna allemaal dubbel dus het lag maar in de la te liggen!
Fijn dat jij er nu blij mee bent!
Gaby030,
Je pakketje is binnen! Ik ben er echt blij mee. Eindelijk mooie opscheplepels. Alles is ook echt als nieuw. Super bedankt voor de moeite!
Ik ga binnenkort eens kijken wat ik nog meer hier kan aanbieden.
Graag gedaan hoor!
dinsdag 31 juli 2012 om 19:05
quote:molly74 schreef op 31 juli 2012 @ 18:56:
Zomaar een vraag tussendoor. Ik zie dat er van alles bij iedereen bezorgd is de afgelopen dagen. Is het kind van Zaza toevallig ook al afgeleverd door PostNL de ooievaar? Vind het spannend worden. Gisteravond laat was ze nog hier maar vandaag heb ik haar nog niet gespot.... Ben ook benieuwd!!
Zomaar een vraag tussendoor. Ik zie dat er van alles bij iedereen bezorgd is de afgelopen dagen. Is het kind van Zaza toevallig ook al afgeleverd door PostNL de ooievaar? Vind het spannend worden. Gisteravond laat was ze nog hier maar vandaag heb ik haar nog niet gespot.... Ben ook benieuwd!!
dinsdag 31 juli 2012 om 19:07
quote:gaby030 schreef op 31 juli 2012 @ 19:04:
[...]
Graag gedaan hoor!
We zullen hier goed voor ze zorgen
Maar wat een leuk topic is dit. Als ik dit had geweten had ik niet al mijn goede kleding in de kledingbak gegooid
[...]
Graag gedaan hoor!
We zullen hier goed voor ze zorgen
Maar wat een leuk topic is dit. Als ik dit had geweten had ik niet al mijn goede kleding in de kledingbak gegooid
dinsdag 31 juli 2012 om 19:08
quote:molly74 schreef op 31 juli 2012 @ 18:56:
Zomaar een vraag tussendoor. Ik zie dat er van alles bij iedereen bezorgd is de afgelopen dagen. Is het kind van Zaza toevallig ook al afgeleverd door PostNL de ooievaar? Vind het spannend worden.
ze heeft nog niet eens bedankt voor de zwembroekjes..........geintje, geintje, geintje
Die ligt vast te puffen, hopelijk heeft ze prettige weeen en is haar meisje er snel! oohhh spannend toch altijd weer he en ik ken haar niet eens
Zomaar een vraag tussendoor. Ik zie dat er van alles bij iedereen bezorgd is de afgelopen dagen. Is het kind van Zaza toevallig ook al afgeleverd door PostNL de ooievaar? Vind het spannend worden.
ze heeft nog niet eens bedankt voor de zwembroekjes..........geintje, geintje, geintje
Die ligt vast te puffen, hopelijk heeft ze prettige weeen en is haar meisje er snel! oohhh spannend toch altijd weer he en ik ken haar niet eens
dinsdag 31 juli 2012 om 19:11
dinsdag 31 juli 2012 om 19:19
dinsdag 31 juli 2012 om 19:21
quote:hanglamp schreef op 31 juli 2012 @ 15:09:
@zaza + @tammiek, het behang is net binnen, super bedankt!! Tammiek, wat een mooie postzegelverzameling
, is ook bijna kunst! en Zaza, die vogels krijgen een mooi plekje in de boom!
Ben nu ook al bij bouwmarkt geweest, heel pakket stalen mee. Maar ik mis nog wat echt lekker knalroze behang met een printje. Ook iets in een grasgroene kleur zoek ik nog. Heeft iemand misschien nog wat liggen..over van de baby/kinderkamer? Alvast bedankt! postvakblabla@gmail.com
JeeJ, blij dat mijn pakjes ook eindelijk aankomen!
Tsja, onze roze invasie heb je al, maar het rozen behang komt op kleine stukjes niet zo tot zijn recht he?
Evt. een paar pronkstukjes van Pip van Marktplaats trekken en die dan een prominente plek geven? Die hebben wel echt heeeeele mooie behangetjes.
Maar misschien heeft iemand nog wel een stukkie Pip thuis liggen voor je?
(toch eigenlijk van de zotte dat je moet betalen voor iemand zijn behang restjes...)
Je kan in elk geval al gaan ontwerpen en bedenken!
@zaza + @tammiek, het behang is net binnen, super bedankt!! Tammiek, wat een mooie postzegelverzameling
Ben nu ook al bij bouwmarkt geweest, heel pakket stalen mee. Maar ik mis nog wat echt lekker knalroze behang met een printje. Ook iets in een grasgroene kleur zoek ik nog. Heeft iemand misschien nog wat liggen..over van de baby/kinderkamer? Alvast bedankt! postvakblabla@gmail.com
JeeJ, blij dat mijn pakjes ook eindelijk aankomen!
Tsja, onze roze invasie heb je al, maar het rozen behang komt op kleine stukjes niet zo tot zijn recht he?
Evt. een paar pronkstukjes van Pip van Marktplaats trekken en die dan een prominente plek geven? Die hebben wel echt heeeeele mooie behangetjes.
Maar misschien heeft iemand nog wel een stukkie Pip thuis liggen voor je?
(toch eigenlijk van de zotte dat je moet betalen voor iemand zijn behang restjes...)
Je kan in elk geval al gaan ontwerpen en bedenken!
dinsdag 31 juli 2012 om 19:22
quote:joda schreef op 31 juli 2012 @ 19:08:
[...]
Die ligt vast te puffen, hopelijk heeft ze prettige weeen en is haar meisje er snel! oohhh spannend toch altijd weer he en ik ken haar niet eensYes, je bent ze eindelijk kwijt
[...]
Die ligt vast te puffen, hopelijk heeft ze prettige weeen en is haar meisje er snel! oohhh spannend toch altijd weer he en ik ken haar niet eensYes, je bent ze eindelijk kwijt
dinsdag 31 juli 2012 om 19:31
quote:Zaza_zebra schreef op 31 juli 2012 @ 19:24:
[...]
Woehahaha. Stelletje vrouwen zijn jullie ook.
Merder vanochtend schuldig, jij nu een trauma... maar nu allebei happy! Ik een legere tuin (yeah!) en een leuke magneet-plaat van Winnie de Poeh voor onze kleine (superlief!!), en designed een poets-klus verwijderd van heerlijk BBQ-en!
[...]
Woehahaha. Stelletje vrouwen zijn jullie ook.
Merder vanochtend schuldig, jij nu een trauma... maar nu allebei happy! Ik een legere tuin (yeah!) en een leuke magneet-plaat van Winnie de Poeh voor onze kleine (superlief!!), en designed een poets-klus verwijderd van heerlijk BBQ-en!