spoed vraag
dinsdag 31 juli 2012 om 18:47
dinsdag 31 juli 2012 om 21:41
dinsdag 31 juli 2012 om 21:49
Huur een stacaravan of huisje op een camping in de de buurt voor de komende weken. Stap naar de woningbouw, vraag urgentie aan (als dat überhaupt kan, de regels zijn heel streng), doe een rondje makelaars en vraag naar koopwoningen die te huur staan op zoek naar lange termijn.
Blijf van mijn lijf lijkt me niet op zijn plaats, omdat je niet mishandeld wordt. Je bent "gewoon" dakloos.
Blijf van mijn lijf lijkt me niet op zijn plaats, omdat je niet mishandeld wordt. Je bent "gewoon" dakloos.
dinsdag 31 juli 2012 om 21:54
Ik begrijp de paniek niet.
Waarom ga je met je kinderen bij een man in huis wonen die je er ook zomaar weer uit kan gooien?
Als jij geen back up hebt, dan moet je als de wiedeweerga zorgen dat jij een eigen veilig plek voor je kinderen creëert. Een plek waar niemand jou zomaar uit kan gooien. En hou dat zo, hoe 'aantrekkelijk' de mannen ook zijn die voorbij komen.
Waarom ga je met je kinderen bij een man in huis wonen die je er ook zomaar weer uit kan gooien?
Als jij geen back up hebt, dan moet je als de wiedeweerga zorgen dat jij een eigen veilig plek voor je kinderen creëert. Een plek waar niemand jou zomaar uit kan gooien. En hou dat zo, hoe 'aantrekkelijk' de mannen ook zijn die voorbij komen.
woensdag 1 augustus 2012 om 09:12
quote:goddess78 schreef op 31 juli 2012 @ 19:53:
Wat bedoel je met niet geloofwaardig?
Denk je soms dat dit niet echt is?
Dat ik aandacht aan het trekken ben ofzo?
Nou dat is dus echt niet zo dat kan ik je verzekeren.
Ben op dit moment bij familie maar kan hier ook niet langer blijven helaas.
Het blijf van mijn lijfhuis hier heeft helaas pas vanaf september plek.
Dus vandaar dat ik zo omhoog zit.
Naar de politie gaan heeft ook vrij weinig zin denk ik aangezien hij mij niks aan gedaan heeft.Je hebt meer rechten dan dat je denkt.
Wat bedoel je met niet geloofwaardig?
Denk je soms dat dit niet echt is?
Dat ik aandacht aan het trekken ben ofzo?
Nou dat is dus echt niet zo dat kan ik je verzekeren.
Ben op dit moment bij familie maar kan hier ook niet langer blijven helaas.
Het blijf van mijn lijfhuis hier heeft helaas pas vanaf september plek.
Dus vandaar dat ik zo omhoog zit.
Naar de politie gaan heeft ook vrij weinig zin denk ik aangezien hij mij niks aan gedaan heeft.Je hebt meer rechten dan dat je denkt.
woensdag 1 augustus 2012 om 09:33
quote:dolores007 schreef op 01 augustus 2012 @ 09:19:
Hier ook niet.
Maar goed.
Je kan een vrouw met kinderen niet zomaar opm straat zetten.
Echt zin om die man een pak rammel te geven.
Als het huis van hem is, kan hij dat wel zomaar. Het zijn niet zijn eigen kinderen, dus de ex staat in zijn recht.
Helaas voor TO, zwaar kut, maar de ex valt, buiten dat het niet zo heel aardig is gedaan, en dat er geen mogelijkheid is geboden tot een oplossing te komen for the time being, niets aan te rekenen.
TO zal een eigen woonruimte moeten zoeken, voor dit soort gevallen wordt tegenwoordig geen urgentie meer gegeven, en het leger des heils en een blijf van mijn lijf huis is niet voor dit soort zaken bedoeld.
Hier ook niet.
Maar goed.
Je kan een vrouw met kinderen niet zomaar opm straat zetten.
Echt zin om die man een pak rammel te geven.
Als het huis van hem is, kan hij dat wel zomaar. Het zijn niet zijn eigen kinderen, dus de ex staat in zijn recht.
Helaas voor TO, zwaar kut, maar de ex valt, buiten dat het niet zo heel aardig is gedaan, en dat er geen mogelijkheid is geboden tot een oplossing te komen for the time being, niets aan te rekenen.
TO zal een eigen woonruimte moeten zoeken, voor dit soort gevallen wordt tegenwoordig geen urgentie meer gegeven, en het leger des heils en een blijf van mijn lijf huis is niet voor dit soort zaken bedoeld.
woensdag 1 augustus 2012 om 10:18
Daarom zou ik niet zomaar bij iemand in gaan wonen.
Niet zonder ook rechten te hebben.
Ik woon nu in een huurhuis.
Maar als hij een eigen koop wioning wil, dan ga ik niet mee.
Ik geef niemand de sleutel van mijn leven.
Want als het er op aan komt, is iedereen in staat je kapot te maken.
Wel als ze dat kunnen.
Maar goed, volgens mij mag je koste wat kost niet zomaar iemand die jaren bij je inwoont de straat op gooien.
En zeker geen kinderen,.
Niet zonder ook rechten te hebben.
Ik woon nu in een huurhuis.
Maar als hij een eigen koop wioning wil, dan ga ik niet mee.
Ik geef niemand de sleutel van mijn leven.
Want als het er op aan komt, is iedereen in staat je kapot te maken.
Wel als ze dat kunnen.
Maar goed, volgens mij mag je koste wat kost niet zomaar iemand die jaren bij je inwoont de straat op gooien.
En zeker geen kinderen,.
woensdag 1 augustus 2012 om 15:31
quote:dolores007 schreef op 01 augustus 2012 @ 10:16:
Dus nu mag moeders onder een brug slapen?
Dr kinderen kwijt?
Alleen omdat hij een aarshole is?
Nou nou nou.
God weet wat Moeders uitgevreten heeft...
(hem bedonderd, zwanger van een ander, bankrekening geplunderd, zijn computer gekraakt... ik noem een paar zijwegen)
Dr kinderen kwijt?
Nou nou nou.
God weet wat Moeders uitgevreten heeft...
(hem bedonderd, zwanger van een ander, bankrekening geplunderd, zijn computer gekraakt... ik noem een paar zijwegen)
conversation = awareness
woensdag 1 augustus 2012 om 15:38
quote:dolores007 schreef op 01 augustus 2012 @ 10:16:
Dr kinderen kwijt?
Wat wéét je nou eigenlijk? Heb je feiten en gebeurtenissen die wij, andere forummers, niet hebben? Zou je niet eerst de andere kant moeten horen? TO geeft nergens antoord op, hoe kan je nu zo blind varen op dat beetje info wat zij ons geeft?
En ook dit: dat je hem een pak rammel wilt geven, tjonge... stoer hoor.
Dr kinderen kwijt?
Wat wéét je nou eigenlijk? Heb je feiten en gebeurtenissen die wij, andere forummers, niet hebben? Zou je niet eerst de andere kant moeten horen? TO geeft nergens antoord op, hoe kan je nu zo blind varen op dat beetje info wat zij ons geeft?
En ook dit: dat je hem een pak rammel wilt geven, tjonge... stoer hoor.