Wakkere Vivadames.

17-07-2012 20:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.

Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hier ben ik even kort. Gesprek was erg moeilijk en was blij dat ik niet alleen was. . I.v.m. blijkbaar vele meelezers hier kan/wil ik er niet veel over kwijt.

Had al nachten nauwelijks geslapen en na gesprek geslapen van ca 12 tot 18u en van 19 tot 22.30u. Bijna heel de dag geslapen dus, en eindelijk eens goed en zonder al dat rare dromen. In de korte wakkertijd 2 x gebeld met m'n moeder en 2x gesmst meet Freak. Zondagavond voor het laatst gegeten. Geen trek. Misschien morgen na afspraak internist.

edit: deel TMI weggehaald.
thee wijzigde dit bericht op 01-08-2012 01:02
Reden: aanpassing
% gewijzigd
Sorry dat ik even geen aandacht voor jullie heb.
quote:thee schreef op 01 augustus 2012 @ 00:49:Zondagavond voor het laatst gegeten. Geen trek.

Hier schrik ik van thee.

Zorg je wel goed voor jezelf?

Uhh Thee, je weet zelf ook wel dat je van niet eten alleen nog maar beroerder wordt he. Dat hoeven wij je niet te vertellen toch?

Desnoods eet je wat witte rijst gekookt in bouillon of trek je iets uit de vriezer, maar niet eten is NOOIT een optie!
Ik heb genoeg makkelijke dingen in huis, vriezervoorraad, afbakbrood in soorten, beleg, fruit, toetjes maar krijg het niet weg. Sommige tijden gaat het goed en sommige tijden minder. Nu dus een tijd van minder, waar ik vorige week wel 4 x per dag iets at. Morgen weer een nieuwe dag en misschien wat helderheid van internist. Ga nu maar weer slapen, wekker is gezet en bustijd nagekeken.

Slaap lekker voor jullie!
quote:thee schreef op 01 augustus 2012 @ 00:49:

Hier ben ik even kort. Gesprek was erg moeilijk en was blij dat ik niet alleen was. . I.v.m. blijkbaar vele meelezers hier kan/wil ik er niet veel over kwijt.

Had al nachten nauwelijks geslapen en na gesprek geslapen van ca 12 tot 18u en van 19 tot 22.30u. Bijna heel de dag geslapen dus, en eindelijk eens goed en zonder al dat rare dromen. In de korte wakkertijd 2 x gebeld met m'n moeder en 2x gesmst meet Freak. Zondagavond voor het laatst gegeten. Geen trek. Misschien morgen na afspraak internist.

edit: deel TMI weggehaald.

He Thee. Hopelijk is er ook iets goed uitgekomen met het gesprek. Ik snap dat je hier het niet wil schrijven. Ik ben ook wel eens geschrokken, je schrijft hier en weet dat er meelezers zijn maar op het moment dat je schrijft heb je daar geen benul van.

Nou ja, als je je beter voelt dan hoop ik dat je mij/ons mailt als je dat zou willen. Kijk maar waar je je goed bij voelt.

Kan je wel drinken? Dat je een drinkontbijtje neemt. En in de middag een cup a soup. Of wat chocomelk. Of iets gezonders .

Heel veel sterkte vandaag bij de internist. Kan de man van kav vandaag ook met je mee?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nog steeds erg wakker... maar volgens mij ook erg alleen.... Ik ga het bed maar weer eens proberen!
Thee

Voel je je alweer wat beter?
Pas je wel een beetje op jezelf, Thee

Probeer in elk geval een klein beetje te eten. Wat Myleen zegt, drinkontbijt of iets dergelijks. Heel veel sterkte!
Goedemorgen.

Thee, pas je wel goed op jezelf? Wel fijn dat je zo goed geslapen hebt, mss omdat er een last van je schouders is gevallen? Hoop dat het wat uitgehaald heeft, dat vriend is meegegaan.
Thee

Ben verder beetje in de ego-mood. Lekker geslapen maar wel raar gedroomd. Echt alles door elkaar. Een bekende van mijn had haar hele afstudeeronderzoek op een laptop staan en die laptop liet ze slingeren. Toen heb ik die laptoop meegenomen en met mijn leven bewaakt, terwijl we op een soort kroegentocht gingen. En toen ze hem terugkreeg bedankte ze me niet eens en was ik zeer beledigd.

Verder was ik jarig en kreeg ik veel kaarten en stonden er hier op de stoep wat kinderen en opa's en oma's te zingen (hey ik denk dat dat een flash back uit mijn Pietentijd was ) Ik had alleen geen idee wie het waren.

Ben nu mijn huis aan het luchten. Heb -stiekem- gerookt laatste tijd, af en toe. Twee pakjes in totaal, in de badkamer zodat de lucht niet blijft hangen. Ga er geen gewoonte van maken maar had er even behoefte aan en drink ook al niet, dus ik mocht paar sigaretjes

Maar nu hoop ik dat mijn ouders niks ruiken, haha. Steek ook nog wel ff kaarsje aan.

Zo en dan koffie en nog ff naar buiten voor mijn klussers komen. Het is heerlijk weer hier.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Nog even tanden poetsen, flesje water in tas en dan naar de bushalte voor ZH.
En fijne dag natuurlijk allemaal !
Thee succes!

Pom je schreef vorige week iets over een mail. Ik wil je absoluut niet opjagen of aan je hoofd zeuren... alleen even laten weten dat ik geen mail gehad heb. Dus mocht je iets verstuurd hebben... dan is ie kwijt. Lost in cyberspace.

Als je niks verstuurd hebt prima, maar dan is t duidelijk.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Thee, potverdorie je moet wel iets binnenkrijgen hoor! En niet eten sinds zondag is niet goed!

Sterkte met je gesprek zo
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Sterkte vandaag thee
Mja, hier is idd regel dat ik altijd moet avondeten. Ingevoerd toen ik hier ging wonen want ik was daar al eens de mist in gegaan.

Het zijn niet altijd fraaie menu's... het eten is het probleem niet maar de boodschappen soms wel.

In het begin had ik soms geen trek maar at het dan in de loop van de avond koud op, af en toe een hap.

Maargoed, aangezien jij maag-darm-klachten hebt, verklaart dat misschien waarom je geen trek hebt.

Nouja, je weet het allemaal wel, natuurlijk
Moge,

Nou ideaal, gisteravond werkte dat nieuwe medicijn meteen dus vannacht geen jeuk gehad. Heb alleen de afgelopen dagen teveel gedaan dus die linkernier deed zon pijn dat ik daar wakker van lag. Mocht vandaag ook niets doen van TZ omdat ik bijna niet kon lopen van de pijn. Alleen kleine dingen gedaan waar ik bij kon zitten. Jammer dus vandaag niet heel erg opgeschoten. Maar had gistermiddag nog heel veel gedaan dus dat compenseert.

Zo om 1 uur afspraak voor admini en 4 uur zorgmentor. En hele avond rust houden.

Lekker weer hier.. zo te zien.

Ik heb het gevoel dat het bijna weekend is maar we zitten nog maar op de helft.
ga ff lekker buiten zitten Mleen
quote:rosanna08 schreef op 01 augustus 2012 @ 11:53:

ga ff lekker buiten zitten Mleen

Nee moet zo nog wat admini klaar leggen. En mijn terras wordt geschilderd (ik zie ze nooit maar ze hebben al mijn spullen op elkaar gezet, moet ik nog even voor bellen hoelang dit gaat duren maar daar kan ik ook niet zitten).

Verder hou ik er niet van om alleen buiten te zitten .
Lieverd, waarom heb je nou zo'n haast met alles?

Afspraken voorbereiden snap ik, maar voor de rest mag het toch best even tijd kosten?

Je was doodziek en bent nog herstellende, en eerder kwam het ook niet op een dag meer of minder aan.

Hier nog één die loopt te puzzelen met willen en kunnen, kunnen en willen, rusten, hulp vragen, extra moeite doen omdat er hulp komt etc. Dus ik snap het wel. Je wilt gebruik maken van 'de flow'.

Maar denk ook aan je nieren he
Oh en even hijg puf steun.... ik heb boodschappen gedaan maar wat is het warm.

Gelukkig had ik een briefje want in de winkel wist ik het ff niet meer. Teveel gefocust op klusprojecten denk ik en op dingen die ik nog moet vervoeren van A naar B volgende week wat even puzzelen is.

Nu even op adem komen en eten en even stofzuigen waar geklust gaat worden. Kast op elkaar zetten op een vloer vol haren is niet fris.
Ik ben echt heel goed in het vergeten van boodschappen..

Kan ik weer naar de winkel!

Thee sterkte

Moon succes met klussen vandaag!

Mv Pak je toch lekker en stapel kookboeken/tijdschriften en een glas drinken. Denk zomaar dat het goed toeven is daar op jouw terras.
Heb net weer paar uur geslapen en eigenlijk geen i-net zin omdat ik geen puf heb om op jullie te reageren. Maar vind alle berichtjes wel lief dus toch maar even.

Internist begon met 'mevrouw thee' we denken niet aan kanker maar we komen er nog niet uit wat het wel is. Fijn!

Het is overigens een erg aardige en fijne dokter hoor maar had wel gelijk weer brok in mijn keel van emotie.

Ik heb de (kleuren)foto's gezien en hij heeft eea voor me uitgetekend, tekening ligt hier. In de overgang tussen galblaasuitgang richting ingang 12 vingerige darm zit een 'verstopping'. Het kan een goedaardige tumor zijn maar dat kunnen ze zo nog niet zien. Ze willen verder onderzoeken. Krijg oproep voor maagonderzoek in dit ZH en oproep weer voor LUMC en dan ca 10 dagen na laatste onderzoek weer terug naar internist.

Bovendien al vanaf gisterochtend m'n portemonnee kwijt. Kon dus ook niet reizen met net opgeladen OV chip kaart. Gelukkig nog wel wat cash in huis en ook leuk ivm met zomeractie kon ik met heenkaartje ook terugreizen.

Sorry dat ik even niet op jullie reageer, ben te moe.
pfffff Thee, dus je bent nog niks wijzer

Gebruik je energie voor jezelf lieverd, dat is nu even het belangrijkste. Wij lopen niet weg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven