Minnaar deel 17

21-05-2012 14:59 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel

17623 berichten

Voeg toe als contact

13-03-2012, 17:08

--------------------------------------------------------------------------------

Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
ok, dus je wil je lust niet opgeven t.a.v. je zus? of je man?

nogmaals serieuse vraag! wat zeg je tegen jezelf dat je er mee kan leven? ben echt benieuwd!! ( zonder sarcasme)
Ik heb voor mezelf de regel dat de man/vrouw waar ik mee vrij zelf verantwoordelijk is naar zijn/haar partner toe.

Echter partners van vriendinnen/zussen zijn voor mij wel taboe. Net zoals familieleden.Ik heb daar ook nog nooit lust gevoelens voor gehad. Blijkbaar staat de knop dan op off.

Heb het ooit eens gehad, stond heerlijk te flirten met een man. Komt vriendin aan lopen, dat is mijn nieuwe liefde. Bammmm weg lustgevoelens. Dat vondt de heer in kwestie niet echt leuk
quote:gurly3 schreef op 31 juli 2012 @ 21:52:

[...]

Ik probeer het zelf zo goed mogelijk te begrijpen, mijzelf te verplaatsen in ieder die hier zijn verhaal doet op deze topic.

Blijft een interresant topic om het te bekijken via verschillende wegen/gedachte-gangen ookal kan ik er niet over meepraten aangezien ik geen minnaar heb.

dat doe je ook erg goed gurly!!

echter ik probeer me niet alleen te verplaatsen in de perspectief van een ander, die staat er!! ik probeer vanuit die van mij iets te begrijpen van een ander. dus creeer mijn eigen visie en vraag van daaruit mijn vragen om zo iig te weten hoe een ander C in dit geval erin staat.

daarnaast vind dat iedereen over alles kan mee praten als die gene daar een mening over heeft, interrese of een vraag!
quote:bi-licious schreef op 31 juli 2012 @ 22:10:

[...]

dat doe je ook erg goed gurly!!

echter ik probeer me niet alleen te verplaatsen in de perspectief van een ander, die staat er!! ik probeer vanuit die van mij iets te begrijpen van een ander. dus creeer mijn eigen visie en vraag van daaruit mijn vragen om zo iig te weten hoe een ander C in dit geval erin staat.

daarnaast vind dat iedereen over alles kan mee praten als die gene daar een mening over heeft, interrese of een vraag!Ik snap je
Welkom Lavendel, wat vond de heer in kwestie niet leuk ?

dat het flirten op hield of dat zijn vriendin er aan kwam ?

@iddan :S Voel me er ziek van

@Dame 30 , ja ze kennen elkaar.

@curly, ook geen behoefte aan een minnaar?

( Geen hengel actie ,dat is zooo 2007)
Ben ik nou de enige die -in het licht van de reacties op Claudia- er moeite mee heeft dat er zo ge-/veroordeeld wordt terwijl er een paar pagina's eerder nog door diezelfde mensen wordt benadrukt dat er hier beslist niet wordt be-/veroordeeld maar dat iedereen zijn/haar verhaal mag doen?
dubbel
Skypster, dat kan en kan ik me ook wel voorstellen. Ik heb alleen ook heel duidelijk uitgelegd waarom ik er in dit geval zoveel moeite mee heb. Voor mij zijn er ook in vreemdgaan, grenzen.

Ik wil niet (ver)oordelen, maar als ik zo'n verhaal lees, draait mijn maag echt om. Misschien komt het ook omdat ik een zus heb, dat het dichterbij komt. Maar als ik alleen al denk aan het verdriet dat zoveel mensen aangedaan wordt, dat is nog wel een gradatie of 15 erger dan bij 'gewoon' vreemdgaan.

Vind jij dan dat echt alles moet kunnen? Denk je geen seconde 'moet dat nou echt?'.

Moet je dan echt van alle mannen op de wereld nu net je zwager uitkiezen, terwijl het alleen om lust en geil gaat? Voor lust en geil zet je toch niet zoveel op het spel?

Voor liefde zou ik het me ook nog voor kunnen stellen. Dan zou ik het al iets heel anders vinden. Dat kan. Is niet leuk en afschuwelijk voor iedereen, maar liefde laat zich niet sturen soms.

Maar voor alleen lust en geil kun je je dan toch wel beheersen? Waarom is dat al die evt ellende waard?
Het hoeft hier toch ook niet perse een meehuilverhaal te worden? Er mag toch ook een kritische noot bij bepaalde dingen gezet worden?
quote:noppies schreef op 01 augustus 2012 @ 11:08:

Skypster, dat kan en kan ik me ook wel voorstellen. Ik heb alleen ook heel duidelijk uitgelegd waarom ik er in dit geval zoveel moeite mee heb. Voor mij zijn er ook in vreemdgaan, grenzen.

Ik wil niet (ver)oordelen, maar als ik zo'n verhaal lees, draait mijn maag echt om. Misschien komt het ook omdat ik een zus heb, dat het dichterbij komt. Maar als ik alleen al denk aan het verdriet dat zoveel mensen aangedaan wordt, dat is nog wel een gradatie of 15 erger dan bij 'gewoon' vreemdgaan.

Vind jij dan dat echt alles moet kunnen? Denk je geen seconde 'moet dat nou echt?'.

Moet je dan echt van alle mannen op de wereld nu net je zwager uitkiezen, terwijl het alleen om lust en geil gaat? Voor lust en geil zet je toch niet zoveel op het spel?

Voor liefde zou ik het me ook nog voor kunnen stellen. Dan zou ik het al iets heel anders vinden. Dat kan. Is niet leuk en afschuwelijk voor iedereen, maar liefde laat zich niet sturen soms.

Maar voor alleen lust en geil kun je je dan toch wel beheersen? Waarom is dat al die evt ellende waard?

Nee, ik heb hier ook zo mijn gedachten bij.

Maar ik roep dan ook niet dat ik niet veroordeel

Overigens moet ik er zelf niet aan denken om iets met mijn zwager(s) te beginnen. Mijn zwager hoort bij mijn zus. Het komt niet eens in me op om die aantrekkelijk te vinden. Maar dat zal wel een soort "off limits mechanisme" zijn.
Schijnbaar mag dat hier niet meer, Nops. Schijnbaar mogen nergens meer vraagtekens bij gezet worden en mag je nergens je wenkbrauw over optrekken, hoe goed je ook uitlegt waarom je ergens instaat zoals je erin staat.

Jammer...

Als Claudia hier bleef posten zónder alleen maar te zwaaien naar de mensen die het met haar eens zijn, zou er een mooi gesprek, een mooie discussie over kunnen ontstaan. Zou er zelfs eea aan begrip losgemaakt kunnen worden. Maar nee, er wordt hier iets gelanceerd en omdat er wat kritische noten komen neemt ze de kuierlatten weer.

Dus nee, skypster, je bent niét de enige. Maar waarom zouden wij ons idee hier niet over los mogen laten? Waarom moet alles toegejuicht worden? Waarom mag er geen onderscheid gemaakt worden?
quote:Skypster schreef op 01 augustus 2012 @ 11:40:

[...]

Maar ik roep dan ook niet dat ik niet veroordeel

.

Oow, is dát je argument. Aha.

Ik weet ook niet of ik ooit geroepen heb nooit te oordelen, ik roep wel dat ik hard probeer om dat niet te doen. En soms lukt dat niet, ik lijk wel mens.

Maar goed, wij mogen dus geen grenzen trekken in jouw optiek over wat nog wel en wat niet acceptabel is.
Hi,

Ik lees ook al een tijdje mee hier en ga voor het eerst heel kort mijn verhaal doen. Ik vind het ook best een beetje eng. Nou, hier komt het...

Ik ben ook vreemdgegaan met mijn zwager (allebei van de 'koude kant'). En het is uitgekomen!! Niet door onvoorzichtigheid maar omdat wij samen verder wilden. Beide getrouwd (hij 18 jaar en ik 9 jaar ) en hebben beide kinderen. We vonden elkaar ook al jaren erg leuk maar verder niets mee gedaan. Tot vorig jaar, was het er ineens. Knuffelen en zo steeds verder en we waren niet meer te houden. Het voelde zo goed en waren verliefd. We waren bewust wat we onze familie gingen aandoen en hebben het er heel vaak over gehad. Toch hebben we doorgezet. Om het kort te houden: hij is terug gegaan naar zijn vrouw en ik naar mijn man. Ik weet wat er schort aan mijn relatie en we zijn in therapie gegaan. We zijn inmiddels ruim 10 maanden verder en hebben besloten dat ons huwelijk niet werkt. We gaan scheiden.

Ik heb geen contact met mijn schoonfamilie, alleen schoonmoeder. Onze familie is kapot en verscheurd en verdrietig! Let op: WEET wat je kapot maakt in de gezinnen en familie!! Ik meen het uit de grond van mijn hart. Het lijkt zo mooi maar alles is zo teer, vooral de kinderen. Wees verstandig en stop ermee.

@claudia ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Dapper dat je je verhaal durft te doen, Grace. Je zwager is terug naar je vrouw schrijf je, zijn ze nog steeds bij elkaar? En mag ik vragen waarom het niet werkte tussen jullie?
Ja, mijn zwager is nog steeds bij mijn schoonzus. We zijn beide verhuisd naar een andere woonplaats. Ik was al een hele tijd niet gelukkig en tevreden in mijn relatie. Heb dit meerdere malen aangegeven bij mijn man maar kreeg niet echt het gevoel dat er iets mee gedaan werd. In therapie bleek dat hij gewoon bepaalde eigenschappen heeft en daar kan ik niet goed mee omgaan. Hij zou daarmee rekening houden maar krijg dat gevoel niet. Kan het moeilijk uitleggen. En daarbij zijn mijn gevoelens voor hem er echt niet meer. Het is echt een super lieve vent en een heel goede vader maar ik kan niet meer met hem samenleven. Hij weet dit want we hebben heel open en eerlijk over de hele situatie gepraat. Hij weet ook alles. Ik denk dat mijn relatie met mijn zwager gewoon een soort van eyeopener moet zijn geweest.
Heey hallo allemaal,

Even reageren op wat er nu op t topic speelt. Zelf zou ik nooit iets beginnen met familie, en zeker niet als het een partner zou zijn van mijn zusje....dus klaar .

Vanmorgen een spontane date gehad met Nr2...wat een heerlijke mooie vent is het toch, ik kwam aan stond de deur open ahah, het had wel wat, vlogen in elkaars armen en hebben heerlijk gevreeen. Helaas was het even maar een half uurtje maar was meer dan genoeg om...even heerlijk geil te genieten!!!

Vrijdag staat een date geplant met Nr3...een vers snoepje....

xxxitsmexxx
quote:aviv72 schreef op 01 augustus 2012 @ 09:03:

.

@curly, ook geen behoefte aan een minnaar?

( Geen hengel actie ,dat is zooo 2007)

Nee totaal niet, ben super tevreden met mijn vriend, de sex, en alles eromheen. Ik loop ook niet erg lang met hem dus alles is nog vers.

Misschien dat ik er ooit behoefte aan zal krijgen, wie zal het zeggen.

Maar voor nu ben ik compleet met alleen mijn huidige vriend.

@ xxitsmexx: Soms ook wel opwindend toch? ff een tussendoortje, ookal duurt het niet lang?

Have fun met nmr3!
Ja was heerlijk, later ging ie met de auto dezelfde kant op en kon ik nog even kijken, en dacht ik zuchtttt wat is het ook een lekkerding!!!

Ben benieuwd naar nummer 3 mailen al een tijdje..
quote:xitsmexxitsmex schreef op 01 augustus 2012 @ 13:35:

Ja was heerlijk, later ging ie met de auto dezelfde kant op en kon ik nog even kijken, en dacht ik zuchtttt wat is het ook een lekkerding!!!

Ben benieuwd naar nummer 3 mailen al een tijdje..

Al wel foto's gezien neem ik aan ?

of is het een echte blind-date
quote:Rooss4 schreef op 01 augustus 2012 @ 11:49:

[...]

Oow, is dát je argument. Aha.

Ik weet ook niet of ik ooit geroepen heb nooit te oordelen, ik roep wel dat ik hard probeer om dat niet te doen. En soms lukt dat niet, ik lijk wel mens.

Maar goed, wij mogen dus geen grenzen trekken in jouw optiek over wat nog wel en wat niet acceptabel is.

Nou ja, met wat er hier gepropageerd wordt komt het op mij vreemd over dat er inderdaad blijkbaar dus grenzen zijn en mensen veroordeeld worden als ze hier hun verhaal kwijt willen.

En ik heb even teruggezocht. De uitspraken over het niet veroordelen waren van Sense. Maar zij spreekt over het topic in z'n algemeen.
En wat wordt er gepropageerd dan, volgens jou? Er staat volgens mij niet in de OP dat we alles geweldig vinden en toejuichen toch? Dus, hoe zouden we moeten reageren -vind jij- op zo`n verhaal als van Claudia? Knikken bij eens en mond houden bij oneens?

We zijn mensen met emoties en reageren vanuit ons kader. En ik vind dat dat mag. Het blijft forum met alle risicoos van dien. Volgens Claudia kwam ze hier niet voor spiegels en meningen maar ook niet voor applaus.

Waarom dan wel, is me nog steeds een raadsel.

Maar dat er op haar verhaal gereageerd wordt, is niet vreemd. Vind ik.
Roos, we verschillen van mening blijkbaar en dat mag. Geen probleem

Er wordt hier gepropageerd dat er ruim gedacht wordt. Dan vind ik dat er behoorlijk fel wordt gereageerd op Claudia's verhaal.
Skypster, we veroordelen niet over het hebben van het minnaar, we veroordelen vreemdgaan niet (ik althans niet.. heb het lang genoeg zelf gedaan)

We veroordelen ook Claudia niet op het hebben van een minnaar, en ik als ik voor mezelf spreek ook niet voor het feit dat ze vreemd gaat..

Maar we plaatsen WEL een kanttekening met de familie band die er is, en wat voor impact dat zal hebben indien het uitkomt.

Er is een groot verschil tussen veroordelen, en kanttekeningen plaatsen. Helaas wordt dat niet altijd gezien, en zien mensen het als veroordelen. En ja er wordt vel gereageerd, maar dat geeft ook wel aan in hoeverre mensen dit toch als een 'brug te ver' vinden gaan...
Pff heftige Posts hier de laatste dagen zeg ...

Tja voor mij is familie off limits maar ik snap dat Claudia ergens haar verhaal kwijt wil net als grace ...

Verder wil ik er niet op ingaan, meningen verschillen.

Hier rustig met nr 2 , vakantietijd , lastig date te plannen ook met onregelmatig werk...

We houden het even bij mailen en chatten..

Leuk voor je mexx, lekkere date gehad en 1 in het vooruitzicht .
Skypster, wat versta je dan onder ruim denken? Ik vind mezelf heel ruimdenkend, ja, absoluut.

Maar betekend dat dan automatisch dat werkelijk alles geoorloofd moet kunnen zijn?

Wat Sense schrijft, het zijn de familiebanden die me hier dwarsliggen. En het gemak waarmee daarover heen gewalst wordt. En alle vragen daarover die stelselmatig onbeantwoord blijven. (ik bedoel, er is nu al tig keer aan C gevraagd hoe ze houden van haar zus en haar tegelijk bedriegen in één zin kan noemen, heb jij er al een antwoord op gelezen?)

Noem mij dan maar niet ruimdenkend, prima.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven