The Never Ending Question deel 85

20-03-2012 20:04 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar gaan we weer!

Draag jij pantoffels oid in huis?
Phoebe (en haaai )
Te laat.

Uitlachen doe ik eigenlijk nooit.

Vraag blijft..
quote:lottekeNL schreef op 31 juli 2012 @ 12:29:

Phoebe (en haaai )haaai
Leuk he, zo'n onthaal! Zie steeds minder vertrouwde gezichten hier! En wat betreft kinderwens overval, gebeurt me steeds vaker. Ben 28 en mn klokje begint voor mn gevoel te tikken... Gekke ervaring hoor!

Ik gebruik altijd Andrelon. Bijvoorbeeld Perfecte Krul, of Laagjes, of Langer Fris. Heb altijd wel verschillende shampo's in de douche staan.

Wat vind jij een leuke jongensnaam?
Ik hou van een beetje kakkineuze namen als Floris, Laurens en Stijn.

Hoe zou jij je kind NOOIT noemen?
I am surrounded by morons
Anita (van Sjonnie en Anita) maar ik kan ook nog een heleboel andere namen bedenken...

Aan welke leraar op de basisschool had je echt een hekel en waarom?
Aan een leraar die meelachte met pest gedrag van leerlingen, op de basisschool en er ook niets van zei.

Geloof je in iets?
ik geloof in god.

welke beauty product(en) gebruik je elke dag?
Ik noem mijn kinderen nooit Theo/Gerard, Wilma/Dinie. Hahah!

Eigenlijk niets. De afgelopen weken geen make-up opgehad, door gezondheid. Verder gebruik ik alleen medicinale dingen. Lanettecreme, hormoonzalf enz. Ik gebruik alleen deo iedere dag.

Wie wil er een nieuwe Never Ending openen? Nog 4 Posts en dan wordt ie gesloten... Aan wie de eer? ;)
Haha, is dat je nieuwe vraag? Wel een goede
Ze sluiten em trouwens pas als je dat aangeeft en een paar posts over de 3000 maakt niet uit
volgens mij hebben we zelfs nog 38 postings te gaan!

welke dag van jouw leven zou je nogmaals willen doen?
Geen enkele: mooie momenten zijn prachtige herinneringen en de mindere momenten hebben vast ook wel hun reden gehad om me te brengen waar ik nu ben en waar ik naar op weg ben.

Wat is je mooiste herinnering?
Gelukkig heb ik er veel. Maar de mooiste is denk ik wel de geboorte van mijn dochter, hoe ze zo prachtig roze ter wereld kwam

Ik word er blij van, van deze vraag, dus ik laat 'm staan, hopende dat de volgende persoon ook blij wordt.
Met mijn neus in de bonen (zegt cliënt) Ik dacht echt gezien te hebben dat we op 1996 zaten... Oeps! Oh en Lot... Over rammelende eierstokken gesproken.. Sambaballen!

Mijn mooiste herinnering.... Heb er zoveel... Ben nog geen moeder of getrouwd, dus die belangrijke evenementen behoren er niet toe.. Oh wacht, heb een mooie. Toen ik mijn presentatie voor de eindopdracht van MBO deed, waren mijn beide ouders er (gescheiden) in dezelfde ruimte, voor mij! Dat was voor mij heel bijzonder.

Ben jij wel eens trots op het volume van je scheet?
Nee! Jij wel? Julia, op de zwanger pijler is een topic dat heet 'kletsen tot de tijd rijp is' en daar schrijven mensen die om allerlei redenen nog niet aan kinderen kunnen beginnen nu.

Wat is je grootste snoep/eet zonde?
Dank voor je tip Janna! Top, ga zo even kijken! Wat betreft die scheten.. Ik heb PDS en daar hoort winderigheid wel echt bij. Als ik geen scheet laat terwijl ik wel aandrang heb, krijg ik daar erg last van. En dus laat ik met enige regelmaat een keiharde scheet. Vriend en ik moeten er dan samen om lachen. Verder niet waar anderen bij zijn hoor!

Mijn grootste zonde op dit moment zijn... Donuts met gele/witte smurrie erop. En van die hele dikke mergpijpen..

Wat is het laatste wat jij hebt gewonnen?
Een dvd van een concert van Mika volgens mij. Jaren geleden via viva.nl

Hoe zit jij meestal op de bank?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
In de hoek van mijn hoekbank met de benen op de bank. Laptop vaak op schoot en/of de tv aan.

Wat is jouw favoriete plek in huis en waarom?
De keuken denk ik... Ik kook heel graag, hou van gezelligheid, er staat ook n radio voor tijdens t koken, buitendeur kan daar open, heerlijk! Fijne plek!

Wat staat er op dit moment binnen handbereik waarmee je een inbreker kunt uitschakelen? (las ik laatst ergens, grappig!)
Een heel dik woordenboek

Wie zou jij wel een make-over willen geven?
M'n zus (maar dat zal ik nooit doen want ik weet dat ze het niet wilt)

Welke muziek kan ik nog op mijn usb zetten voor een lange autorit? Tips?
Afhankelijk van wanneer jij puber was: the best of the 70's/80's. Lekker meezingen

Heb jij een bad? En hoe vaak lig je erin?
Nee, helaas geen bad. Toen ik dat nog wel had lag ik er gemiddeld 2 keer per maand in.

Welke flessen staan er momenteel in jouw douche?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Een heleboel: 4 soorten shampoo, 3 soorten conditioner, een pot scrubcreme, 3 soorten douchegel, een bus scheergel, en wat monstertjes van shampoo, conditioner, douchegel en scrubcreme.

Vind jij dat veel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven