Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Jaaa, ze is wakker!

Oooooooh, wat is het heerlijk dat BJ tegenwoordig vaker wel dan niet de hele nacht doorslaapt. Ik was zo toe aan normale nachten slaap voor mezelf.

Vanochtend mocht ik nog blijven liggen ook, dus pas om half 10 naar beneden gestommeld. Daar vond ik mijn Lief die met een oranje fleece deken om zijn nek geknoopt Superpappa speelde: BJ en Meis, hingen steeds half wanhopig over banken of onder stoelen en speelden dat ze in nood waren, "Helluphellup!" en dan sprong Lief in de supermanhouding en kwam to the rescue. Mijn eventuele ochtendhumeur was meteen verdwenen omdat ik echt letterlijk dubbel van het lachen naar dit komische tafereel stond te kijken.

Nu is ie weg omdat ie bij een roeiwedstrijd moet controleren (houdt in dat ie ergens in de middle of nowhere op een bruggetje moet gaan zitten bijhouden welke boten er wanneer langs komen. Meest grappige daaraan vond ik nog wel dat na hetbruggetje de roeiers kunnen kiezen of ze links of rechtsaf gaan (hmmm. moet natuurlijk bak- of stuurboord kiezen zeggen) en dat Lief weet welke kant de goede kant is, maar niks mag zeggen. Omdat route bepalen ook bij de marathonwedstrijd hoort. Lijkt me best lullig als je ze de verkeerde kant op ziet roeien...

Maar goed, ik ga me maar even aankleden, even met kinderen spelen en dan met ze de stad in, naar de markt ofzo. Het is lekker weer, kunnen we nog even van genieten dan!

Dot al wakker????
Oh, de grijns was nog vanwege de vraag aan Bloes.

Toen ik begon te typen stond bericht van wakkere Dot er nog niet!
wat een leuke manier om de dag te beginnen toet!

Wij zijn vanmorgen naar de speelotheek geweest en de kinderen zijn lekker aan het spelen met dat speelgoed. Nu gaan we KK naar een partijtje brengen en GG gaat met me mee naar de grote stad, mijn broer heeft een huis gekocht in het centrum van onze hoofdstad en we gaan even kijken voor het door verbouwing onherkenbaar verandert.

Ben nog steeds moe, heb sinds een maand of 2 een dochter die niet meer doorslaapt (heeft ze het van BJ overgenomen ofzo?) en dat is killing. Vannacht was het 3 keer, soms 1 keer, soms 5 keer! Aaaaargh!
Toet, klinkt idd leuk. En Bentetje, jouw begin van de dag is ook niet verkeerd toch?

Ik heb vandaag een beetje uitgeslapen. Nu is Mav met de jongens naar capoeira. Eigenlijk zou ik nu voor mijn werk dingen moeten doen, maar ik ben hartstikke gaar. En daar baal ik van, want het moet moet moet echt dit weekend. Kan die klusjes niet langer uitstellen. En verder baal ik als een stekker van eetgedoe. Ik voel me vies, vadsig en stom. Stom dat ik alles wat ik er zo makkelijk afkreeg en nu weer aangevreten heb. Stom omdat ik niet gewoon gezond en lekker kan eten. Nou ja, ga er niet weer over beginnen... Sorry.
Oh zo, dus dat speelt nog steeds met KK, Bent, vermoeiend joh.

Bloemetjes buiten zetten.. da's toch een normale uitdrukking voor gewoon leuk op stap gaan enzo? Leuke avond gehad, niks meer aan doen. Kan ook niet want avond is al geweest.

Nu hertjes onder de douche, zometeen weer op pad.
Niks sorrie, Meave, ik vind het heel erg voor je dat je daar zo mee worsteld. Knuffel!
C/P:

Nix geen geile sex maar wel een erg leuke avond, waarop het ineens 3 uur was. Ik vind deze meneer écht erg leuk, voldoet aan bijna alle eisen (slim, humor, betrokken, ondernemend, attent) maar ik voel geen enkele fysieke aantrekkingskracht. Dat was de vorige afspraak ook al en nu precies hetzelfde. Hij is niet lelijk maar ik voel geen behoefte om te zoenen ofzo.

Hum. Maar weer eens over nadenken hoe daarmee om te gaan.

Intussen word ik érg blij van de mails van Mariannanas. Herkenning, begrip, ideeën; kortom helemaal goed.

Ik ga mij huis een beetje op orde brengen en vast spullen klaarzetten voor morgen. Mijn vader en ik ik rijden 's morgens naar het zonnige zuiden en hebben een lief hotelletje geboekt met lekker eten (zo staat het althans te boek). Heb ook veel zin om te gaan werken maandag en dan komen 's avonds de Bloesjes weer thuis na hun familieweekend met de Aso.

Tot later!
Meave, dat ís ook kut. En idd: geen sorry want het is iets waar jij van baalt en dat willen we wel horen, in tegenstelling tot wat jij denkt. Misschien moet je jezelf even de tijd geven om wél te balen maar er niets concreets aan te doen. Je niet opwinden omdat je toegegeven hebt aan je drang maar het even laten voor wat het is. De andere dingen aan je hoofd, vragen genoeg energie van je (studie, kind, sliertje rouwverwerking) en het is m.i. niet realistisch om alles goed aan te pakken.

~zet een pot marocco-thee neer voor Meave en zet zachte klassieke muziek op ter bevordering van Alles dat Af moet~

Bentetje; misschien eens tips vragen in de opvoedwinkel over doorslapen van KK? Waar zou het door komen, weet je dat?

Toet, veel plezier met jouw Superman. Ik moet nu hoognodig douchen van mezelf.

Vanavond is er een film over Dreamer op teevee, trouwens. Da's nog eens bijzonder!
Ik had lasagne-a-la-Bloes gemaakt gisteren. Dat is heul lekker!
Heul lekker? Die lasagnevariant ken ik nog niet.

Ik heb zowaar een raam gepoetst zonet. het moet toch niet veel gekker worden dit weekend.

Mijn superman zit nog steeds op zijn bruggetje

Kindjes zijn nu aan het plassen en schoenen aan doen, eindelijk richting markt!

Tja, ik ken ook veel leuke mannen waar ik niet mee wil zoenen en meer. Dan heet het dus gewoon Een vriend..

Veel plezier Bloes met uitstapje! (moet je dan maandag in zuiden werken ofzo?)

Meave meid, ik weet het. Blijft moeilijk. Ik ga toevallig weer even goed. HErken bij jou ook dat het heel wisselend is he? Stom gedoe!

HUG!!!!
bah meave....herkening hier. ik moet gauw weer afdalen naar L&L pijler, want het gaat hier grondig mis.

Net genoten van uitje met zoon alleen, naar mijn broer in A`dam, wat een geweldig huis zeg! Midden in het centrum, aan een rustige gracht, hoog zodat je overal overheen kijkt mèt dakterras, dtroom dus!

Net de taart gehaald voor morgen en we wachten nu met de schuifpui open (met opbollend gordijn door de wind, ook al zo`n droom) op KK tot die terug is van het partijtje.

Nee bloes, geen idee waar het door komt van KK, ik heb het gevoel gewoon aandacht, maar heb geen zin in aandacht geven midden in de nacht. Momenteel zijn alle pijntjes geweken, maar toch is ze er nog haast iedere nacht.

Heullasagne? Brrrr, ik sla over! Nee hoor, gekkigheid, zal vast heerlijk gewest zijn. Vriendschap is mooi, maar jammer dat er geen fysieke aantrekkingskracht is, hoe is dat bij hem? Misschien groeit het nog?
HaiHai

Zo,

ik heb al heerlijk rustig dagje achter de rug, met rustig opstaan en daarna met LD naar winkels wandelen om laarsjes naar schoenmaker te brengen (wat ouderwets ) en daarna met LD aan de chocoladefondue. Heel erg gezond, want met aardbeitjes en banaan en pure chocolade

Meave, herkenbaar en bah. Heb gisteren het boek "Feel Good Food" van Patty Harpeneau weer eens uit de kast gehaald. Is een deel 2, zeker een aanrader, om eens anders met je eet-, leef- en stressgewoontes om te gaan. Veel nadruk dat verkeerde eetgewoontes ook vaak wegkomen bij slaapgebrek (en dat heb jij toch al een tijdje) en stress door drukte (heb je ook) waarbij tijd en ruimte voor jezelf creeëren op wékelijkse basis kan helpen. Daarnaast is het misschien belangrijk (voor ons allebei) om naar lekkere dingen te zoeken, die wél gezond zijn. Chocolade is niet het enige lekkere op de wereld, er zijn echt wel gezonde alternatieven, zeker in de zomer! Daarnaast is het ook goed jezelf juist (af en toe) die lekkere chocolade te gunnen...

LD wil aandacht... 10 jaar. Het is wat
Later is nu
Sprak de vrouw, die aan de chocoladefondue zit.

Ik lees net in de Volkskrant dat aardbeien vol met gif zitten. Verdorie zeg, dat vinden de Bloesjes zo lekker. (aardbeien, niet gif) Het beste kun je zo kopen in de zomer en biologisch, dus dat ga ik maar eens onthouden.

Bentetje, heb je Q nog gezien?

En wbt KK: is het een gewoonte geworden, denk je? Of is ze misschien bang? Lastig voor je, ik hoop dat je er een vinger achter krijgt (gewoon vragen en aangeven dat je het graag anders wil?) en de rust weer wederkeert in jullie huis.

En ik weet niet hoe het zit met de fysieke aantrekkingskracht bij hem. Maar hij vindt me wel erg leuk, dat merk ik wel. (duh! ) Nou ja, maar eens kijken hoe het verder gaat. Denk niet dat het verandert (omdat ik van heel mannelijke mannen hou, geloof ik) en ik moet even bedenken of ik op nóg een vriendschap zit te wachten. Klinkt arrogant maar ik heb de grootste moeite alle leuke en bijzondere mensen om mij heen aandacht te blijven geven. Dat gaat soms mis, zoals pas geleden. Een vriendin van jaren zag ik al enige tijd bijna niet meer door volstrekt tegengestelde en volle agenda's maar we belden af en toe nog wel. Maar steeds minder en ook toen ze zwanger werd en een kind kreeg. En dat kind is nu al 1 en heb ik nog niet gezien. Daar bleek zij best wel boos om te zijn, omdat zij ook bij alle hoogte- en dieptepunten in mijn leven was en ik nu schitter in afwezigheid in haar leven. Ai, daar heeft ze gelijk in. En toch slaag ik er niet in om het te veranderen, de vriendschap krijgt dan iets krampachtigs. Toch niet leuk (en niet netjes van mij) maar dat heb ik dus omdat ik zoveel mensen aandacht wil blijven geven.

Of ik geef gewoon jullie de schuld, kan ook.

~schenkt de borrelglazen vol~
En... toen kreeg LD het in d'r bol.. ze heeft het poppenhuis, dat nog buiten stond, wel onder overkapping, schoon gemaakt en we hebben 'm weer op haar kamer gezet... voor knuffel
Later is nu
Kan iemand even de Bouwbuur in elkaar hoeken voor me? Ergens nog een paar duistere Joego's in de hoek van de kroeg? Godsamme zeg, die man blíjft aan het boren......
O Toet, geweldig; superpapa! Daar moet meteen een VPRO zondagmorgenserie over gemaakt worden. Misschien kan Dot dan ook figureren, die had laatst een slab naar achteren geslingerd zodat ie over haar rug hing en toen zei Zoon vertederd: "Ach mama, kijk: Dot is een superheldje!"

Er dweil hier een meisje over de vloer dat graag aandacht wil, ga ik even doen.
Vluchten naar en hotel in Limburg Bloes, er zit niks anders op (is de Bouwbuur niet leuk? Op het bouwen (slopen) na, bedoel ik?)
nouja, 1x per week chocoladefondue (en zo vaak niet eens) is toch af en toe? Maar die aardbeitjes waren dus niet gezond En ik heb ze de afgelopen weken vaker gehad, want in eens in aanbiedingen enzoo.. wie had dat gedacht, dat gif zo goedkoop kon zijn.

Lastig is dat he, sociale leven intact houden. Succes ermee... ik vind jou juist altijd zo'n sociaal figuur, gaat bij iedereen langs, hebt etentjes uit en thuis enzo.

Dat heb ik lang zoveel niet.
Later is nu
Haha, Lil heeft duidelijk de Bouwbuur nog nooit gesproken! Mims wel. Maar neu, daarbij voel ik nog minder dan voor de gezellige meneer van gisteren.

Een eens per week chocoladefondue-en, daaraan ga je vast niet dood hoor. Maar lijntechnisch lijkt het me handiger om fruitsalade met kwark te eten.
En dan het fruit dippen in pure chocola. Dus dan wordt het chocoladefondue met kwark.

Mootje heeft zo nog een feestje. Kind valt nu al bijna in slaap op de bank. Ben benieuwd hoe hij er morgen bij zit...
a gut...is dat die disco? KK is werkelijk niet te genieten, brutaal, eigenwijs (en niet een beetje!) en luistert niet. Zal de spanning welz ijn voor morgen. Geen idee bloes, ik denk inderdaad dat het gewenning is, aangezien ze vaak om dezelfde tijd wakker wordt. Ik heb het gevoel dat ze gelijk bij de eerste seconde dat ze beseft dat ze wakker is naar mij toe komt rennen. Vervolgens laat ze zich makkelijk weer direct wegsturen om gerust na een half uur weer te komen, en weer en weer. Gek genoeg lijkt het beter te werken als bentos haar naar bed brengt als ze `s nachts komt, vaak zie je haar daarna niet meer terug, terwijl we hetzelfde doen en zeggen. beats me.
Oh is dat nu, Meave? Gezellig

Even ter relativering:

Autismelied

Drie maal drie is negen

Ik zing hier mijn eigen lied

Zing ik dan door alles heen

Dan merk ik dat toch niet!

ADHD-lied

DRIE MAAL DRIE IS NEEEEEEGEEEEEEN!!!

IEDER SCHREEUWT Z’N EIGEN LIED!!!

IK ZING DIT LIED WEL HONDERD KEER!!!

WANT STOPPEN KAN IK NIET!!!

ADD-lied

Drie maal dr... hé, een vogel!

Zingen? ...o ja. Drie maal drie is negen

Ieder... mooi weer buiten zeg!

Wat? O ja. Ieder zingt z’n eigen lied

Drie maal... ehhhh...

Wat deed ik hier ook al weer?

ODD-lied

Drie maal drie is zeven

Ik vind dit een heel stom lied

Als je wilt dat ik dit zing

Dan zing ik het dus niet!

Aspergerlied

312 maal 3754 is 1171248

Ik maak wel mijn eigen lied

Want ik ben wel heel erg slim

Maar mensen snap ik niet

Dyscalculielied

3 maal 3 is... ehhhhh... 6?

...7? ...33? ...9? ...12?

Ieder zingt z’n eigen lied

Als ik dit niet tellen kan

Dan zing ik lekker niet!

Dyslectielied

Dire maal dire si ngeen

Ieedr zgnit z’n egein leid

Deir mala dier is neeng

Ki sanp dti leidej neit!

Gilles de la Tourette-lied

Drie maal drie is negen

Ieder *tic* ieder zingt z’n eigen *tic*

eigen *tic* eigen lied

Als ik nu maar heel snel zing

Dan scheld ik misschien @#$%@#$$ niet

Oeps… Te laat *tic* laat *tic* laat…

Uit: Storm in mijn hoofd

Bloes Hij is leuk. Wat jammer dat de chemie mist met De Date.

Och jee, ik zou bijna zeggen arme Mootje, ware het niet dat feestjes leuk horen te zijn.

Oef Bentetje, wat lastig en bovenal vermoeiend zeg. Hopelijk gaat KK snel weer beter slapen wat dit moet je niet al te lang hebben.

Toet, wat een geweldig beeld schep je van Supertoetman zeg.

A, de wisseling van de wacht arriveert. Ik moet naar een verjaardag en Madokus komt nu net aangereden. Die moets nog even naar zijn werk.
quote:bentetje73 schreef op 12 april 2008 @ 19:40:

a gut...is dat die disco? KK is werkelijk niet te genieten, brutaal, eigenwijs (en niet een beetje!) en luistert niet. Zal de spanning welz ijn voor morgen. Geen idee bloes, ik denk inderdaad dat het gewenning is, aangezien ze vaak om dezelfde tijd wakker wordt. Ik heb het gevoel dat ze gelijk bij de eerste seconde dat ze beseft dat ze wakker is naar mij toe komt rennen. Vervolgens laat ze zich makkelijk weer direct wegsturen om gerust na een half uur weer te komen, en weer en weer. Gek genoeg lijkt het beter te werken als bentos haar naar bed brengt als ze `s nachts komt, vaak zie je haar daarna niet meer terug, terwijl we hetzelfde doen en zeggen. beats me.

En erin hameren dat ze je alleen mag komen halen als er iets is? Dat ze eerst even op de klok moet kijken/ nachtlampje op tijdschakelaar voordat ze naar jullie komt?

Harder slaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven