Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
quote:lottekeNL schreef op 02 augustus 2012 @ 16:42:

Dat scooterduo, dat die man doodreed op het zebrapad, is anders vrijgesproken van doodslag, omdat ze elkaar beschuldigden en dus niet kon worden vastgesteld wie reed.

Wel een ander soort zaak, maar het gaat mij om het principe dat ze van mij dan allebei heel lang het gevang in mogen. Net als nu bij Badr, als dat het geval zou zijn.

Het probleem met "scooterduo" dat een van de twee de waarheid sprak, er kan er maar een rijden tenslotte.

Wel hoop in dat ze in cassatie gewoon allebei opdraaien omdat het OM stelt dat ze SAMEN het misdrijf hebben gepleegd.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:Bambi schreef op 02 augustus 2012 @ 19:03:

Ik denk dat Estelle ook pas sinds vandaag weet dat Badr het inderdaad gedaan heeft. Ze wist van niets. Ik geloof dat wel.Want ze was met haar eigen haar aan het spelen?
Zoiets. Het zou zomaar kunnen!
quote:frizzy schreef op 02 augustus 2012 @ 18:44:

Zitten jullie hier nou Estellen te helpen met valse verklaringen? Eg nie!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Bambi schreef op 02 augustus 2012 @ 19:03:

Ik denk dat Estelle ook pas sinds vandaag weet dat Badr het inderdaad gedaan heeft. Ze wist van niets. Ik geloof dat wel.Bambi, ben jij blond?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Eindeloos, heb je al gevonden waar staat vermeld dat op "liegen bij de politie" maximaal zes jaar gevangenisstraf staat?
quote:Eindeloos schreef op 02 augustus 2012 @ 20:04:

[...]

Bambi, ben jij blond?Yep. Jij ook?
Ik geloof niet dat Estelle zo verschrikkelijk dom is dat ze van níks wist hoor.
quote:hollebollegijs schreef op 02 augustus 2012 @ 19:10:

[...]

Het probleem met "scooterduo" dat een van de twee de waarheid sprak, er kan er maar een rijden tenslotte.

Wel hoop in dat ze in cassatie gewoon allebei opdraaien omdat het OM stelt dat ze SAMEN het misdrijf hebben gepleegd.

Klopt, en dat is anders dan een gezamenlijke vechtpartij. Als je samen met andere klappen uitdeelt ben je gewoon verantwoordelijk voor de uiteindelijke fatale klap ook al was het misschien net niet jouw hand/voet die het licht uit deed gaan. Je hebt geslagen en bent daarmee verantwoordelijk voor het eindresultaat.

En dank Astrape, voor de dat er geen strafvermindering voor medeplegen is.
quote:frizzy schreef op 02 augustus 2012 @ 20:37:

Ik geloof niet dat Estelle zo verschrikkelijk dom is dat ze van níks wist hoor.Een klap (eentje...wat dat zegt Badr) duurt max 2 seconden ofzo. Gaat allemaal razendsnel, zeker in een groepje mensen. Dat kan ze best hebben gemist, zelf als ze haast met haar neus er bovenop stond.
quote:hiltje schreef op 02 augustus 2012 @ 20:39:

[...]

Een klap (eentje...wat dat zegt Badr) duurt max 2 seconden ofzo. Gaat allemaal razendsnel, zeker in een groepje mensen. Dat kan ze best hebben gemist, zelf als ze haast met haar neus er bovenop stond.Volgens mijn informant was het niet één klap. En los daarvan, ze kan die klap wel hebben gemist inderdaad, maar zou er dan geen enkel lichtje zijn gaan branden bij haar na het hele gebeuren? Zou Badr direct hebben gelogen met zijn bloederige hand, en zou zij dat dan voor zoete koek hebben geslikt?
Wij weten natuurlijk niet hoe snel Badr zijn hand in de afwasteil heeft ondergedompeld.
quote:astrape schreef op 02 augustus 2012 @ 20:43:

Wij weten natuurlijk niet hoe snel Badr zijn hand in de afwasteil heeft ondergedompeld.Nou hij had nog tijd genoeg om een theedoek te pakken en om te wikkelen toch?
Dat klinkt mysterieus frizzy, je hebt een heuse informant??

Estelle doet straks haar verhaal in een Weekend of een Privé ( met uiteraard publiekelijk excuses dat ze zich heeft ingelaten met een misdadiger) en haar jetset vriendjes en dinnetjes sluiten haar weer in de armen.

Hier op het forum worden er alvast voorzichtig voorzetjes gedaan die haar onschuld moeten bewijzen. Nu maar hopen dat ze af en toe ook forumt op Viva.

Einde verhaal.
Love...miss..will never forget you..
Ohja Frizzy, dat is waar. En was dat nou voor of na het "door de haren strelen"? Het is vast wel duidelijk dat ik dit nieuws alleen in dit topic volg.

Is er trouwens al iemand opgestaan die de rol van Estelle gaat vervullen in de waargebeurde dinsdagavond-film die ze hier binnenkort van gaan maken?
Da's woensdag hè Astrape, niet de feiten door elkaar halen.

.

Maar Frizzy als jij toch een contactpersoon hebt, stonden de gasten stijf van de dope?
quote:frizzy schreef op 02 augustus 2012 @ 20:49:

[...]

Nou hij had nog tijd genoeg om een theedoek te pakken en om te wikkelen toch?Dat verhaal van die theedoek was misschien ook een valse getuigenis. Je weet het niet. Zou ook zomaar kunnen.
quote:frizzy schreef op 02 augustus 2012 @ 20:41:

[...]

Volgens mijn informant was het niet één klap. En los daarvan, ze kan die klap wel hebben gemist inderdaad, maar zou er dan geen enkel lichtje zijn gaan branden bij haar na het hele gebeuren? Zou Badr direct hebben gelogen met zijn bloederige hand, en zou zij dat dan voor zoete koek hebben geslikt?

Badr heeft nu 1 klap bekend volgens mij.

Het lijkt mij ook sterk dat Estelle er niets van mee gekregen zou hebben. Maar ik was er niet bij (neeee....jullie ook niet en daarom is het nog wel leuk om te speculeren).

Ik gok dat het snel uit is tussen Estelle en Badr en Estelle haar korte avontuurtje met Badr als een tijdelijke verstandsverbijstering zal omschrijven.
Maar Bambi, Badr gaf zelf toch daags daarna aan dat ie met die théédoek (iemand) had afgedroogd? Waarom bouwt hij die théédoek in zijn verhaal, als er geen théédoek was? Hij had toch ook kunnen zeggen: "Welke théédoek?"
You know how I know? Because I reeaally think so!
Echt Bam, ging ie niet afdrogen?
Ik wist het wel! Badr en afdrogen... Nee, dat moest wel gelogen zijn.
Het was een théédoek, geen handdoek.
Sorry astrape, ik zal me aan de feiten houden. Théédoek it is.
quote:mrsstanleywalker schreef op 02 augustus 2012 @ 21:21:

Maar Bambi, Badr gaf zelf toch daags daarna aan dat ie met die handdoek (iemand) had afgedroogd? Waarom bouwt hij die handdoek in zijn verhaal, als er geen handdoek was? Hij had toch ook kunnen zeggen: "Welke handdoek?"

Omdat die theedoek al genoemd was door de getuige?

Weet ik veel.
quote:frizzy schreef op 02 augustus 2012 @ 21:22:

Echt Bam, ging ie niet afdrogen? Het klonk nog zó fijn knus huiselijk, gewoon tussendoor wat glaasjes afdrogen tijdens een feestje - kwekkend en lachend met z'n goede vrienden. Wat een leukerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven