Tattoo op pols
donderdag 2 augustus 2012 om 20:50
De tattoo-man keek me vanmiddag aan alsof hij water zag branden. Ik wil een tatoeage op de bovenkant van mijn pols met de namen van mijn kinderen, so far so good. Alleen zat in mijn hoofd dat de namen leesbaar zijn voor mij, dat vond de tattoo-man redelijk onbegrijpelijk... Want 'iedereen' zet die tattoo richting hand zeg maar, dus van je af.
Ik ga er nu even over nadenken maar vraag me af: wat vind jij logisch?
Ik ga er nu even over nadenken maar vraag me af: wat vind jij logisch?
donderdag 2 augustus 2012 om 22:29
quote:madae78 schreef op 02 augustus 2012 @ 21:21:
Sugarmiss ik had je al bedankt voor je bijdrage.
Vakkundig staaltje: ik hoor wat u zegt maar ik heb er volledig schijt aan en gelieve op te zouten uit mijn topic.
Jij moet doen wat jij mooi vindt. Als jij kan leven met een zo zichtbare tattoo, dan doen. En ik zou hem ook zo zetten dat je hem zelf kunt lezen. Je zet hem toch voor jezelf neem ik aan.
Sugarmiss ik had je al bedankt voor je bijdrage.
Vakkundig staaltje: ik hoor wat u zegt maar ik heb er volledig schijt aan en gelieve op te zouten uit mijn topic.
Jij moet doen wat jij mooi vindt. Als jij kan leven met een zo zichtbare tattoo, dan doen. En ik zou hem ook zo zetten dat je hem zelf kunt lezen. Je zet hem toch voor jezelf neem ik aan.
donderdag 2 augustus 2012 om 22:54
Eens met iedereen die niet ongevraagd loopt te zeuren: ik heb een teken op de zijkant van mn pols laten zetten, ook met de onderkant naar mezelf toe. Mensen willen m om de één of andere reden wel heel graag andersom zien en dan zien ze dus niet wat t is, maar dat is dan jammer. Ik heb m voor mezelf en ik vind m zo mooi.
donderdag 2 augustus 2012 om 23:30
Bedankt voor de reacties.
En niemand hoeft op te zouten uit dit topic, maar sommige reacties zijn voor mij niet relevant of interessant om daar een discussie over te beginnen. Iedereen mag zijn/haar mening geven maar ik denk niet dat ik aan iemand verantwoording schuldig ben.
Maar goed, ik ga 'm laten zetten zoals ik het in mijn hoofd had. Dus leesbaar voor mij.
Dus bedankt voor jullie input
En niemand hoeft op te zouten uit dit topic, maar sommige reacties zijn voor mij niet relevant of interessant om daar een discussie over te beginnen. Iedereen mag zijn/haar mening geven maar ik denk niet dat ik aan iemand verantwoording schuldig ben.
Maar goed, ik ga 'm laten zetten zoals ik het in mijn hoofd had. Dus leesbaar voor mij.
Dus bedankt voor jullie input
donderdag 2 augustus 2012 om 23:30
Ik heb op elke pols aan de bovenkant een tattoo, leesbaar naar mijzelf.
Verder is een tattoo op je pols makkelijk zat af te schermen, er bestaan dingen als horloges en armbandjes voor degenen die denken dat die altijd in het zicht zijn. Als ik mijn horloge en armbandjes aanheb ziet iemand die het niet weet mijn tattoos op mijn polsen niet.
Verder is een tattoo op je pols makkelijk zat af te schermen, er bestaan dingen als horloges en armbandjes voor degenen die denken dat die altijd in het zicht zijn. Als ik mijn horloge en armbandjes aanheb ziet iemand die het niet weet mijn tattoos op mijn polsen niet.
vrijdag 3 augustus 2012 om 03:26
Als jij hem zo wilt dan zou ik hem zo laten zetten
Zelf heb ik jaren geleden een (kleine) tatoeage vlak boven (de achterkant van) mijn pols laten zetten. Ook ondersteboven, zodat IK hem zou lezen.
Tattoo-man plaatste het plakplaatje van het teken andersom. Ik zei "omdraaien". Tattoo-man vond het raar. Nou en. Het is mijn plaatje en dan wil ik het lezen. Mijn tattoo is voor MIJ.
Dus de namen van jouw kinderen moet je laten zetten, zoals je wilt en zodat jij ze kan lezen/
Zelf heb ik jaren geleden een (kleine) tatoeage vlak boven (de achterkant van) mijn pols laten zetten. Ook ondersteboven, zodat IK hem zou lezen.
Tattoo-man plaatste het plakplaatje van het teken andersom. Ik zei "omdraaien". Tattoo-man vond het raar. Nou en. Het is mijn plaatje en dan wil ik het lezen. Mijn tattoo is voor MIJ.
Dus de namen van jouw kinderen moet je laten zetten, zoals je wilt en zodat jij ze kan lezen/
vrijdag 3 augustus 2012 om 08:31
Ik heb een tattoo op de bovenkant van mn pols. Met de tekst naar mij toe. Werk zelf bij een bedrijf waar geen tattoo, piercings oid gezien mogen worden. Ik doe of een horloge om of een armbandje. Mijn tattoo is niet groot dus dit is mogelijk bij mij.
Niks aan de hand en de baas heeft nog nooit iets gezegd/gezien.
Niks aan de hand en de baas heeft nog nooit iets gezegd/gezien.
vrijdag 3 augustus 2012 om 11:33
Ik heb de handtekening van mijn overleden vader op mijn onderarm/pols, hij zit precies achter mijn horloge, dus als ik llange mouwen aan heb ziet niemand hem. Het is belangrijk hem zo te laten zetten hoe jij het zelf wilt. Mijn tattoo is is grieks blauw gezet, anders dan zwart wat voor namen gebruikelijker is, maar mijn paps hield zo van grieks blauw, en iedereen zegt als ze hem zien apart die kleur, en de handtekening vond ik zelf persoonlijker dan zijn naam zelf, het is de handtekening op zijn eerste rijbewijs hihi je zag dat hij echt zijn best heeft gedaan om hem mooi te zetten hihi
vrijdag 3 augustus 2012 om 11:43
quote:madae78 schreef op 02 augustus 2012 @ 20:54:
Ja dat zei hij nog: als je het aan de binnenkant laat zetten dan kan het wel naar jezelf toe zeg maar...
Maar ik wil m op de bovenkant.Voor mij is de redenatie van de tattoo-zetter ook logischer eigenlijk. Aan de binnenkant van je pols naar jezelf toe, da's sowieso meer bedekt, maar aan de buitenkant andersom. Het lijkt me heel raar om als je jou zou zien lopen of zo, dat je dan een tattoo op zijn kop ziet.
Ja dat zei hij nog: als je het aan de binnenkant laat zetten dan kan het wel naar jezelf toe zeg maar...
Maar ik wil m op de bovenkant.Voor mij is de redenatie van de tattoo-zetter ook logischer eigenlijk. Aan de binnenkant van je pols naar jezelf toe, da's sowieso meer bedekt, maar aan de buitenkant andersom. Het lijkt me heel raar om als je jou zou zien lopen of zo, dat je dan een tattoo op zijn kop ziet.
vrijdag 3 augustus 2012 om 11:49
quote:sugarmiss schreef op 02 augustus 2012 @ 21:00:
Besef je wel dat je door die tattoo je kansen op de arbeidsmarkt flink beperkt. Er zijn nog steeds veel werkgevers waar je geen zichtbare tattoo mag hebben. Een tattoo op de pols is moeilijk af te dekken.
Dan kan je nu wel zeggen voor zo'n werkgever wil ik niet eens werken maar als je ooit in de bijstand terecht komt dan piep je wel anders.Werk op kantoor en heb er 1 op mijn had tussen duim en wijsvinger geen haan die er naar kraait.
Besef je wel dat je door die tattoo je kansen op de arbeidsmarkt flink beperkt. Er zijn nog steeds veel werkgevers waar je geen zichtbare tattoo mag hebben. Een tattoo op de pols is moeilijk af te dekken.
Dan kan je nu wel zeggen voor zo'n werkgever wil ik niet eens werken maar als je ooit in de bijstand terecht komt dan piep je wel anders.Werk op kantoor en heb er 1 op mijn had tussen duim en wijsvinger geen haan die er naar kraait.
vrijdag 3 augustus 2012 om 11:57
Partner heeft meerdere tatoeages, waaronder 1 op de linkerpols aan de bovenzijde ongeveer 6x3cm (of nog iets groter).
Het zijn 2 sterrebeelden die door elkaar verweven zitten (geen kleur overigens gewoon 'zwart')
Ze heeft nooit maar dan ook nooit een negatieve ver-/beoordeling gehad op welk werk/functie dan ooit, en ze heeft toch een goede (publieke) functie bij de overheid en dagelijks contact met mensen.
Pasgeleden heeft ze er nog 1 (naam zoontje) bij laten zetten op de binnekant van de linkerboven arm (op je kipfilet zegmaar ). Deze piept net voor een klein stukje onder haar uniformblouse met korte mouwen uit.
Ook nog geen negatieve reactie op gehad hoor.
Ben blij dat mensen mijn vrouw beoordelen op haar persoonlijkheid als mens zijnde en haar hersenen ipv een plaatje op haar arm/pols what ever.
Edit: en gewoon zetten zoals jij het wilt.
Tattooman geeft advies, hij bepaald niet
Het zijn 2 sterrebeelden die door elkaar verweven zitten (geen kleur overigens gewoon 'zwart')
Ze heeft nooit maar dan ook nooit een negatieve ver-/beoordeling gehad op welk werk/functie dan ooit, en ze heeft toch een goede (publieke) functie bij de overheid en dagelijks contact met mensen.
Pasgeleden heeft ze er nog 1 (naam zoontje) bij laten zetten op de binnekant van de linkerboven arm (op je kipfilet zegmaar ). Deze piept net voor een klein stukje onder haar uniformblouse met korte mouwen uit.
Ook nog geen negatieve reactie op gehad hoor.
Ben blij dat mensen mijn vrouw beoordelen op haar persoonlijkheid als mens zijnde en haar hersenen ipv een plaatje op haar arm/pols what ever.
Edit: en gewoon zetten zoals jij het wilt.
Tattooman geeft advies, hij bepaald niet