Marmaris

02-08-2012 14:27 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi..

Ik ga zondag op vakantie naar marmaris en mijn vraag aan jullie is

... Wat is daar leuk om te zien en doen? We willen 1 dag strand en de volgende dag iets weer iets doen

Als er iemand van jullie geweest is dan hoor ik graag tips.

Kun je daar ook met euro's betalen?
Icmeler is een mooi strand. Wel erg druk. Verder is er genoeg te doen en te zien. Boottocht vond ik erg mooi. Ik regelde veel met de locals. Die buro's voor trips zijn erg duur. Je kan bijan overal in Euro's betalen.
Inderdaad een dagje op de boot weg was super. Ook hebben we een andere tocht gedaan. Langs de modderbaden, daarna langs een aantal ruïnes, en uiteindelijk naar turtle beach. Was ook erg leuk. We zijn ook naar Pamuleke gegaan, maar dat vond ik wat tegen vallen, en je zit erg lang in de bus..
Ik ben naar Alanya geweest en daar word op veel plekken wel muntgeld van euro's geweigerd. Ondanks dat je genoeg geld had moest je dan met briefjes betalen.
Vooral een dagje Rhodos oude stad doen!! Kost vrij weinig, duurt per boot een uurtje en is een van de mooiste plekjes van de wereld!
Verliefd op de vrijheid en jij mag me vangen!!
Leukkk ben afgelopen juni voor de 3e x geweest! Boottocht is leuk, modderbaden ook. Naar de markt in icmeler vond ik ook erg leuk. Jeep of buggy safari is ook super leuk! Oh en naar de hamam, heerlijk!
Pamukkale it is.
quote:kerstklok schreef op 02 augustus 2012 @ 18:14:

Pamukkale it is.Ik vond het, jaren geleden alweer, heel erg tegen vallen. De "baden" stonden bijna droog en her en der lag stront.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Wij waren er met een grote groep en hebben alles via een lokale aanbieder geregeld. Die raadde een aantal zaken af (modderbaden, schildpadden, Rhodos etc.)

We hebben een Jeep tour gedaan (mwah...)

Dag met de boot weg geweest (heerlijk relaxen na een avond kroegentocht)

Duiktocht (was leuk, maar duik voortaan liever in wat kleiner gezelschap)

Hammam (heerlijk!)

Het strand zelf was niet echt mooi (zwarte kiezels die heel heet worden!) dus de meeste tijd lekker bij het zwembad van het hotel gezeten.
Ik vond in en om Marmaris niet zo gek veel te doen. Als je ervan houdt, is een wandeling langs de lange boulevard wel leuk, al heb je daar de ene uitgaanstent na de andere, met vooral 's avonds een kermisachtige (lees; herrie, veel neonlichten etc) sfeer. Icmeler is een leuk plaatsje, mooi strand, rustig. Wij gingen om de andere dag relaxen aan het zwembad (kaartje leggen, biertje drinken, zwemmen, etc) en om de andere dag een boottocht doen. Vonden we het leukste.

De rest van de tijd heb ik me druk lopen maken om gesol met baby-aapjes bij de ingangen van de discotheken en heb ik halve dagen op internet gezeten om klachten in te kunnen dienen bij politie/ dierenbescherming/ stichting Aap. Zonder veel succes, uiteraard, want ja, het is Turkije he, daar haalt het allemaal niet veel uit..
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
dubbel
if we all light up, we can scare away the dark...
Riching Datca rijden en en klein strandje opzoeken bij bijv. Turgutkoy. Moet je wel een auto hebben natuurlijk. En lekker Turks ontbijten in zo`n ontbijtpark.
if we all light up, we can scare away the dark...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven