Marmaris
donderdag 2 augustus 2012 om 14:27
donderdag 2 augustus 2012 om 14:57
vrijdag 3 augustus 2012 om 09:39
Wij waren er met een grote groep en hebben alles via een lokale aanbieder geregeld. Die raadde een aantal zaken af (modderbaden, schildpadden, Rhodos etc.)
We hebben een Jeep tour gedaan (mwah...)
Dag met de boot weg geweest (heerlijk relaxen na een avond kroegentocht)
Duiktocht (was leuk, maar duik voortaan liever in wat kleiner gezelschap)
Hammam (heerlijk!)
Het strand zelf was niet echt mooi (zwarte kiezels die heel heet worden!) dus de meeste tijd lekker bij het zwembad van het hotel gezeten.
We hebben een Jeep tour gedaan (mwah...)
Dag met de boot weg geweest (heerlijk relaxen na een avond kroegentocht)
Duiktocht (was leuk, maar duik voortaan liever in wat kleiner gezelschap)
Hammam (heerlijk!)
Het strand zelf was niet echt mooi (zwarte kiezels die heel heet worden!) dus de meeste tijd lekker bij het zwembad van het hotel gezeten.
vrijdag 3 augustus 2012 om 09:57
Ik vond in en om Marmaris niet zo gek veel te doen. Als je ervan houdt, is een wandeling langs de lange boulevard wel leuk, al heb je daar de ene uitgaanstent na de andere, met vooral 's avonds een kermisachtige (lees; herrie, veel neonlichten etc) sfeer. Icmeler is een leuk plaatsje, mooi strand, rustig. Wij gingen om de andere dag relaxen aan het zwembad (kaartje leggen, biertje drinken, zwemmen, etc) en om de andere dag een boottocht doen. Vonden we het leukste.
De rest van de tijd heb ik me druk lopen maken om gesol met baby-aapjes bij de ingangen van de discotheken en heb ik halve dagen op internet gezeten om klachten in te kunnen dienen bij politie/ dierenbescherming/ stichting Aap. Zonder veel succes, uiteraard, want ja, het is Turkije he, daar haalt het allemaal niet veel uit..
De rest van de tijd heb ik me druk lopen maken om gesol met baby-aapjes bij de ingangen van de discotheken en heb ik halve dagen op internet gezeten om klachten in te kunnen dienen bij politie/ dierenbescherming/ stichting Aap. Zonder veel succes, uiteraard, want ja, het is Turkije he, daar haalt het allemaal niet veel uit..
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.