doorgeefvraag
zondag 13 april 2008 om 03:55
[OFF-Topic]Reactie zie bovengaande 2 posts.
Ach wat jammer toch; toch verwachtte ik dat wel al 'n aantal weken..
Ik weet exact wie jullie mogen bedanken..
@Marjo: bij mij op het forum? \\:-)//
of begin je eigen gratis fotoalbum ( je kunt p.p n.b instellen wie wat ze te zien krijgt; mits niet gekraakt natuurlijk..)
even aandacht aan de voorwaarden besteden is handig
Nadeel van het -via andere fora- posten is dat je het zelf niet kunt bepalen wie wat te zien krijgt, hier mee werk je met je gebruikersrechten p.p \\:-)//
je kunt ook bedenken dat je zoiets enkel met 'n afgesloten groepje doet en vervolgens 'n kleine bijdrage vraagt voor het vergroten van de capaciteit oid.
bovendien is de provider betrouwbaar
kleine tip erbij: je gebrukersnaam/fotoalbumnaam niet "viva bloot catalogus" noemen oid.. (onlogische lettercombi of ongewone naam maakt het moeilijker te vinden..)
Overigens is 'n streng "deurbeleid" van hogere essentie; als je dat goed doet, dan ziet niemand wat hij/zij niet hoort te zien..
Tip staat ook vrij voor anderen overigens.. [/OFF-Topic]
heerlijk al die on-topic reacties btw.. (ook die van mezelf)
(ja ja mod binnen 'n week is deze post leeg/aangepast naar omstandigheden..)
Ach wat jammer toch; toch verwachtte ik dat wel al 'n aantal weken..
Ik weet exact wie jullie mogen bedanken..
@Marjo: bij mij op het forum? \\:-)//
of begin je eigen gratis fotoalbum ( je kunt p.p n.b instellen wie wat ze te zien krijgt; mits niet gekraakt natuurlijk..)
even aandacht aan de voorwaarden besteden is handig
Nadeel van het -via andere fora- posten is dat je het zelf niet kunt bepalen wie wat te zien krijgt, hier mee werk je met je gebruikersrechten p.p \\:-)//
je kunt ook bedenken dat je zoiets enkel met 'n afgesloten groepje doet en vervolgens 'n kleine bijdrage vraagt voor het vergroten van de capaciteit oid.
bovendien is de provider betrouwbaar
kleine tip erbij: je gebrukersnaam/fotoalbumnaam niet "viva bloot catalogus" noemen oid.. (onlogische lettercombi of ongewone naam maakt het moeilijker te vinden..)
Overigens is 'n streng "deurbeleid" van hogere essentie; als je dat goed doet, dan ziet niemand wat hij/zij niet hoort te zien..
Tip staat ook vrij voor anderen overigens.. [/OFF-Topic]
heerlijk al die on-topic reacties btw.. (ook die van mezelf)
(ja ja mod binnen 'n week is deze post leeg/aangepast naar omstandigheden..)
zondag 13 april 2008 om 10:15
zondag 13 april 2008 om 15:49